Gå til innhold

Oralsex mens jeg var bevisstløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med en mann, i natt sov jeg hos han etter jeg hadde vært på byen. Jeg var veldig full da jeg kom til han, og sovnet ganske raskt. Han var edru.

I dag forteller han meg at han utførte oralsex på meg i natt mens jeg sov. Jeg husker ingenting av dette og opplever det i grunn veldig ubehagelig. Jeg føler meg forgrepet på, og er vell per definisjon det? Jeg ble helt satt ut da han fortalte meg det, og har ikke reagert skikkelig.

Hva ville dere gjort nå? Og hva er det egentlig han har gjort? Kan det kallest et seksuelt overgrep? Han angrer veldig og sier han er lei seg for det. Jeg har vært veldig forståelsesfull.. Kanskje litt for forståelsesfull, for jeg synes virkelig ikke dette er greit. Det er jo ufrivillig sex. Med en bevisstløs person.



Anonymous poster hash: cd121...43a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder på med en mann, i natt sov jeg hos han etter jeg hadde vært på byen. Jeg var veldig full da jeg kom til han, og sovnet ganske raskt. Han var edru.

I dag forteller han meg at han utførte oralsex på meg i natt mens jeg sov. Jeg husker ingenting av dette og opplever det i grunn veldig ubehagelig. Jeg føler meg forgrepet på, og er vell per definisjon det? Jeg ble helt satt ut da han fortalte meg det, og har ikke reagert skikkelig.

Hva ville dere gjort nå? Og hva er det egentlig han har gjort? Kan det kallest et seksuelt overgrep? Han angrer veldig og sier han er lei seg for det. Jeg har vært veldig forståelsesfull.. Kanskje litt for forståelsesfull, for jeg synes virkelig ikke dette er greit. Det er jo ufrivillig sex. Med en bevisstløs person.

Anonymous poster hash: cd121...43a

Det er et overgrep! Jeg hadde anmeldt han, om ikke annet for at politiet kunne "ristet" litt i han!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg holder på med en mann, i natt sov jeg hos han etter jeg hadde vært på byen. Jeg var veldig full da jeg kom til han, og sovnet ganske raskt. Han var edru.

I dag forteller han meg at han utførte oralsex på meg i natt mens jeg sov. Jeg husker ingenting av dette og opplever det i grunn veldig ubehagelig. Jeg føler meg forgrepet på, og er vell per definisjon det? Jeg ble helt satt ut da han fortalte meg det, og har ikke reagert skikkelig.

Hva ville dere gjort nå? Og hva er det egentlig han har gjort? Kan det kallest et seksuelt overgrep? Han angrer veldig og sier han er lei seg for det. Jeg har vært veldig forståelsesfull.. Kanskje litt for forståelsesfull, for jeg synes virkelig ikke dette er greit. Det er jo ufrivillig sex. Med en bevisstløs person.

Anonymous poster hash: cd121...43a

Du er ikke bevisstløs når du sover. Dette er bevisstløshet:

bevisstløshet – Store norske leksikon
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa han at du ikke reagerte? Isåfall er det å gå for langt. Men det å anmelde fyren er jo også litt drøyt hvis han nå uansett forstår at han gjorde noe galt. Det at han valgte å si det betyr vell at han hadde andre tanker, om at du kanskje ville bli tent av det. Intensjonene var tydeligvis ikke å voldta deg eller noe i den duren der vil jeg tru selv om det ikke er en unnskyldning. Du får si at du absolutt ikke likte det, ihvertfall ikke uten lov først. Og er det slik at du føler at han kan gjenta det, så kan du jo vurdere anmeldelse.

Endret av Timza
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et overgrep!

Og jeg er totalt uenig i vedkommende som skriver over her at det er drøyt å anmelde hvis han forstår at han gjorde noe galt. Et overgrep er et overgrep! Hvem som helst kan fake at de er lei seg om de ikke er det, og du kan heller ikke vite om vedkommende er oppriktig lei seg oppriktig pga. sine egne handlinger, eller av redsel for konsekvensene. Dette er straffbart etter norske lover, og totalt uakseptabelt i vårt samfunn. Sex skal være en handling hvor alle parter samtykker. Er en av partene så full som i dette tilfellet at vedkommende ikke klarer å få med seg at sex'en har skjedd engang så har den andre personen et ansvar! Det er ved å la være å anmelde slike saker at slike mannfolk får fortsette. Hvordan vet du at han ikke kommer til å gå all the way neste gang og ha sex med deg/noen andre når du ikke setter foten ned, men heller lar han få herse med deg og få deg til å få medfølelse for HAN?! Det er sykt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et overgrep!

Og jeg er totalt uenig i vedkommende som skriver over her at det er drøyt å anmelde hvis han forstår at han gjorde noe galt. Et overgrep er et overgrep! Hvem som helst kan fake at de er lei seg om de ikke er det, og du kan heller ikke vite om vedkommende er oppriktig lei seg oppriktig pga. sine egne handlinger, eller av redsel for konsekvensene. Dette er straffbart etter norske lover, og totalt uakseptabelt i vårt samfunn. Sex skal være en handling hvor alle parter samtykker. Er en av partene så full som i dette tilfellet at vedkommende ikke klarer å få med seg at sex'en har skjedd engang så har den andre personen et ansvar! Det er ved å la være å anmelde slike saker at slike mannfolk får fortsette. Hvordan vet du at han ikke kommer til å gå all the way neste gang og ha sex med deg/noen andre når du ikke setter foten ned, men heller lar han få herse med deg og få deg til å få medfølelse for HAN?! Det er sykt.

Dette!

Anonymous poster hash: 838ee...136

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alohaa

Det er faktisk et overgrep! Fysj jeg hadde ihvertfall ikke brukt mer tid på han der. Hadde vurdert anmeldelse også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straffeloven § 192.

Den som

a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd, eller b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller c) ved vold eller ved truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre tilsvarende handlinger med seg selv,

straffes for voldtekt med fengsel inntil 10 år.

Oralsex faller inn under seksuell omgang eller handling, og er straffbart dersom kvinnen sover eller er bevisstløs av andre grunner. Men strafferammen er lavere enn ved penetrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor han fortalte det. Men ja det er overgrep.



Anonymous poster hash: 2356c...824
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han fortalte deg det fordi han trodde du ville like det.... Hadde han drevet med overgrep hadde han hatt en helt annen reaksjon.

Snakk med han og finn ut av grunnen til at han gjorde det?

Han ville helt sikkert tent på tanken om at du hadde sugd han mens han lå og sov.



Anonymous poster hash: 8d00c...aa0
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et overgrep!

Og jeg er totalt uenig i vedkommende som skriver over her at det er drøyt å anmelde hvis han forstår at han gjorde noe galt. Et overgrep er et overgrep! Hvem som helst kan fake at de er lei seg om de ikke er det, og du kan heller ikke vite om vedkommende er oppriktig lei seg oppriktig pga. sine egne handlinger, eller av redsel for konsekvensene. Dette er straffbart etter norske lover, og totalt uakseptabelt i vårt samfunn. Sex skal være en handling hvor alle parter samtykker. Er en av partene så full som i dette tilfellet at vedkommende ikke klarer å få med seg at sex'en har skjedd engang så har den andre personen et ansvar! Det er ved å la være å anmelde slike saker at slike mannfolk får fortsette. Hvordan vet du at han ikke kommer til å gå all the way neste gang og ha sex med deg/noen andre når du ikke setter foten ned, men heller lar han få herse med deg og få deg til å få medfølelse for HAN?! Det er sykt.

Trur du glemte å lese resten av det jeg skrev.

Det er uansett best å snakke med fyren, det å gå rett til anmeldelse er da uansett drøyt om dette er en fyr som hun datet? Mulig ex'en hans digget det og at han rett og slett ikke viste bedre men gjorde det pga han trudde jenta ville like det? Hvorfor ville han ellers si at han gjorde det? Han trudde ihvertfall ikke at det var et overgrep selv om det per definisjon er det. Var det ment godt så syns jeg en alvorsprat er nok. Han er nok som folk flest han også og tar til seg informasjon.

Det å få en anmeldelse på seg for voldtekt er faktisk ganske store greier. Syns de anmeldelsene burde brukes på de tilfellene hvor det faktisk er tilfelle og ikke her hvor fyren ville glede dama mer virker det som. Som noen over her tenkte han vell ikke lengre enn sin egen neste og tenkte at det å bli vekket med en blowjob hadde vært fantastisk og prøvde dermed det på henne. Mulig jeg har misstolket og dere har rett, men det får trådstarter vurdere selv. Uansett syns jeg det er greit at det kommer andre ting inn her enn at hun "MÅ ANMELDE!" så har hun isåfall valgmuligheter.

Endret av Timza
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syntes det var søtt jeg, at han ble så tent på meg og bare måtte smake litt :wow:

Jeg ble selv voldtatt en gang som tenåring, så den erfaringen har jeg. Men synes det er et hav av forskjell mellom voldtekt og at en sexpartner smaker litt på deg når du sover.

Hvis man allerede har et seksuelt forhold sammen, sover i samme seng, og man med rimelig sikkerhet kan anta at personen ikke mente noe vondt med det overhodet - hva i huleste skal man drive og anmelde for??? Synes det høres helt crazy ut.

På hvilken måte har du tatt skade av dette?? :vetikke:



Anonymous poster hash: 6bf89...4f8
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han at du ikke reagerte? Isåfall er det å gå for langt. Men det å anmelde fyren er jo også litt drøyt hvis han nå uansett forstår at han gjorde noe galt. Det at han valgte å si det betyr vell at han hadde andre tanker, om at du kanskje ville bli tent av det. Intensjonene var tydeligvis ikke å voldta deg eller noe i den duren der vil jeg tru selv om det ikke er en unnskyldning. Du får si at du absolutt ikke likte det, ihvertfall ikke uten lov først. Og er det slik at du føler at han kan gjenta det, så kan du jo vurdere anmeldelse.

Sorry timza... der er du på villspor syns jeg. Hun sier han var klin edru og han burde da vite bedre.

Dette er et vanskelig tema og grenselandet er helt klart opp mot voldtekt, selv om han ikke penetrerte!

Min terskel for seksuelle overgrep er så lav at selv en snegle ville greid å hoppe over. Jeg hadde anmeldt fyren. Ikke ofte jeg roper "dump han" men i et sånt tilfelle gjør jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde syntes det var søtt jeg, at han ble så tent på meg og bare måtte smake litt :wow:

Jeg ble selv voldtatt en gang som tenåring, så den erfaringen har jeg. Men synes det er et hav av forskjell mellom voldtekt og at en sexpartner smaker litt på deg når du sover.

Hvis man allerede har et seksuelt forhold sammen, sover i samme seng, og man med rimelig sikkerhet kan anta at personen ikke mente noe vondt med det overhodet - hva i huleste skal man drive og anmelde for??? Synes det høres helt crazy ut.

På hvilken måte har du tatt skade av dette?? :vetikke:

Anonymous poster hash: 6bf89...4f8

På hvilken måte jeg har tatt skade?

Jeg grøsser ved tanken og synes det er ubehagelig at han har hatt seksuell omgang med meg uten at jeg var i stand til å samtykke. Det er å gå langt over en grense og jeg synes det er respektløst og krenkende.

Anonymous poster hash: cd121...43a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg grøsser ved tanken på den stakkaren som får hjem et drita fullt kvinnfolk som ramler "bevisstløs" opp i senga.

Stakkars mann!

Anonymous poster hash: f2ada...9cf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han fortalte deg det fordi han trodde du ville like det.... Hadde han drevet med overgrep hadde han hatt en helt annen reaksjon.

Snakk med han og finn ut av grunnen til at han gjorde det?

Han ville helt sikkert tent på tanken om at du hadde sugd han mens han lå og sov.

Anonymous poster hash: 8d00c...aa0

Hadde du visst hvor mange overgripere ( seriøse overfall) som står i retten og sier : "jeg trodde hun ville like det"

Det er så lett å unngå en sånn situasjon. Ser at noen spør om det er så at TS føler seg skadet. Fysisk og psykisk skade er forskjellige.

Se for deg at TS om 2 år drar på en hyttetur og skal ligge over. Gutter og jenter. Litt drikking osv. Plutselig blir TS helt hysterisk og ikke tør å sove.....

Sier ikke at dette trenger å skje, men det er også et scenario.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere ikke har snakket om hva som er greit, så var det drøyt gjort. Men dere holder på, og har vel hatt sex før. Han hadde vel likt om du gjorde dette på han mens han sov, og han tenkte vel ikke at det kan jo faktisk være at du ikke det liker selv! Men må si at det er en stor forskjell på en tilfeldig person som kommer inn på rommet ditt og tar seg til rette, og sin egen kjæreste. Synes det er helt annerledes med en kjæreste, enn med en helt annen. Du kan i hvert fall si at du ikke synes noe om det, så gjør han vel neppe det igjen.

Jeg hadde personlig ikke brydd meg så veldig om det, om kjæresten min fikk lyst til å slikke meg mens jeg sov. Han vet jeg liker å ha sex med han, og han ville aldri hatt sex med meg om jeg sa NEI (noe jeg forsåvidt aldri hadde gjort), men å gjøre sånt når man sover synes jeg er helt uskyldig. Har jo ingen grunn til å ikke ville bli slikket av kjæresten min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...