Gå til innhold

Oralsex mens jeg var bevisstløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som mann må jeg si at de mennene du jobber med har en totalt fucka moral, og jeg tror og håper at det ikke gjenspeiler resten av Norges menn. Det var hvertfall en total motsetning til det som ble sagt på min jobb.

Anonymous poster hash: e70d6...b6c

Jeg vet det ikke gjenspeiler den "Norske mann", og tro meg, de fikk mye kjeft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å trekke dette litt ( ganske mye faktisk! ) OT så er de 4 ordene veldig vanlige blant overgripere.

For eksempel når det ramlet som verst rundt en viss ordfører, så var det veldig mange menn på jobben som slengte utav seg, Hva er problemet, det var sikkert en positiv ting for henne...

What? I den saken der så var det vell et ekstremt fåtall menn som syntes at den relasjonen var ok? Jeg hørte aldri noe av det av menn i min omgangskrets ihvertfall. Der ble fyren dømt nedenom og hjem av samtlige. Det er jo ingen tvil at han med den maktposisjonen missbrukte den ovenfor vesle jenta. De som ikke så det fortjener smekk rett og slett.

Jeg er uansett enig at det å stappe kjeppen inn hos ei sovende dame ikke er greit uten at det skal ha vært snakket om på forhånd. Slikking er for meg en annen ting. Det handler mer om kvinnens nytelse og ikke mannens, og dermed syns jeg det er rart hvis slik blir sett på med samme grunnlag som om du våknet av at du ble pult - slikking kan på en måte ikke gjøre vondt slik som penetrering kan om forarbeidet ikke er til stedet. Når jeg blir vekket av at det er tunge og munn rundt stasen min der nede så tenker jeg mer på at hun ønsker å gi meg en spennende start på dagen, kontra at hu gjør det av egen pur glede. Så ekstremt gøy kan det ikke være å suge en penis uten å se eller få reaksjoner av mannen mens han sover, så det spennende med det må jo være uttrykket når han våkner, at det er en sjelden med velkommen start eller slutt for den sakens skyld på en våt drøm for partneren sin, altså at man vil han godt og ikke ondt.

Men ja, jeg er enig om dette var hans første møte med jentas kransekake eller hva en skal kalle det. Da har han gått for langt. Så som sagt så er min uttalelse basert på det at de har hatt sex før eller ikke. Altså at han trudde han kunne være intim med henne, og ikke det at han utnyttet sjansen nå mens hun var full til å oppleve det for første gang. Da er han ekstremt merkelig og tilbakestående om han i tillegg sa det i ettertid som om det var helt ok.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Den saken der så var det vell et ekstremt fåtall menn som syntes at den relasjonen var ok? Jeg hørte aldri noe av det av menn i min omgangskrets ihvertfall.

Jeg er uansett enig at det å stappe kjeppen inn hos ei sovende dame ikke er greit uten at det skal ha vært snakket om på forhånd. Slikking er for meg en annen ting. Det handler mer om kvinnens nytelse og ikke mannens, og dermed syns jeg det er rart hvis slik blir sett på med samme grunnlag som om du våknet av at du ble pult. Når jeg blir vekket av at det er tunge og munn rundt stasen min der nede så tenker jeg mer på at hun ønsker å gi meg en spennende start på dagen, kontra at hu gjør det av egen pur glede. Så ekstremt gøy kan det ikke være å suge en penis uten å se eller få reaksjoner av mannen mens han sover, så det spennende med det må jo være uttrykket når han våkner, at det er en sjelden med velkommen start eller slutt for den sakens skyld på en våt drøm for partneren sin, altså at man vil han godt og ikke ondt.

OT ! Det er vel en ... jeg hadde så nær sagt smakssak.

Personlig syns jeg ikke det er så farlig med, kan godt hoppe over den delen....

Litt kanskje, et par minutter kanskje, men ikke noe mer enn det. Det er mange andre ting

jeg heller vil ha gjort som er mye bedre.

Som jeg sa tidligere så tenker jeg ofte at menn "jobber der" for sin egen del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT ! Det er vel en ... jeg hadde så nær sagt smakssak.

Personlig syns jeg ikke det er så farlig med, kan godt hoppe over den delen....

Litt kanskje, et par minutter kanskje, men ikke noe mer enn det. Det er mange andre ting

jeg heller vil ha gjort som er mye bedre.

Som jeg sa tidligere så tenker jeg ofte at menn "jobber der" for sin egen del

Suger kvinner pikk kun for egen del? Det har jeg liten tiltro til, og noe en kan se her også når en tråd med det spørsmålet dukker opp for N'te gang. De fleste svarer at det gjøres pga partnerens nytelse står i høygir, og hans nytelse gir henne nytelse i samme slengen. Slik er det rett og slett med slikking også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Suger kvinner pikk kun for egen del? Det har jeg liten tiltro til, og noe en kan se her også når en tråd med det spørsmålet dukker opp for N'te gang. De fleste svarer at det gjøres pga partnerens nytelse står i høygir, og hans nytelse gir henne nytelse i samme slengen. Slik er det rett og slett med slikking også.

det er noe jeg utelukkende gjør for hans del. Tror det er noe annerledes for gutter. Tror de syns det er digg. Ikke alle men mange. Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen her som har tatt seg en tur ned på mannen sin mens han sov? Dette bil jo bli det samme, med unntak av alkoholpåvirkning



Anonymous poster hash: 511a3...917
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er noe jeg utelukkende gjør for hans del. Tror det er noe annerledes for gutter. Tror de syns det er digg. Ikke alle men mange.

Hvor ofte har du blitt slikket og kun det? Altså at han spør om han kun kan få slikke deg pga det er digg og ikke forventer mer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Kvitt deg med han med en gang - what a creep! Anmeldt den slasken, hadde jeg også gjort. Det der blir for drøyt og ikke noe å finne seg i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at de samme jentene som mener det er helt ok å suge en sovende mann mener dette er et overgrep.

Anonymous poster hash: c5258...c5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Så underlig å lese hvor totalt forskjellige syn vi folk har på mange ting :klo:

Veldig følsomt tema dette her.....Er man i et forhold og man vet partneren setter pris på slikt, vil det etter min mening være helt ok. Slik TS beskriver hendelsen sin, så virker det veldig uheldig!

Nå vil jeg legge til at om JEG hadde opplevd det slik TS har, ville jeg latt være å anmelde. Ja jeg ville tatt dette kraftig opp med henne og bedt henne om en uforbeholden unnskyldning, men dersom det var en helt fremmed dame....da ville jeg anmeldt.

Jeg personlig føler bare det er litt forskjell på folk man har litt mer kjenskap til enn villt fremmede

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Poenget er jo ikke hvordan det føles for deg og din kjæreste, men hvordan det føles for ts i forhold til hennes date. Jeg hadde heller ikke hatt noe i mot at kjæresten vekte meg med oralsex, men vi har vært sammen i mange år og her helt trygge på hverandre. Om vi hadde vært i en tidlig fase av forholdet vårt så hadde jeg følt meg voldtatt, rett og slett. Jeg blir så irritert på dere som svarer sånn som du gjør nå, for det er ikke avgjørende hvordan du og kjæresten din praktiserer, men hvordan ts opplever det. Man utfører ikke seksuelle handinger på en full date som sover tungt! Flytt øynene bort fra din egen navle og sett deg inn i andres situasjoner før du svarer.

Anonymous poster hash: 2356c...824

Om det er en full date man jevnlig har sex med, er det jo nærliggende å tro at det da er greit og vekke henne med litt slikking? Jeg ser det uansett ikke slik du ser det og det må du bare respektere. Nå sa jeg jo at TS må snakke med han om dette for å unngå slikt igjen om hun ikke liker det. Men å anmelde han for dette og karakterisere han som en voldtektsmann er jo helt hinsides all fornuft!!!!!

Jeg har aldri hørt om slikkevoldtekt på denne måten før, så jeg er glad de fleste kvinner ikke anser det som voldtekt med en mann de liker og holder på med. Det ville for meg vært rart om jeg skulle ha anmeldt ei jente for å gjøre meg noe så godt som å suge meg våken.

Helt enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvor ofte har du blitt slikket og kun det? Altså at han spør om han kun kan få slikke deg pga det er digg og ikke forventer mer?

mange ganger faktisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suger kvinner pikk kun for egen del? Det har jeg liten tiltro til, og noe en kan se her også når en tråd med det spørsmålet dukker opp for N'te gang. De fleste svarer at det gjøres pga partnerens nytelse står i høygir, og hans nytelse gir henne nytelse i samme slengen. Slik er det rett og slett med slikking også.

Jeg suger for min del. Selvsagt ville jeg ikke tvunget meg på en mann som ikke likte det , men jeg liker det og jeg har utbytte av det. Kunne ha gjort bare det og "gått" eh noe som har skjedd mer enn en gang :)

Sorry ts. Ikke meningen å vatne ut tråden din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en jeg "hadde en greie" med gjort det på meg, hadde jeg synes det var pirrende. Tenk som han nyter det da, når hsn gjør det selv om du ikke merker noe! Digg, spør du meg! Hadde det vært en fremmed så hadde saken vært en helt annen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få en penis inni seg ufrivillig er et fælt overgrep. Man kan få alvorlige kjønnssykdommer, bli gravid og det vil være svært smertefult hvis man ikke er våt. Hvis det er en ukjent person, vil man også føle seg ødelagt og tilgriset. Slikking fra sin nåværende sexpartner kan vel ikke være så ille? Han får jo lov til å gjøre det når dere er våkne. Dessuten får han jo uansett ikke noe seksuell nytelse av det, så han må ha gjort det i beste mening... Dessuten skjønner han nå at det ikke er greit, og han sier at han er lei seg. Hva i H***** vil du oppnå med å anmelde?

Anonymous poster hash: d7e8c...a7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syntes det var søtt jeg, at han ble så tent på meg og bare måtte smake litt :wow:

Jeg ble selv voldtatt en gang som tenåring, så den erfaringen har jeg. Men synes det er et hav av forskjell mellom voldtekt og at en sexpartner smaker litt på deg når du sover.

Hvis man allerede har et seksuelt forhold sammen, sover i samme seng, og man med rimelig sikkerhet kan anta at personen ikke mente noe vondt med det overhodet - hva i huleste skal man drive og anmelde for??? Synes det høres helt crazy ut.

På hvilken måte har du tatt skade av dette?? :vetikke:

Anonymous poster hash: 6bf89...4f8

Enig. Idiotisk å anmelde dette. Mange som tafser litt på partneren hvis denne sover e.l., uten at det bør defineres som et overgrep. Ler av alle som skriker "overgrep" og "anmeld ham" av dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kontrasten mellom svarene i denne tråden og "suge en sovende kjæreste" tråden som var her for en mnd. siden er ganske slående.

Anonymous poster hash: 5d82c...164

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrasten mellom svarene i denne tråden og "suge en sovende kjæreste" tråden som var her for en mnd. siden er ganske slående.

Anonymous poster hash: 5d82c...164

Kan det ha noe med at det er forskjell på en kjæreste og en date??

Jeg tenker det i alle fall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange ganger faktisk

Mange ganger sier ingenting. Jeg spør deg om hvor vanlig det er at han gjør det.

Jeg suger for min del. Selvsagt ville jeg ikke tvunget meg på en mann som ikke likte det , men jeg liker det og jeg har utbytte av det. Kunne ha gjort bare det og "gått" eh noe som har skjedd mer enn en gang :)

Sorry ts. Ikke meningen å vatne ut tråden din!!

Hva mener du med at du får utbytte av det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andysowhat

Jeg holder på med en mann, i natt sov jeg hos han etter jeg hadde vært på byen. Jeg var veldig full da jeg kom til han, og sovnet ganske raskt. Han var edru.

I dag forteller han meg at han utførte oralsex på meg i natt mens jeg sov. Jeg husker ingenting av dette og opplever det i grunn veldig ubehagelig. Jeg føler meg forgrepet på, og er vell per definisjon det? Jeg ble helt satt ut da han fortalte meg det, og har ikke reagert skikkelig.

Hva ville dere gjort nå? Og hva er det egentlig han har gjort? Kan det kallest et seksuelt overgrep? Han angrer veldig og sier han er lei seg for det. Jeg har vært veldig forståelsesfull.. Kanskje litt for forståelsesfull, for jeg synes virkelig ikke dette er greit. Det er jo ufrivillig sex. Med en bevisstløs person.

Anonymous poster hash: cd121...43a

teach him 101 xD

Endret av andysowhat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...