AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #221 Skrevet 11. juli 2019 Jeg har fri i dag, så jeg gjorde masse ærender, bla. noe papirer jeg skulle signere og scanne og sende, så handlet jeg, pantet flasker og gikk med glass og metall. Støvsuget, vasket gulvene og byttet på senga. Rydda kjøkkenet og tok oppvasken(når er det akkurat like mye oppvask igjen ), og så begynte jeg med et lite raid på badet; holder på med prosjekt "bruk opp," pluss at jeg nylig var på besøk hos min mor som er i grenseland hoarder, så jeg får alltid raptus når jeg kommer hjem og kvitter meg med ting jeg egentlig ikke trenger:P Anonymkode: 1d535...97b 3
Zienna Skrevet 11. juli 2019 #222 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fri i dag, så jeg gjorde masse ærender, bla. noe papirer jeg skulle signere og scanne og sende, så handlet jeg, pantet flasker og gikk med glass og metall. Støvsuget, vasket gulvene og byttet på senga. Rydda kjøkkenet og tok oppvasken(når er det akkurat like mye oppvask igjen ), og så begynte jeg med et lite raid på badet; holder på med prosjekt "bruk opp," pluss at jeg nylig var på besøk hos min mor som er i grenseland hoarder, så jeg får alltid raptus når jeg kommer hjem og kvitter meg med ting jeg egentlig ikke trenger:P Anonymkode: 1d535...97b Tror du slår meg..! Du har vært veldig effektiv og flink i dag
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #223 Skrevet 11. juli 2019 23 minutter siden, Zienna said: Tror du slår meg..! Du har vært veldig effektiv og flink i dag Takk! Men er ikke ofte jeg er så flink Kall det heller skippertak Anonymkode: 1d535...97b 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #224 Skrevet 12. juli 2019 I dag hjalp jeg en gammel dame opp på beina igjen. Hun lå på asfalten og klarte ikke å snu seg selv. Minn meg på at jeg skal unngå å bli gammel og ubehjelpelig. Anonymkode: 04410...098 4
Titania Skrevet 12. juli 2019 #225 Skrevet 12. juli 2019 Jeg rydder vekk tidligere ansatte fra pulten på jobb 😄
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2019 Forfatter #226 Skrevet 8. august 2019 På plutselig innskytelse foretok jeg i kveld vask og puss av alle vinduer/glassdør ute/inne i mitt hjem. Det er nu skinnende blankt! Hurramegrundt og klapp på skulderen til flinke meg. 1
Gjest LaptopPute Skrevet 10. august 2019 #227 Skrevet 10. august 2019 Vaska kjøkken, stue og bad. Holder på med klesvask nå, og har hårmaske og ansiktsmaske på.
Frida Skrevet 10. august 2019 #228 Skrevet 10. august 2019 Har vasket masse klær i dag, og ryddet i hagen. Ryddet inne også, og planlagt vindusvask over helga kanskje. Vasket og støvsuget stue, kjøkken og to soverom i varmen. Tenkte å tørke støv, men DET ville vært å overdrive fant jeg ut! 2
Hoppetaujenta Skrevet 23. november 2019 Forfatter #229 Skrevet 23. november 2019 Jeg har gått min planlagte tur, vasket tøy etterpå og fått hengt alt opp til tørk. Jeg er flink. Må ikke glemme denne muligheten til å gi dere selv en klapp på skulderen for vel utført jobb i dag, uansett størrelse på den. Er dere fornøyde, så er jeg og hele verden fornøyd. 5
sommermor Skrevet 23. november 2019 #230 Skrevet 23. november 2019 Vasket klær, og satt i gang oppvaskmaskinen. Den skal tømmes snart da. Ellers er det daglig smårydding som aldri slutter 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #231 Skrevet 23. november 2019 På 8.8.2019 den 22.49, Hoppetaujenta skrev: På plutselig innskytelse foretok jeg i kveld vask og puss av alle vinduer/glassdør ute/inne i mitt hjem. Det er nu skinnende blankt! Hurramegrundt og klapp på skulderen til flinke meg. Kan du gi en DETALJERT (tenk full 5 åring i oppfattelse) forklaring hvordan du gjør det? Jeg får bare striper og skjolder Anonymkode: cb5f9...2a6
tussi680 Skrevet 23. november 2019 #232 Skrevet 23. november 2019 Har ryddet og vasket kjøkkenet mitt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #233 Skrevet 23. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du gi en DETALJERT (tenk full 5 åring i oppfattelse) forklaring hvordan du gjør det? Jeg får bare striper og skjolder Anonymkode: cb5f9...2a6 Ikke meg som skrev lenger oppe, men denne er idotisikker: Varmt vann med nylonvask og en klunk salmiakk. Vask vinduene, husk at om de er veldig skitne må du vri opp kluten i såpevannet mange ganger. Veldig mange gnikker bare skiten utover og lurer på hvorfor det blir striper og skjolder etterpå. Flaten må være fri for skit før du skal få de blanke. Etter at de er rene, tar du nal og fjerner såpevannnet med. Blir perfekt resultat hver gang! Nylonvask er genialt på alt som skal bli blankt (bilder med glass, vinduer, vaser, pynteting osv). Anonymkode: eab2f...a79 3
Frida Skrevet 24. november 2019 #234 Skrevet 24. november 2019 I dag har jeg stort sett gjort ingenting, bare handlet det aller nødvendigste. Synes jeg har vært veldig flink som ikke har stresset med noe som helst. 😄 1
Diamant20 Skrevet 24. november 2019 #235 Skrevet 24. november 2019 I går fikk jeg støvsugd soverom, bad, kjøkken, stue, trapp og gang. Kjøkken, trapp, gang og bad ble vasket i går. Rakk ikke å vaske stua før jeg måtte på tur med hunden før det ble mørkt så stua vasket jeg for en halvtime siden. Skal bestille meg en premie senere i dag for innsatsen min (noe jeg har ønsket meg lenge og som jeg «trenger») 2
tussi680 Skrevet 29. november 2019 #236 Skrevet 29. november 2019 Idag har jeg vært flink å vaske klær,har gått en tur, ryddet kjøkken og støvtørket. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #237 Skrevet 29. november 2019 Sa ja til å jobbe dobbelt selv om jeg var veldig sliten .... Anonymkode: 0937b...68e 1
tussi680 Skrevet 1. desember 2019 #238 Skrevet 1. desember 2019 Strøket og hengt opp julegardiner på kjøkkenet, vasket og pyntet i stua, satt opp adventstaken med lys i som tennes snart. Ryddet vekk rene klær og lagt på plass i skapet, pluss en liten vaskemaskin som nylig ble påsatt. "Sliten"? 1
sommermor Skrevet 2. desember 2019 #239 Skrevet 2. desember 2019 Nå står en kake i ovnen, en vaskemaskin er nesten ferdig og dagens første oppvaskmaskin er ferdig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #240 Skrevet 2. desember 2019 Har stått opp tidlig, dusjet og ordnet meg frokost selv om jeg følte for å ligge og sulte i sengen resten av dagen. Er i en dyp depresjon nå, så for meg er det slitsomt å gjøre det som vanligvis er en selvfølge. Anonymkode: 49b42...02e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå