Gå til innhold

I-dag-har-jeg-vært-flink-tråden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på møte med veileder for masteroppgaven, og fått masse skryt! Så deilig å føle seg flink og løsningsorientert, når oppgaven har vært en stor motstand tidligere 😁👏🏼

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest LaptopPute
Skrevet

Jeg har rydda soverommet som hadde masse klær og rot på gulvet og støvsugd det. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vaska klær i dag og hengt de ut 😊

Skrevet

Brettet sammen nyvasket klær og prøvd å finne sokker som hørte sammen!! 

Skrevet

I går var jeg flink til å snekre og ordne ute, i dag er jeg flink til å slappe av. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tok oppvaska.

Anonymkode: 2be9e...92b

Gjest LaptopPute
Skrevet

Nå har jeg også vaska nesten alle sminkekostene mine. Hørte på Podcast samtidig så det ikke ble så kjedelig. Ukentlig med BMI.

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg vasket huset, begge etasjer, og skiftet på sengen til datteren min. Og fjernet is under grønnsakkurven i kjøleskapet.

Anonymkode: f2c86...408

AnonymBruker
Skrevet

Denne uken, slenger dagene sammen, har jeg ryddet unna og kvittet meg med 6 poser med klær, 100 ting og tang fra kjøkkenet, 3 poser med småleker, 3 store ekser med barnebøker. Klapper meg selv godt på skulderen 😁 

Idag rydde det jeg ikke fikk gjort denne uka da jeg ryddet andre ting 😅

Anonymkode: 0d0b5...f32

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært økonomisk flink i dag, ved å ikke kjøpe klær som jeg egentlig trenger. Men jeg har jo egentlig ikke råd, så jeg kjøpte de ikke. Er veldig i tenkeboksen nå på om det var riktig valg. Hater valgets kvaler.

Anonymkode: efc97...4c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært flink to dager på rad!

I går ryddet jeg kåken, vasket 3 maskiner med klær, la sammen ett stativ med tørt og la på plass og støvsuget leiligheten.

I dag la jeg sammen 3 maskiner med klær, tok en gedigen oppvask og vasket gulvene.

Nå har jeg take-away pizza, beina i sofaen og barnefri 😁

Anonymkode: e6adb...33e

Skrevet

Brødbakst! :biggrin: 

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg har gått en god tur, og vasket et par klesvasker. Nå er det straks oppvask.

Skrevet

Vasket vinduene, stekeovnen og verandaen 😃

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

I dag knakk låsetunga på soveromsdøra, så nå har jeg plukket ut nevnte låsekasse, samt en i orden fra en dør som aldri lukkes, og byttet dem om.

Aldri prøvd meg på noe sånt før, men jeg fikk det til 😊

Anonymkode: e6adb...33e

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vaska kjøkkenet og badet.

Skrevet

Tømte tursekken med en gang jeg kom hjem, samt hengte opp hengekøyen, myggnettet og soveposen til lufting/tørking.

AnonymBruker
Skrevet

Kom fra ferie i morges og har tatt all bagasjen, vasket 2 maskiner med klær og fått ryddet en del her :) 

Anonymkode: 4ba33...f46

Skrevet

I dag har jeg egentlig bare vært flink til å nyte sommervarmen som endelig er kommet tilbake hit. Men har ryddet litt, og satt på oppvaskmaskinen i dag tidlig. Ellers er huset rotete ,men posen etter turen vår til ei nydelig øy er tømt :)

• Liker 1
Skrevet

Det er min andre feriedag, og jeg ble ferdig med å male to av husets vinduer utvendig.  Så har jeg skrapet maling av alle sprossene på skyvedøren til terrassen.  Resten av dagen og kvelden har jeg vasket kjøkken og stuer - grundig!  Fint også å kunne servere middag til mannen.  Når jeg er på jobb, er middagen hans oppgave. 

Jeg er sånn som alltid har planer og gjøremål.  I morgen skal jeg luke i blomsterbedene :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...