gjest91 Skrevet 6. april 2017 #7161 Skrevet 6. april 2017 33 minutter siden, wildfig skrev: Tatt litt feil av kjøkken å bad der ja Eller kjøkken og sirkus? 11
_Malene Skrevet 6. april 2017 #7162 Skrevet 6. april 2017 23 timer siden, pjoltus skrev: https://www.google.no/search?q=mamma+til+michelle+slik+får+du+nytt+kjøkken&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiE1tS69o3TAhXEWSwKHVjzCXEQ_AUICCgB&biw=1440&bih=732#imgrc=YXCcn6oV1EWCvM: google bilde.. Dette var vel før- bildet? Håper jeg???... 3
Marisana Skrevet 6. april 2017 #7163 Skrevet 6. april 2017 Jeg synes heller ikke kjøkkenet var spesielt pent, men det viktigste her er vel at hun og familien hennes er fornøyde? Ser ikke helt poenget med å kritisere henne for alt hun gjør. Hvordan kjøkkenet hennes ser ut, har vel ingenting med henne som blogger å gjøre, og det er vel bloggeren Anna denne tråden er til for å diskutere, ikke Anna personlig. Hadde hun derimot hatt en interiørblogg, ville saken vært annerledes... 6
Gjest Onbothsides Skrevet 6. april 2017 #7164 Skrevet 6. april 2017 3 minutter siden, Marisana skrev: Jeg synes heller ikke kjøkkenet var spesielt pent, men det viktigste her er vel at hun og familien hennes er fornøyde? Ser ikke helt poenget med å kritisere henne for alt hun gjør. Hvordan kjøkkenet hennes ser ut, har vel ingenting med henne som blogger å gjøre, og det er vel bloggeren Anna denne tråden er til for å diskutere, ikke Anna personlig. Hadde hun derimot hatt en interiørblogg, ville saken vært annerledes... Helt enig i det, selv om jeg også syns det var litt anderledes enn min smak. Men viktig poeng, hun er en mammablogger - det er barn og familie som er hennes felt. Og hvis hun liker det selv så er det viktigst.
hulillerunde Skrevet 6. april 2017 #7165 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, Marisana skrev: Jeg synes heller ikke kjøkkenet var spesielt pent, men det viktigste her er vel at hun og familien hennes er fornøyde? Ser ikke helt poenget med å kritisere henne for alt hun gjør. Hvordan kjøkkenet hennes ser ut, har vel ingenting med henne som blogger å gjøre, og det er vel bloggeren Anna denne tråden er til for å diskutere, ikke Anna personlig. Hadde hun derimot hatt en interiørblogg, ville saken vært annerledes... nja, jeg er til dels enig med deg. nå har det seg slik at "reklamerer" (nei det var ikke et reklameinnlegg, men allikevel) for hvordan man kan fornye kjøkkenet. og når DET er resultatet...jeg ser ikke hvorfor det skal være galt å diskutere kjøkkenet. Anna har valgt å legge det ut på sin blogg, og det er bloggen vi diskuterer. hadde vært noe helt annet om noen av oss var venninne med henne og valgte å legge det ut her, uten at Anna selv hadde delt det. DA kan jeg være enig i at det ville vært Anna personlig som ble diskutert og ikke Anna-bloggeren 23
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. april 2017 #7166 Skrevet 6. april 2017 Synes flere blogger er litt like nå for tiden. I alle fall Mamma til Michelle og CBE sin. Interiør og barn er hovedfokus. Selv om jeg følte MtM sitt interiør var kjedeligere før enn nå, så synes jeg det ligner hakket mer på CBE sitt nå ift farger. Kjedelig når det blir så likt. Tror jeg får ta turen innom Styleconnection (Kristin Gjelsvik) sin blogg, siden der er det litt sprekere farger samt noe mer varierende innhold.
Marisana Skrevet 6. april 2017 #7167 Skrevet 6. april 2017 38 minutter siden, hulillerunde skrev: nja, jeg er til dels enig med deg. nå har det seg slik at "reklamerer" (nei det var ikke et reklameinnlegg, men allikevel) for hvordan man kan fornye kjøkkenet. og når DET er resultatet...jeg ser ikke hvorfor det skal være galt å diskutere kjøkkenet. Anna har valgt å legge det ut på sin blogg, og det er bloggen vi diskuterer. hadde vært noe helt annet om noen av oss var venninne med henne og valgte å legge det ut her, uten at Anna selv hadde delt det. DA kan jeg være enig i at det ville vært Anna personlig som ble diskutert og ikke Anna-bloggeren Ser poenget ditt. Men jeg synes rett og slett det blir dratt litt for langt i blant. Jeg er selv ingen fan av henne, men når det tas screenshot av kjøkkenet hennes og folk her inne legger ut i det vide og det brede om hvor stygt det er, synes jeg det går for langt. Mulig det bare er meg. 6
Vipser Skrevet 6. april 2017 #7168 Skrevet 6. april 2017 (endret) 15 minutter siden, Marisana skrev: Ser poenget ditt. Men jeg synes rett og slett det blir dratt litt for langt i blant. Jeg er selv ingen fan av henne, men når det tas screenshot av kjøkkenet hennes og folk her inne legger ut i det vide og det brede om hvor stygt det er, synes jeg det går for langt. Mulig det bare er meg. Screenshots tas det av alt, fordi vi ikke er interesserte i å gi bloggere mer penger enn nødvendig, og fordi bloggere har en tendens til å snu meninger etter vinden og vips er ting slettet (mao fint med dokumentasjon). Ikke akkurat en SKANDALE det da.. .. Åja, pluss at vi her på forumet MÅ dokumentere for å diskutere påstander. Endret 6. april 2017 av Vipser La til siste setning. 15
Marisana Skrevet 6. april 2017 #7169 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Vipser skrev: Screenshots tas det av alt, fordi vi ikke er interesserte i å gi bloggere mer penger enn nødvendig, og fordi bloggere har en tendens til å snu meninger etter vinden og vips er ting slettet (mao fint med dokumentasjon). Ikke akkurat en SKANDALE det da.. Joda, screenshots er greit, det. Men, jeg synes kritikken mot henne blir for mye når tilogmed måten hun har pusset opp kjøkkenet sitt på skal kritiseres. Hun må få lov til å være stolt over noe hun har gjort, uten at hun hugges hodet av fordi hun skryter av det på egen blogg. Er fullt klar over hvorfor det blir tatt screenshots, gjør det selv i andre tråder, men jeg tar aldri screenshots for å latterliggjøre andre. Og det føler jeg det ble denne gangen. 8
hulillerunde Skrevet 6. april 2017 #7170 Skrevet 6. april 2017 30 minutter siden, Marisana skrev: Ser poenget ditt. Men jeg synes rett og slett det blir dratt litt for langt i blant. Jeg er selv ingen fan av henne, men når det tas screenshot av kjøkkenet hennes og folk her inne legger ut i det vide og det brede om hvor stygt det er, synes jeg det går for langt. Mulig det bare er meg. jeg kan til dels være enig med deg. synes feks at det er skrekkelig unødvendig å gjøre narr av henne pga utseende (ikke at det er mye av det her, men det dukker opp av og til). tror i forhold til dette kjøkkenet at det virker overveldende rett og slett fordi vi er så mange som er helt enige i at det var grusomt. For all del, hun kan godt få cred for å ha forsøkt, men utfallet derimot...not so much 6
FruRosa Skrevet 7. april 2017 #7171 Skrevet 7. april 2017 Så på "helsekontrollen" forleden dag... hvor utrolig dårlig CBE og LO kom fra det da de ble spurt av en journalist om sin reklamering for Swiss Roller. MTM har jo også flittig reklamert for dette produktet. Skulle vært interessant å se hvordan hun hadde svart på samme spørsmål... 6
Diamant Skrevet 7. april 2017 #7172 Skrevet 7. april 2017 Kan det virkelig stemme at Anna hadde under 15.000 klikk på bloggen i går? Det står så på Blogg.no Kanskje noe feil med tellestatistikken? Hun har jo stort sett alltid over 40.000 klikk. 1
Gjest Sisti Skrevet 7. april 2017 #7173 Skrevet 7. april 2017 1 time siden, Diamant skrev: Kan det virkelig stemme at Anna hadde under 15.000 klikk på bloggen i går? Det står så på Blogg.no Kanskje noe feil med tellestatistikken? Hun har jo stort sett alltid over 40.000 klikk. Blogg.no har tekniske problemer om dagen.
Diamant Skrevet 7. april 2017 #7174 Skrevet 7. april 2017 2 timer siden, Sisti skrev: Blogg.no har tekniske problemer om dagen. Ok, skjønte det måtte være noe
Friluftsdame Skrevet 7. april 2017 #7175 Skrevet 7. april 2017 Det fullstendig tåpelige innlegget til Jan i går om å tjene 5000,-/t er heldigvis fjernet. Det kjøkkeninnlegget var ikke akkurat noe scoop det heller...fy så stygt det ble. Interiør er ikke Anna's sterke side.. 13
Gjest Onbothsides Skrevet 7. april 2017 #7176 Skrevet 7. april 2017 12 minutter siden, Friluftsdame skrev: Det fullstendig tåpelige innlegget til Jan i går om å tjene 5000,-/t er heldigvis fjernet. Det kjøkkeninnlegget var ikke akkurat noe scoop det heller...fy så stygt det ble. Interiør er ikke Anna's sterke side.. Rakk ikke lese det jeg, hva sto det der?
Gjest Asti Skrevet 7. april 2017 #7177 Skrevet 7. april 2017 (endret) 1 time siden, Friluftsdame skrev: Det fullstendig tåpelige innlegget til Jan i går om å tjene 5000,-/t er heldigvis fjernet.... -- Kommer opp om man søker - https://www.google.no/search?q=mammatilmichelle+tjene+5000&oq=mammatilmichelle+tjene+&aqs=chrome.0.69i59j69i57j0.6466j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=mammatilmichelle+timelønn+5000 http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:G9_gLbG4KX8J:mammatilmichelle.blogg.no/1491502804_jeg_har_timelnn_p_5000.html+&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no Endret 7. april 2017 av Asti
kindagirl Skrevet 7. april 2017 #7178 Skrevet 7. april 2017 Er det hun Sophie Elise sikter til i innlegget "ha litt respekt" tro?? 2
hulillerunde Skrevet 7. april 2017 #7179 Skrevet 7. april 2017 Akkurat nå, kindagirl skrev: Er det hun Sophie Elise sikter til i innlegget "ha litt respekt" tro?? tror det var pilotfrue
FruenFraHavet Skrevet 7. april 2017 #7180 Skrevet 7. april 2017 Har hun gått under jorden? Ser at hun ikke har postet noe på flere dager, og det er uvant fra henne som oppdaterer om alt som foregår.
Anbefalte innlegg