Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, lona skrev:

Men dette hadde jo skjedd også når de filmet til unge mødre og hun hadde et tilsynelatende godt forhold til faren sin. Jeg bare lurer på hva som har skjedd de siste årene som gjør at hun ikke har noe kontakt med hverken mor eller far. Men det er kanskje bare at hun har tatt ett oppgjør med de 👍🏻

Stikkordet er tilsynelatende...

ting kan se så fint og flott ut, men en dag blir det nok, det er den berømmelige dråpen som fyller begeret.

Og når det er fullt, hun er klar for å ta opp kampen så kommer det fram.

Kanskje hun ikke har vært klar for å gå dette steget før nå, at hun har fått det litt på avstand og klarer å håndtere det...

Veldig trist for henne og familien hennes 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På tide med en wakeupcall for denne jenta, når klikk og penger betyr mer enn både egen familie og venner. Da er det noe som skurrer, dessverre. Mister man alle rundt seg, er det som oftest en grunn til det. På tide å gå i seg selv, kanskje.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hulillerunde skrev:

Skremmende hvor ukritiske bloggere er når de reklamerer for produkter, som eks betakaroten. Det er påvist at betakaroten i pilleform er kreftfremkallende

kreftfremkallende? vis meg en studie på det!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
9 minutter siden, hollabackgirl skrev:

På tide med en wakeupcall for denne jenta, når klikk og penger betyr mer enn både egen familie og venner. Da er det noe som skurrer, dessverre. Mister man alle rundt seg, er det som oftest en grunn til det. På tide å gå i seg selv, kanskje.

Litt livserfaring er slt som skal til for å vite at når det skjer slike ting så blir det splittelse i familier. Heldigvis finner man tilbake etterhvert. Noen iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, hulillerunde skrev:

nå leste jeg bare fort igjennom... men det står da vel også at betakaroten er et aksiontidant som kan BESKYTTE mot kreft. At det kan gi lungekreft hos personer som røyker.... vel er det bevist at det faktisk er betalarotenen som gjør dette eller faktisk røykingen!.... forøvrig spurte jeg etter dokumentasjon, det betyr dokumentasjon i form av forskningsartikler.. en tekst på dinside.no eller en uttalelse fra en lege holder ikke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.3.2017 den 20.31, Coccojambo skrev:

Bare jeg som synes A ligner på Priscilla Presley på det siste blogginnlegget?

Ååå,der sa du noe. Ja hun ligner på en ung Precilla Presley :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kalini skrev:

nå leste jeg bare fort igjennom... men det står da vel også at betakaroten er et aksiontidant som kan BESKYTTE mot kreft. At det kan gi lungekreft hos personer som røyker.... vel er det bevist at det faktisk er betalarotenen som gjør dette eller faktisk røykingen!.... forøvrig spurte jeg etter dokumentasjon, det betyr dokumentasjon i form av forskningsartikler.. en tekst på dinside.no eller en uttalelse fra en lege holder ikke.

hvorfor så agressiv? mayoclinic driver med forskning (blandt annet)...hva DU velger å forholde deg til er DIN sak, jeg velger å forholde meg til at betakaroten i piilleform er kreftfremkallende. Og ja, her står det at betakaroten kan redusere risikoen dersom man får det i seg via mat eks gulrøtter. 

https://cancernz.org.nz/assets/Nutrition-and-physical-activity/Information-sheets/IS-BETA-CAROTENE-12May2010.pdf

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, hulillerunde skrev:

hvorfor så agressiv? mayoclinic driver med forskning (blandt annet)...hva DU velger å forholde deg til er DIN sak, jeg velger å forholde meg til at betakaroten i piilleform er kreftfremkallende. Og ja, her står det at betakaroten kan redusere risikoen dersom man får det i seg via mat eks gulrøtter. 

https://cancernz.org.nz/assets/Nutrition-and-physical-activity/Information-sheets/IS-BETA-CAROTENE-12May2010.pdf

fortsatt ikke presentert studier eller forskningsartikler på det. med andre ord er det like "kreftfremkallende" som noen påstår poteter og blått godteri er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kalini skrev:

fortsatt ikke presentert studier eller forskningsartikler på det. med andre ord er det like "kreftfremkallende" som noen påstår poteter og blått godteri er.

du får mene hva du vil. jeg velger å forholde meg til at det beste er å få i seg vitaminer ol gjennom kosthold og ikke som tilskudd solgt av bloggere som kun er ute etter å tjene penger

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kalini skrev:

Du... det er bare å Google seg frem til det. Det viste du vel? Trenger ikke å få servert forskingsartikler fra en på forum. Er ikke så vanskelig for deg å finne slike selv... jeeezes

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

_HVERT ENESTE_ blogginnlegg inneholder jo reklame!!!! Er jo så enkelt å gjennomskue at hun ikke bryr seg rakkern om hun liker produktet/eller hva hun reklamerer for, så lenge hun får penger for det...... for en kjedelig blogg det har blitt..:dry:

Endret av Dragoste
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Diamant skrev:

Kan ikke tenke meg at NRK bare slenger ut en påstand uten at dette medfører riktighet.

https://www.nrk.no/livsstil/vil-stramme-inn-reglene-for-betakaroten-1.12264975

nei for alt journalister kommer med stemmer jo... eller...?;) like fullt som den artikkelen i VG igår ang at sukker var livsfarlig... Like sikre kilder det..;)

Endret av kalini
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kalini skrev:

nei for alt journalister kommer med stemmer jo... eller...?;) like fullt som den artikkelen i VG igår ang at sukker var livsfarlig... Like sikre kilder det..;)

Det var vel strengt tatt en kronikk og ikke en artikkel... 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
1 time siden, kalini skrev:

Det er da strengt tatt ikke journalisten sine ord. Det henvises til internasjonal forskning, og Vitenskapskomiteen (VKM). Hvordan du velger å tolke det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal hun med et kjøkken inne på "kontoret"?? Er det garasjen hun har innredet som kontor? Den kontaktplasten hun har limt over hele kjøkkeninnredningen var i alle fall helt utrolig stygg. Hun eier jo ikke estetisk sans! Det ser bare grusomt ut!!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, gjest91 skrev:

Hva skal hun med et kjøkken inne på "kontoret"?? Er det garasjen hun har innredet som kontor? Den kontaktplasten hun har limt over hele kjøkkeninnredningen var i alle fall helt utrolig stygg. Hun eier jo ikke estetisk sans! Det ser bare grusomt ut!!

Å herregud, øynene mine blør!! 4 forskjellige farger og mønster på så lite plass (vegg, innredning, benkeplate og gulv). Ingen av dem er fine hver for seg, og sammen ser det helt grusomt ut!! 

Men så stolt selv da, det er jo fint.....

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, gjest91 skrev:

det så skikkelig grusomt ut! hun kunne valgt kontaktfilm i helt sort i stedet, da hadde det sett bedre ut. skjønner heller ikke hvor hun har kontoret og om det er i huset de bor

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Ok, der er jeg faktisk enig med de siste her. Det kjøkkenet fikk jeg nesten bekkenløsning av å se på. Anna, ring Camilla - hun fikser dette på 1 dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...