Sjay Skrevet 15. februar 2016 #3061 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Tror jeg skal slutte å følge med på denne bloggen nå. Merker at jeg har fulgt med av gammel vane iallfall i et halvt år. Kommer til å følge med på Bloggerne og kanskje titte innom for å sjekke status med henne og Jan når serien er over. Utover det er jeg ferdig med AR-sirkuset. Endret 17. februar 2016 av Sjay 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellapropella Skrevet 17. februar 2016 #3062 Del Skrevet 17. februar 2016 Har AR sluttet å blogge? Det ser ut som det dør ut sakte men sikkert. Jeg tror at det hadde vært godt for henne og ikke minst barna, om hun fikk en mer normal hverdag med skole/utdanning og barnehage for ungene. Det er nok ikke så lett å være uten utdanning eller jobberfaring, og i tillegg ha utlevert seg selv på det groveste. Håper hun finner ut av ting, og kan fokusere på andre ting enn blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 17. februar 2016 #3063 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg tror rett og slett forelskelsen tar over, og blogging virker mindre spennende nå enn før. Det er jo mye som skjer med deg når du blir forelsket, og mislighold av alt annet er egentlig normalt i den perioden. Hun vil nok bruke mer tid på Jan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 17. februar 2016 #3064 Del Skrevet 17. februar 2016 3 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg tror rett og slett forelskelsen tar over, og blogging virker mindre spennende nå enn før. Det er jo mye som skjer med deg når du blir forelsket, og mislighold av alt annet er egentlig normalt i den perioden. Hun vil nok bruke mer tid på Jan. Godt hun ikke har en vanlig jobb. Hvem kan tillate seg å være borte fra jobb fordi en er forelsket eller jobbe 2 dager i uken. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 17. februar 2016 #3065 Del Skrevet 17. februar 2016 Den 15.2.2016 at 3.03, mjauritz skrev: Men en ting jeg har merket meg veldig.. Er det bare jeg som reagerer på hvordan hun alltid har en fyr og liksom bytter på? Føler det alltid er EN gutt, han er gjerne der hver eneste dag i en periode også svosj så er han borte og en ny er inne... Ikke at det er noe galt i å få seg ny type når man er ung og sånn, men det er jo ingen pustepause eller forklaring på hvor de blir av. Plutselig er de bare byttet ut. Alle er jo ikke kjæreste med henne en gang, bare verdens-beste-bestekompis som er der 24/7 i 2 mnder, blir som en far for Michelle (og i senere tid - William) og vips så er han borte og vi hører aldri noe fra/om han igjen... Føler det bare er ny fyr hele tiden... Syntes det er så merkelig da spesielt når de "bare" er venner. Jeg har ikke ny bestekompis en gang i måneden liksom.. Mange som ikke takler å være alene, men det er etter min mening ikke bra for ungene at det er menn som kommer ut og inn i deres liv uten stopp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 18. februar 2016 #3066 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Den 17.2.2016 at 11.45, Ellapropella skrev: Har AR sluttet å blogge? Det ser ut som det dør ut sakte men sikkert. Jeg tror at det hadde vært godt for henne og ikke minst barna, om hun fikk en mer normal hverdag med skole/utdanning og barnehage for ungene. Det er nok ikke så lett å være uten utdanning eller jobberfaring, og i tillegg ha utlevert seg selv på det groveste. Håper hun finner ut av ting, og kan fokusere på andre ting enn blogg Enig når det gjelder skolegang, men nå har nok toget gått. Ungdomsretten er på 5 år, og selv om de kan søke om forlengelse, så må eleven faktisk søke, og det kan jeg ikke tenke meg at Anna har tatt seg bryet med. Neste sjanse for henne blir når hun passerer 25. Da kan hun begynne på voksenopplæring. I det hele tatt er det som skjer nå utrolig merkelig. Hun har kjøpt hus. Trenger hun ikke inntekter? Tjener Jan så godt at Anna ikke trenger å jobbe? Endret 18. februar 2016 av Trosten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 18. februar 2016 #3067 Del Skrevet 18. februar 2016 36 minutter siden, Trosten skrev: Enig når det gjelder skolegang, men nå har nok toget gått. Ungdomsretten er på 5 år, og selv om de kan søke om forlengelse, så må eleven faktisk søke, og det kan jeg ikke tenke meg at Anna har tatt seg bryet med. Neste sjanse for henne blir når hun passerer 25. Da kan hun begynne på voksenopplæring. I det hele tatt er det som skjer nå utrolig merkelig. Hun har kjøpt hus. Trenger hun ikke inntekter? Tjener Jan så godt at Anna ikke trenger å jobbe? Nettskole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. februar 2016 #3068 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) 52 minutter siden, Trosten skrev: Enig når det gjelder skolegang, men nå har nok toget gått. Ungdomsretten er på 5 år, og selv om de kan søke om forlengelse, så må eleven faktisk søke, og det kan jeg ikke tenke meg at Anna har tatt seg bryet med. Neste sjanse for henne blir når hun passerer 25. Da kan hun begynne på voksenopplæring. I det hele tatt er det som skjer nå utrolig merkelig. Hun har kjøpt hus. Trenger hun ikke inntekter? Tjener Jan så godt at Anna ikke trenger å jobbe? Anna har vel ennå en inntekt? Per dags dato ligger hun ennå på topplisten. Ingen vet om hun har spart noe av alle de pengene hun har tjent? Men når man ser på flere av toppbloggere som har gått skikkelig i luksusfellen så overrasker det at hun kan havne der etterhvert om hun ikke ser at gullalderen begynner å gå mot slutten.... Endret 18. februar 2016 av Miranda16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 18. februar 2016 #3069 Del Skrevet 18. februar 2016 29 minutter siden, Miranda16 skrev: Anna har vel ennå en inntekt? Per dags dato ligger hun ennå på topplisten. Ingen vet om hun har spart noe av alle de pengene hun har tjent? Men når man ser på flere av toppbloggere som har gått skikkelig i luksusfellen så overrasker det at hun kan havne der etterhvert om hun ikke ser at gullalderen begynner å gå mot slutten.... Hun har skrevet at hun sparer, både til seg selv og ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 18. februar 2016 #3070 Del Skrevet 18. februar 2016 2 timer siden, Trosten skrev: Enig når det gjelder skolegang, men nå har nok toget gått. Ungdomsretten er på 5 år, og selv om de kan søke om forlengelse, så må eleven faktisk søke, og det kan jeg ikke tenke meg at Anna har tatt seg bryet med. Neste sjanse for henne blir når hun passerer 25. Da kan hun begynne på voksenopplæring. I det hele tatt er det som skjer nå utrolig merkelig. Hun har kjøpt hus. Trenger hun ikke inntekter? Tjener Jan så godt at Anna ikke trenger å jobbe? Jeg nekter å tro at dette stemmer. Kan ikke være sånn at man ikke kan ta opp skolen igjen før man er 25. Man har rett på skole de fem første årene, men tror ikke det er sånn at du ikke får gå på skole etter det. Usikker på nøyaktig hva reglene er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 18. februar 2016 #3071 Del Skrevet 18. februar 2016 27 minutter siden, super-s skrev: Jeg nekter å tro at dette stemmer. Kan ikke være sånn at man ikke kan ta opp skolen igjen før man er 25. Man har rett på skole de fem første årene, men tror ikke det er sånn at du ikke får gå på skole etter det. Usikker på nøyaktig hva reglene er. Er vel bare at de som har "rett" blir prioritert før deg, eller..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 18. februar 2016 #3072 Del Skrevet 18. februar 2016 7 minutter siden, strawberryjaw skrev: Er vel bare at de som har "rett" blir prioritert før deg, eller..? Ja, tror det kanskje det er det som er regelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. februar 2016 #3073 Del Skrevet 18. februar 2016 Vedr inntekter så hadde VG og flere andre medier en sak om dette da skattelistene kom. Anna Rasmussen hadde da en inntekt på noe over 600.000, og en formue på ca 234.000. På det tidspunktet var hun Norges desidert største blogger, og da jeg sammenliknet tallene for toppbloggerne, så konkluderte jeg med at hun ikke har greid å forvalte bloggsuksessen like godt som bloggere med færre lesere når det kommer til penger. Og formuen tyder jo på at hun ikke har spart så mye. Den manglende bloggingen fremstår som svært merkelig, og jeg forstår ikke hvordan hun skal tjene penger når hun ikke skriver blogginnlegg. Hun raser jo nedover på blogglistene også, og lesertallene er jo lave sammenliknet med det hun hadde før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 18. februar 2016 #3074 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Den 18/02/2016 at 21.43, CecilieX skrev: Vedr inntekter så hadde VG og flere andre medier en sak om dette da skattelistene kom. Anna Rasmussen hadde da en inntekt på noe over 600.000, og en formue på ca 234.000. På det tidspunktet var hun Norges desidert største blogger, og da jeg sammenliknet tallene for toppbloggerne, så konkluderte jeg med at hun ikke har greid å forvalte bloggsuksessen like godt som bloggere med færre lesere når det kommer til penger. Og formuen tyder jo på at hun ikke har spart så mye. Den manglende bloggingen fremstår som svært merkelig, og jeg forstår ikke hvordan hun skal tjene penger når hun ikke skriver blogginnlegg. Hun raser jo nedover på blogglistene også, og lesertallene er jo lave sammenliknet med det hun hadde før. Ja, det var definitivt dumt av henne å nytte plattform mtp lesertallene, de virker jo å være halvert-isj... Endret 20. februar 2016 av Bond 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lostinparadise Skrevet 19. februar 2016 #3075 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) 6 timer siden, Miranda16 skrev: Anna har vel ennå en inntekt? Per dags dato ligger hun ennå på topplisten. Ingen vet om hun har spart noe av alle de pengene hun har tjent? Men når man ser på flere av toppbloggere som har gått skikkelig i luksusfellen så overrasker det at hun kan havne der etterhvert om hun ikke ser at gullalderen begynner å gå mot slutten.... hvilke bloggere har gått i luksusfellen? (utenom Andrea Badendyck) (edit: hun gikk vel strengt tatt på en skattesmell og ikke i en luksusfelle, om jeg husker rett) Endret 19. februar 2016 av Lostinparadise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 19. februar 2016 #3076 Del Skrevet 19. februar 2016 5 timer siden, Lostinparadise skrev: hvilke bloggere har gått i luksusfellen? (utenom Andrea Badendyck) (edit: hun gikk vel strengt tatt på en skattesmell og ikke i en luksusfelle, om jeg husker rett) Tcmn har også gått på en skattesmell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 19. februar 2016 #3077 Del Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, Adelia skrev: Tcmn har også gått på en skattesmell. 7 timer siden, Lostinparadise skrev: hvilke bloggere har gått i luksusfellen? (utenom Andrea Badendyck) (edit: hun gikk vel strengt tatt på en skattesmell og ikke i en luksusfelle, om jeg husker rett) og Julia Nyland. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tapet Skrevet 19. februar 2016 #3078 Del Skrevet 19. februar 2016 16 minutter siden, sashimi skrev: og Julia Nyland. Hun spicet det hele opp med underslag, da. I og med at de driver og pusser opp hus osv. så er det vel begrenset hvor mye luksusfelle det blir. Antageligvis blir mye av pengene senket ned i boligen og selv om blogginntektene kanskje ikke er hva de var på peak, så er det fortsatt (veldig) mye mer enn hun kan få seg i en annen jobb, særlig gitt utdanningsnivået hennes. Så jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være noe tegn på at hun skal legge bloggingen på hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 19. februar 2016 #3079 Del Skrevet 19. februar 2016 I følge artikkelen om bloggerne på vg.no så blogger AR fire innlegg i uken. Jeg trodde hun selv hadde satt som mål og ha tre om dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. februar 2016 #3080 Del Skrevet 19. februar 2016 12 timer siden, CecilieX skrev: Vedr inntekter så hadde VG og flere andre medier en sak om dette da skattelistene kom. Anna Rasmussen hadde da en inntekt på noe over 600.000, og en formue på ca 234.000. På det tidspunktet var hun Norges desidert største blogger, og da jeg sammenliknet tallene for toppbloggerne, så konkluderte jeg med at hun ikke har greid å forvalte bloggsuksessen like godt som bloggere med færre lesere når det kommer til penger. Og formuen tyder jo på at hun ikke har spart så mye. Den manglende bloggingen fremstår som svært merkelig, og jeg forstår ikke hvordan hun skal tjene penger når hun ikke skriver blogginnlegg. Hun raser jo nedover på blogglistene også, og lesertallene er jo lave sammenliknet med det hun hadde før. Skal ikke si det sikkert, formuen stemmer ikke alltid på skattelistene - og mye kan hun ha satt på firmaet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg