Gjest Chloe87 Skrevet 16. april 2014 #81 Del Skrevet 16. april 2014 Er hun i det hele tatt sammen med barnefaren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurlumheiturbulens Skrevet 16. april 2014 #82 Del Skrevet 16. april 2014 Fy søren så mange kvalme mennesker... Dere burde egentlig være veldig stolt på hennes vegne! Tenk så mye hun har oppnådd i sitt unge liv! Er ikke mange som har den lista å vise til. Dessuten er Anna selvstendig næringsdrivende (med bloggen - det er jo et firma!), og arbeider derfor på lik linje med alle oss andre, og tjener pengene sine på ærlig vis. Hun har jo i tillegg ekstremt godt betalt! Go Anna! Hun rocker å være alenemor til Michelle og hun kommer til å rocke å være alenemor for Michelles lillesøster eller lillebror også! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #83 Del Skrevet 16. april 2014 Fy søren så mange kvalme mennesker... Dere burde egentlig være veldig stolt på hennes vegne! Tenk så mye hun har oppnådd i sitt unge liv! Er ikke mange som har den lista å vise til. Dessuten er Anna selvstendig næringsdrivende (med bloggen - det er jo et firma!), og arbeider derfor på lik linje med alle oss andre, og tjener pengene sine på ærlig vis. Hun har jo i tillegg ekstremt godt betalt! Go Anna! Hun rocker å være alenemor til Michelle og hun kommer til å rocke å være alenemor for Michelles lillesøster eller lillebror også! Ja, man er virkelig vellykket når man lever av å eksponere den uskyldige ungen sin på internett. God moral gitt! Tommel opp? Anonymous poster hash: 3cfb1...4c9 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toxicwonderland Skrevet 16. april 2014 #84 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg har hovedsaklig ingenting i mot Anna og synes hun for det meste virker som en utrolig god mor! Opp i gjennom årene blir hun sikkert enda bedre også. Men jeg må innrømme at jeg ble litt sjokkert da jeg så at hun venter nr. 2... Hun er jo ikke myndig engang. Og hun må vel fortsette med bloggingen, for det er vel der hun håver inn pengene? Likevel ønsker jeg Anna og Michelle lykke til :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 16. april 2014 #85 Del Skrevet 16. april 2014 Fy søren så mange kvalme mennesker... Dere burde egentlig være veldig stolt på hennes vegne! Tenk så mye hun har oppnådd i sitt unge liv! Er ikke mange som har den lista å vise til. Dessuten er Anna selvstendig næringsdrivende (med bloggen - det er jo et firma!), og arbeider derfor på lik linje med alle oss andre, og tjener pengene sine på ærlig vis. Hun har jo i tillegg ekstremt godt betalt! Go Anna! Hun rocker å være alenemor til Michelle og hun kommer til å rocke å være alenemor for Michelles lillesøster eller lillebror også! Ja, det er vanskelig å bli gravid og skrive noen innlegg hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #86 Del Skrevet 16. april 2014 Det var ironisk ment, ikke sant? Fy søren så mange kvalme mennesker... Dere burde egentlig være veldig stolt på hennes vegne! Tenk så mye hun har oppnådd i sitt unge liv! Er ikke mange som har den lista å vise til. Dessuten er Anna selvstendig næringsdrivende (med bloggen - det er jo et firma!), og arbeider derfor på lik linje med alle oss andre, og tjener pengene sine på ærlig vis. Hun har jo i tillegg ekstremt godt betalt! Go Anna! Hun rocker å være alenemor til Michelle og hun kommer til å rocke å være alenemor for Michelles lillesøster eller lillebror også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #87 Del Skrevet 16. april 2014 Fy søren så mange kvalme mennesker... Dere burde egentlig være veldig stolt på hennes vegne! Tenk så mye hun har oppnådd i sitt unge liv! Er ikke mange som har den lista å vise til. Dessuten er Anna selvstendig næringsdrivende (med bloggen - det er jo et firma!), og arbeider derfor på lik linje med alle oss andre, og tjener pengene sine på ærlig vis. Hun har jo i tillegg ekstremt godt betalt! Go Anna! Hun rocker å være alenemor til Michelle og hun kommer til å rocke å være alenemor for Michelles lillesøster eller lillebror også! Oppnådd? Hva i all verden har hun oppnådd? Annet enn å skjemme seg ut for hele landet og frata datteren alt av privatliv? Anonymous poster hash: 1cf63...d41 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 16. april 2014 #88 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) If you aint got something nice to say, its better to say nothing at all.. Endret 16. april 2014 av Nuttery 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 16. april 2014 #89 Del Skrevet 16. april 2014 For all del, Anna er sikkert ei søt jente og en god mor, men det å eksponere datteren din på Internett som hun gjør er ikke bra og er det noe hun burde ha lært så er det å bruke prevensjon(hun skrev selv at hun hadde vært uforsiktig). Hun er 18 år og skal bli tobarnsmor med en ny gutt. Det virker ikke en gang som om hun er i et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 16. april 2014 #90 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg syns det er verre med de brukerne på kg som stadig lager tråder om bloggeren. La henne få leve sitt liv i fred. Det er litt komisk at både bloggere (og "fansen") sier dette støtt og stadig, men allikevel legger ut alt de gjør daglig til sine 50000 lesere. Hvorfor blogge om man ikke vil ha oppmerksomhet? Kjøper ikke den om at man vil ha en dagbok å se tilbake på, i så fall har man ikke mye fantasi om man ikke kommer på andre møter å føre dagbok på Synes rett og slett ikke bloggere har noe å klage på når det gjelder det at folk "blander seg". Det blir bare rart. Kom tilbake og klag når du har sluttet å blogge og dermed viser at du ønsker å leve livet i fred. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ArmyPrincess Skrevet 16. april 2014 #91 Del Skrevet 16. april 2014 Uff.. Stakkars unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 16. april 2014 #92 Del Skrevet 16. april 2014 Det er litt komisk at både bloggere (og "fansen") sier dette støtt og stadig, men allikevel legger ut alt de gjør daglig til sine 50000 lesere. Hvorfor blogge om man ikke vil ha oppmerksomhet? Kjøper ikke den om at man vil ha en dagbok å se tilbake på, i så fall har man ikke mye fantasi om man ikke kommer på andre møter å føre dagbok på Synes rett og slett ikke bloggere har noe å klage på når det gjelder det at folk "blander seg". Det blir bare rart. Kom tilbake og klag når du har sluttet å blogge og dermed viser at du ønsker å leve livet i fred. Og med det vil du rettferdiggjøre disse trådene på kg? Det er ingen av dere som tenker på at det dere skriver også blir liggende på nettet. Hets av mor og barn. Forøvrig så kan jeg opplyse at jeg ikke er fan av bloggen, men jeg klarer i det minste å se når det er tull å skrive så mye dritt som enkelte her gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 16. april 2014 #93 Del Skrevet 16. april 2014 Oida, denne kom ganske overraskende på! Håper at det ordner seg for henne med barnefaren, blir jo veldig krevende å ha to små barn alene! Tenker likevel at dette kan hun få til. Min mor tok ingeniørutdanning i voksen alder som alenemor til meg og et annet søsken (vi var småbarn), så tror at det skal gå an å få itl med en kraftanstrengelse! Ikke at Anna har ambisjoner om en høyere teknisk utdannelse, men en eller annen utdannelse kan hun nok få til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 16. april 2014 #94 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg så det komme etter de siste innleggene hennes der hun sa at hun hadde tatt et valg som kunne skuffe folk... bare for noen uker siden. Hun hadde skrevet mye om at hun var babysyk og ville gi Michelle søsken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 16. april 2014 #95 Del Skrevet 16. april 2014 Vil nok bli krevende for henne med to små i så ung alder... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 16. april 2014 #96 Del Skrevet 16. april 2014 Gratulerer til Anna og familien. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 16. april 2014 #97 Del Skrevet 16. april 2014 Og med det vil du rettferdiggjøre disse trådene på kg? Det er ingen av dere som tenker på at det dere skriver også blir liggende på nettet. Hets av mor og barn. Forøvrig så kan jeg opplyse at jeg ikke er fan av bloggen, men jeg klarer i det minste å se når det er tull å skrive så mye dritt som enkelte her gjør. Det jeg bare ikke begriper er hvorfor diverse bloggere ikke åpner øynene og ser at internett ikke er noe sted å utlevere ungene sine så til de grader. Eller seg selv for den saks skyld. Spesielt ikke om man ikke ønsker kommentarer og innblandinger fra andre. Dessuten tror jeg det disse mammabloggerne skriver selv blir det verste for barna å lese om når de blir større. Hvor gøy er det at "hele Norge" har lest mors innerste tanker i mange år, for ikke å snakke om hver minste ting familien har gjort siden barnet ble født? Hadde ikke de som holder på med dette hatt et enormt oppmerksomhetsbehov hadde de sluttet mens leken var god, i stedet for å bare fortsette uansett hva som skjer, og på den måten la ballen bli større og større. Oppmerksomhetsbehov i kombinasjon med at bloggingen gjør at en kan leve et liv i luksus. Trivelig at mamma har utlevert en fra fødsel av for å ha noe å leve av. Synes absolutt en god del går for langt i det de skriver, men jeg mener faktisk at det jeg har skrevet her ikke er å gå for langt. Er ikke ute etter å hetse noen. Det må være lov å diskutere "offentlige" personer som de jo også selv kaller seg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #98 Del Skrevet 16. april 2014 Sier det igjen: de kongelige og de virkelige kjendisene les: Madonna, Elvis, Justin Bieber, Rhianna, Jay Z osv har jo mer privatliv en disse bloggerene. De skjuler seg bak en data, mens de kongelige og superkjendiser må ut i verden og møte fansen sin. Men seriøst, en blogger er da ikke kjent for NOE! Ikke synger de, ikke danser de, ikke spiller de instrument, ikke er de modeller, ikke kan de noe, ikke er de kongelige.......Det er så sykt dette her at jeg finner ikke ord. Anonymous poster hash: c1fef...c1c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #99 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg skjønner godt at hun er babysyk (det var jeg også når min var mindre, og fortsatt litt ennå), men noen gang må folk se forbi det. Livet handler ikke om bare barn. Noen ganger må man se forbi det. Om hun velger å få to barn alene med to menn. Hun må vil nok bli singel en stund til. Ingen på hennes alder vil ta i henne med en ildtang. Så tenker jeg. Greit. Hun bruker barna som inntektskilde nå, men hva er planene videre? Om hun sitter hjemme dagen lang så kunne hun kastet seg i det og brukt noen timer på skole hver dag. Bloggere er bloggere og må få diskuteres. De velger å legge ut privatlivet sitt offentlig. Anonymous poster hash: 017b9...1cf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #100 Del Skrevet 16. april 2014 Ja, det er vanskelig å bli gravid og skrive noen innlegg hver dag. Snakker du av erfaring eller bare antar du? You should never assume. You know what happens when you assume. You make an ass out of you and me because that's how it's spelled. Anonymous poster hash: 68032...1bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg