AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #81 Skrevet 17. juni 2014 Det må ha vært en forferdelig opplevelse, TS. Utrolig tåpelig ting å si. Jeg har aldri tenkt så mye over dette før jeg begynte å lese på kvinneguiden, men innser at jeg selv sannsynligvis har store indre kjønnslepper. Og etter å ha lest alle disse trådene merker jeg at jeg blir mer og mer utilpass med dem selv. Som om vi jenter ikke har no av andre ting å bekymre oss for. Sukk. Anonymous poster hash: 112a9...4e2
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juni 2014 #82 Skrevet 17. juni 2014 Det må ha vært en forferdelig opplevelse, TS. Utrolig tåpelig ting å si. Jeg har aldri tenkt så mye over dette før jeg begynte å lese på kvinneguiden, men innser at jeg selv sannsynligvis har store indre kjønnslepper. Og etter å ha lest alle disse trådene merker jeg at jeg blir mer og mer utilpass med dem selv. Som om vi jenter ikke har no av andre ting å bekymre oss for. Sukk. Anonymous poster hash: 112a9...4e2 Igjen damer.....vær snille og ikke ofre det der EN tanke! Det er så utrolig sjeldent at noen gutter missliker det der sterkt at sansynligheten for å vinne stort i lotto er høyere Dette er EN skrekkhistorie....ufyselig ja, men tror ikke dette er normen blandt oss gutta. Det er jo mangfoldet og at dere er forskjellige som tiltrekker oss til dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå