AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #61 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har lest mange tråder i de fleste fora, men har ikke observert dette du skriver om. Men er jo fordi du bare ser de som har liten, siden du elsker det? Hehe du er ei kul dame/ jente som vet å sette pris på menn arabela..:DAnonymous poster hash: c97b2...5a3
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juni 2014 #62 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor mann med stor m? Jeg forstår egentlig ikke helt hvordan du kan tro at du er den O'store sexgudinne. Ser det på flere innlegg her inne. De som skryter og leker kunnskapsrike på dette området er gjerne de dårligste i sengen. Ugh. Anonymous poster hash: b414c...b30 Hun har vel aldri påstått at hun er noen sexgudinne vel? Hvor i huleste har du det ifra? Jeg har selv lest utallige poster fra Lille-pus og det er stort sett alltid svært gjennomtenkt og voksent fremstillt. Men ja...du skal få lov å mene ditt altså Syntes bare det er så merkelig å kaste nettopp den påstanden mot en av de som stort sett alltid bidrar til en sunn debatt her på KG
Gjest Eurodice Skrevet 16. juni 2014 #63 Skrevet 16. juni 2014 Men er jo fordi du bare ser de som har liten, siden du elsker det? Hehe du er ei kul dame/ jente som vet å sette pris på menn arabela..:DAnonymous poster hash: c97b2...5a3 Takk for det, det var en super kompliment . Men jeg har vel ikke akkurat sagt at jeg elsker små peniser, i betydningen ikke lengre enn en finger for eksempel. Det må være litt størrelse på dem da .
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #64 Skrevet 16. juni 2014 Regner med at du sier det samme til kvinner som ikke er fornøyd med penisstørrelsen til menn. Anonymous poster hash: 2c69b...d42 Ja selvfølgelig sier jeg det. Er vi ikke likestilte i 2014? Er ikke en kvinne og en mann likeverdige mennesker? Jeg syns det ihvertfall.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juni 2014 #65 Skrevet 16. juni 2014 Tenk over at om du lar deg operere på grunn av én mann sin uforskammede kommentar så lar du han styre ditt liv og ta kontroll over din kropp.
Chevelle Skrevet 16. juni 2014 #66 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er helt for at folk har sine preferanser, men det går da an å ha folkeskikk for det. Si at man ikke har lyst på sex allikevel, og ikke komme med slike dritt kommentarer. Det gjelder mot begge kjønn
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #67 Skrevet 16. juni 2014 Hba foreslår du at en mann som får høre at pikken ukke holder mål skal ta igjen med? Om det blir kommentert med st den er liten, tynn, skjev eller ellers lite tiltrekkende? Kan han få lov å da kommentere hennes bifggardiner om hun har? Forferdelig navn på et så hyggelig sted forresten. Ja er kvinna så frekk og kommer med et nedverdigende navn på penisen hans så bør han ta igjen på et vis så hun skjønner det er stygt å si slik. Jeg bruker aldri slike ord om menneskers kjønnsorganer. Ikke ser jeg poenget med det i utgangspunktet heller.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juni 2014 #68 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor mann med stor m? Jeg forstår egentlig ikke helt hvordan du kan tro at du er den O'store sexgudinne. Ser det på flere innlegg her inne. De som skryter og leker kunnskapsrike på dette området er gjerne de dårligste i sengen. Ugh. Anonymous poster hash: b414c...b30 Jaha? Du tillegger andre egenskaper de aldri har påstått at de har. Hvordan får du til det? Videre, hvor har du bidratt med din kunnskap?
Gjest Heartbeat Skrevet 16. juni 2014 #69 Skrevet 16. juni 2014 Hvorfor mann med stor m? Jeg forstår egentlig ikke helt hvordan du kan tro at du er den O'store sexgudinne. Ser det på flere innlegg her inne. De som skryter og leker kunnskapsrike på dette området er gjerne de dårligste i sengen. Ugh. Anonymous poster hash: b414c...b30 Hvor har hun tillagt seg det hen da? Tror du leser og ser det du vil se, jeg. Synes hun bare bidrar positivt til trådene jeg Og selvsagt poster du denne anonymt. Er så lei disse anonyme brukerne som skal misbruke funksjonen for å rakke ned på andre... 1
Gjest Lille-pus Skrevet 16. juni 2014 #70 Skrevet 16. juni 2014 La meg enkelt forklare forskjellen mellom 'menn' og Menn. Førstnevnte, altså 'menn', er mentalt sutrende småunger uten hverken livserfaring eller evne til samspill og øye for skjønnheten i differanser. Den andre typen derimot, - altså Menn med stor M, har alle disse egenskapene. Førstnevnte blir ikke gode elskere om det så fryser over i Helvete på en torsdags formiddag. Den andre typen er alt gode elskere og en drøm for den kvinnen han møter. Alder kan ikke brukes for å skille disse to typene fra hverandre. De kommer i alle aldersgrupper, alle utseender og alle yrker, - og mange kvinner vil kanskje nikke gjenkjennede til at jeg dermed velger å definere dem slik. Førstnevnte gruppe utgjør absolutt et mindretall, men jeg unner ingen kvinne å rote seg borti noen av dem. Så får den anonyme sjel, som har så høye tanker om undertegnede, selv finne ut av hvilken av gruppene han selv tilhører. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #71 Skrevet 16. juni 2014 Hei igjen. Tusen takk for mange støttende ord. Ser at noen mener at det var på sin plass å si noe også. Jeg vet at vi jenter kan være nådeløse mtp guttenes utstyr, men det er vel bare stort sett oss jenter imellom. Jeg har aldri sagt noe stygt om en manns utstyr til han. Har dessuten tatt et nærmere innsyn på mitt problem, og funnet ut at den ene leppa er litt over 3 cm og den andre nesten 5 cm. Det er fe indre kjønnsleppene som henger ned. Er dette veldig normalt. Jeg har ikke hatt mange sexpartnere og heller ikke fått barn. Jeg vil faktisk vurdere operajon. Igjen tusen takk for støttende ord. TSAnonymous poster hash: 0eb66...06e
Beach Skrevet 16. juni 2014 #72 Skrevet 16. juni 2014 Hei igjen. Tusen takk for mange støttende ord. Ser at noen mener at det var på sin plass å si noe også. Jeg vet at vi jenter kan være nådeløse mtp guttenes utstyr, men det er vel bare stort sett oss jenter imellom. Jeg har aldri sagt noe stygt om en manns utstyr til han. Har dessuten tatt et nærmere innsyn på mitt problem, og funnet ut at den ene leppa er litt over 3 cm og den andre nesten 5 cm. Det er fe indre kjønnsleppene som henger ned. Er dette veldig normalt. Jeg har ikke hatt mange sexpartnere og heller ikke fått barn. Jeg vil faktisk vurdere operajon. Igjen tusen takk for støttende ord. TSAnonymous poster hash: 0eb66...06e 5 cm er faktisk langt, men så lenge det ikke plager deg nevneverdig synes jeg ikke du skal tenke på operasjon. Det holder ikke at en idiot uten sosiale antenner sa det han sa. Han er ikke verdt noe uansett.
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juni 2014 #73 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Hei igjen. Tusen takk for mange støttende ord. Ser at noen mener at det var på sin plass å si noe også. Jeg vet at vi jenter kan være nådeløse mtp guttenes utstyr, men det er vel bare stort sett oss jenter imellom. Jeg har aldri sagt noe stygt om en manns utstyr til han. Har dessuten tatt et nærmere innsyn på mitt problem, og funnet ut at den ene leppa er litt over 3 cm og den andre nesten 5 cm. Det er fe indre kjønnsleppene som henger ned. Er dette veldig normalt. Jeg har ikke hatt mange sexpartnere og heller ikke fått barn. Jeg vil faktisk vurdere operajon. Igjen tusen takk for støttende ord. TSAnonymous poster hash: 0eb66...06e Jeg er bare en mann TS og kan liksom ikke snakke for alle menn......alikevel vil jeg råde deg til å ta det helt med ro....Les posten til Lille-pus over her en gang til. Du vil etterhvert få deg en mann som rådigger hver cm på kroppen din. En MANN som tenner så kraftig på deg at allt annet er betydningsløst! 5 og 3cm er litt lepper ja, men om en som tenker litt som meg får oppleve det vil det bare bli en kjempefordel! Mange av oss menn liker ekstra godt å ha litt ekstra å kose oss med der nede. Jeg anser det som veldig fint iallefall. Håper virkelig at det hjelper litt for deg å lese. Det sier jeg fra hjertet. Fordi om en idiot er så borti natta tom og sier noe sånt til en dame, betyr ikke det at alle menn er sånn. Ikke engang vurder operasjon...med mindre du har seriøse plager med dem selvfølgelig Endret 16. juni 2014 av HarryDotter 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #74 Skrevet 16. juni 2014 Hei igjen. Tusen takk for mange støttende ord. Ser at noen mener at det var på sin plass å si noe også. Jeg vet at vi jenter kan være nådeløse mtp guttenes utstyr, men det er vel bare stort sett oss jenter imellom. Jeg har aldri sagt noe stygt om en manns utstyr til han. Har dessuten tatt et nærmere innsyn på mitt problem, og funnet ut at den ene leppa er litt over 3 cm og den andre nesten 5 cm. Det er fe indre kjønnsleppene som henger ned. Er dette veldig normalt. Jeg har ikke hatt mange sexpartnere og heller ikke fått barn. Jeg vil faktisk vurdere operajon. Igjen tusen takk for støttende ord. TSAnonymous poster hash: 0eb66...06e Håper det ordner seg:) Men er ikke noe bedre å snakke nedverdigende jeg jenter i mellom. Tror ikke noen hadde likt at kjeresten snakker om kjeresten sin vide fitte eller lange kjønnslepper til sine kompiser.. Er jo nesten værre tillitsbrudd.Anonymous poster hash: c97b2...5a3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #75 Skrevet 17. juni 2014 Forstår han godt, om du har noe som ser ut som dette:http://www.google.no/imgres?imgurl=http://dontclickthis.whatingods.name/beef-curtains.jpg&imgrefurl=http://f2bbs.com/bbs/show_topic/184949&usg=__ULcFD3ktr0iNwr8aOJj7NMcfuZw=&h=319&w=560&sz=25&hl=no&start=2&um=1&itbs=1&tbnid=4-9A-fjjpfv_DM:&tbnh=76&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3Dbeef%2Bcurtains%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN%26rlz%3D1R2GGLL_no%26tbs%3Disch:1 Anonymous poster hash: 25d76...bc3
kills Skrevet 17. juni 2014 #76 Skrevet 17. juni 2014 Virker som en tråd kun laget for å sverte de med store kjønnslepper. Fatter ikke hvordan folk synes dette i det hele tatt er et interessant diskusjonsemne, folk er like forskjellige nedentil som de er i ansiktet og utseendesmessig ellers. 2
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juni 2014 #77 Skrevet 17. juni 2014 Virker som en tråd kun laget for å sverte de med store kjønnslepper. Fatter ikke hvordan folk synes dette i det hele tatt er et interessant diskusjonsemne, folk er like forskjellige nedentil som de er i ansiktet og utseendesmessig ellers. Ikke alle har den selvtilliten at de er stolte av allt på kroppen sin. Noen svertetråd vil jeg ikke si dette er...Jada det vil alltid være noen som slenger med leppa, men tror det kan være sunt for jenter som TS å høre hva andre folk mener om det å ha en sånn opplevelse kan gjøre....At man kan bli fortalt at det å ha store kjønnslepper er helt fint og tilogmed tiltrekkende for mange.
kills Skrevet 17. juni 2014 #78 Skrevet 17. juni 2014 Ikke alle har den selvtilliten at de er stolte av allt på kroppen sin. Noen svertetråd vil jeg ikke si dette er...Jada det vil alltid være noen som slenger med leppa, men tror det kan være sunt for jenter som TS å høre hva andre folk mener om det å ha en sånn opplevelse kan gjøre....At man kan bli fortalt at det å ha store kjønnslepper er helt fint og tilogmed tiltrekkende for mange. Det handler nødvendigvis ikke om å være stolt over ting, men å akseptere seg selv som man er. Det får man uansett ikke gjort noe med over natten. Ved å akseptere seg selv som man er vil man også bli mer selvsikker og da slutter man å henge seg opp i filleting. En selvsikker person lar det ikke gå utover selvfølelsen at en mann snakker til henne på en så respektløs måte, men setter han på plass der han hører hjemme. Jeg synes slike tråder bidrar til usikkerhet blant kvinner, og det er leit å se at det alltid finnes et nek som er villig til å dra det litt lengre bare fordi man kan gjemme seg bak anonymiteten. 2
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juni 2014 #79 Skrevet 17. juni 2014 Det handler nødvendigvis ikke om å være stolt over ting, men å akseptere seg selv som man er. Det får man uansett ikke gjort noe med over natten. Ved å akseptere seg selv som man er vil man også bli mer selvsikker og da slutter man å henge seg opp i filleting. En selvsikker person lar det ikke gå utover selvfølelsen at en mann snakker til henne på en så respektløs måte, men setter han på plass der han hører hjemme. Jeg synes slike tråder bidrar til usikkerhet blant kvinner, og det er leit å se at det alltid finnes et nek som er villig til å dra det litt lengre bare fordi man kan gjemme seg bak anonymiteten. Ja støtter denne veldig
Gjest Lille-pus Skrevet 17. juni 2014 #80 Skrevet 17. juni 2014 Hei igjen. Tusen takk for mange støttende ord. Ser at noen mener at det var på sin plass å si noe også. Jeg vet at vi jenter kan være nådeløse mtp guttenes utstyr, men det er vel bare stort sett oss jenter imellom. Jeg har aldri sagt noe stygt om en manns utstyr til han. Har dessuten tatt et nærmere innsyn på mitt problem, og funnet ut at den ene leppa er litt over 3 cm og den andre nesten 5 cm. Det er fe indre kjønnsleppene som henger ned. Er dette veldig normalt. Jeg har ikke hatt mange sexpartnere og heller ikke fått barn. Jeg vil faktisk vurdere operajon. Igjen tusen takk for støttende ord. TSAnonymous poster hash: 0eb66...06e La meg spekulere litt, TS.... Du tro i dem for å klare å få målt dem, gjorde du ikke? Indre kjønnslepper er laget av særdeles stretchy materiale, og kan strekker både godt og vel. Men, om du faktisk ønsker å få dette evaluert på skikkelig vis så kan du bestille en undersøkelsestime hos en av de seriøse private mediske klinikkene som også utfører gynekologisk plastikk kirurgi, og for i underkant av 1500 kroner få evaluert om du er objekt for operasjon. Jeg vil tro du ikke er det siden du ikke har nevnt noen andre grunner til å ønske å opereres enn den ene sleivbemerkningen fra han du hadde med deg til sengs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå