AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 teg har en stund flørtet med en kjempekjekk mann, og endelig var det tid for sex. Men da han tok av meg trusene og så musa mi, så sa han:herregud for noen biffgardiner, dette klarer jeg ikke. Også gikk han. Dette var så sårende for meg at jeg nå vurderer vaginaplastikk. Er dette gratis å gjennomføre, og hvordan gjør man det. Er det flere som "sliter" med dette?Anonymous poster hash: 0eb66...06e
volvo22 Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Sliter med.... Store kjønnslepper er jo så utrolig sexy og deilig !!!!!!! Du skulle være stolt av et så deilig underliv,kjære deg 9
Viktualia Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Bytt ut mannen, ikke musa. Biffgardiner? For en dust. 22
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Du kan da ikke ta dette alvorlig? Fordi om en idiot sa at han synes du har det, betyr det ikke at det stemmer. Fyren er ikke verdt anstrengelsene og pengene som du evt bruker på å operere deg. Du skal være glad han stakk. Det er han som har problemer, ikke du. Anonymous poster hash: 934bf...65c 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Troll! Jeg tror ikke en mann som er så nærme målet trekker seg ut pga av noen sånt. Anonymous poster hash: f22cd...bc8 21
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Troll! Jeg tror ikke en mann som er så nærme målet trekker seg ut pga av noen sånt.Anonymous poster hash: f22cd...bc8 Men han gjorde det.Anonymous poster hash: 0eb66...06e
Gjest Lille-pus Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Dersom det ikke har vært til fysisk plage for deg frem til nå, og årasken til at du tenker på kirurgisk kjønnslepperedusksjon er en manns slengbemerkning.... da er jeg redd du ikke kvalifiserer til operasjon på Statens regning nei. Ergo; Du må være over 20 år, og stille med rundt 16000, - kroner. Om du ikke har hatt fysiske plager av kjønnsleppene dine før, så kan du jo være glad den mannen du møtte nå er ute av livet ditt, fordi han kan umulig ha sett mange kvinnelige underliv i all sin skjønnhet. 9
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Dersom det ikke har vært til fysisk plage for deg frem til nå, og årasken til at du tenker på kirurgisk kjønnslepperedusksjon er en manns slengbemerkning.... da er jeg redd du ikke kvalifiserer til operasjon på Statens regning nei. Ergo; Du må være over 20 år, og stille med rundt 16000, - kroner. Om du ikke har hatt fysiske plager av kjønnsleppene dine før, så kan du jo være glad den mannen du møtte nå er ute av livet ditt, fordi han kan umulig ha sett mange kvinnelige underliv i all sin skjønnhet. Anonymous poster hash: 0eb66...06e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Dersom det ikke har vært til fysisk plage for deg frem til nå, og årasken til at du tenker på kirurgisk kjønnslepperedusksjon er en manns slengbemerkning.... da er jeg redd du ikke kvalifiserer til operasjon på Statens regning nei. Ergo; Du må være over 20 år, og stille med rundt 16000, - kroner. Om du ikke har hatt fysiske plager av kjønnsleppene dine før, så kan du jo være glad den mannen du møtte nå er ute av livet ditt, fordi han kan umulig ha sett mange kvinnelige underliv i all sin skjønnhet. Tusen takk for hyggelig og behjelpelig svar.Anonymous poster hash: 0eb66...06e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Han var en drittsekk. Det er vanskelig å operere bort drittsekker permanent, for de finnes i mange eksemplarer og henger seg opp i ulike ting. Min partner har f.eks et sært forhold til brystvorter, men han er ikke drittsekk nok til å gjøre det til et problem for (tidligere) partnere. Jeg har også lepper nok til to, men har aldri truffet på en som ville såre meg for det, og heller aldri en som ikke med glede har truffet meg igjen. Ikke la en dust få deg til å skjære vekk deler av genitalia og risikere redusert følsomhet og komplikasjoner. Anonymous poster hash: 09a37...cd6 2
Gjest Lille-pus Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Tusen takk for hyggelig og behjelpelig svar.Anonymous poster hash: 0eb66...06e Han var kanskje ikke så voksen inne i hodet sitt den karen? Det sier jeg fordi Menn har den fantastiske evnen at de verdsetter personligheten i en kvinnes underliv. - akkurat som vi verdsetter personligheten i en Manns penis. Ingen er like, og hans penis er hans med alle sine deilige individpreg. Det er rimelig stor sannsynlighet for at du er helt perfekt ! 1
Gjest Allergikeren Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Sett at du opererer deg, og så møter på en mann som går fordi de nye kjønnsleppene dine er for små og jentunge-aktige(etter hans preferanser/tenningsmønstre). Hva gjør du da? Opererer dem større igjen? Jeg skjønner godt at det sårer, og at ønskene om forbedring kommer. Men prøv å skyve de tankene vekk, for din egen del. Det er umulig å gjøre alle til lags. Og AB i innlegg #10 har et poeng hva gjelder følsomhet og komplikasjoner. Ta til deg det Lille-pus så klokt skriver; du har ikke noe behov for en slik mann i livet ditt.
Commander Skrevet 16. juni 2014 #13 Skrevet 16. juni 2014 teg har en stund flørtet med en kjempekjekk mann, og endelig var det tid for sex. Men da han tok av meg trusene og så musa mi, så sa han:herregud for noen biffgardiner, dette klarer jeg ikke. Også gikk han. Dette var så sårende for meg at jeg nå vurderer vaginaplastikk. Er dette gratis å gjennomføre, og hvordan gjør man det. Er det flere som "sliter" med dette?Anonymous poster hash: 0eb66...06e Tror det er noen som har det morro her. At en mann skulle komme så langt for så å reise seg å gå fordi de yttre kjønnsleppene ikke var innenfor hans ideal?! Antar det kunne skje, folk blir truffet av lynet hele tiden. 1
flinkeceline Skrevet 16. juni 2014 #14 Skrevet 16. juni 2014 Vet du hva det synes jeg er forkastelig! Er ikke mannen fornøyd med kjønnsleppene dine kan du be han gå et annet sted. Vaginaplastikk skal du kun ta dersom du selv føler for det. Aldri la noen presse deg til å gjøre noe du ikke vil. Go' klem fra meg
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #15 Skrevet 16. juni 2014 Troll! Jeg tror ikke en mann som er så nærme målet trekker seg ut pga av noen sånt. Anonymous poster hash: f22cd...bc8 Da har du begrenset erfaring med menn. Anonymous poster hash: ab976...98f 1
Gjest Lykkeliky Skrevet 16. juni 2014 #16 Skrevet 16. juni 2014 Da har du begrenset erfaring med menn. Anonymous poster hash: ab976...98f Mulig den brukeren har begrenset erfaring med menn, men de mennene som er slik skal man bare være glad man ikke har erfaring med! Jeg tviler egentlig på hele hovedinnlegget, for jeg har vanskelig for å tro at en mann ville sagt noe slik! 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #17 Skrevet 16. juni 2014 Da har du begrenset erfaring med menn. Anonymous poster hash: ab976...98f Eller så har du mye erfaring med litt feil type menn kanskje? Anonymous poster hash: f22cd...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #18 Skrevet 16. juni 2014 Eller så har du mye erfaring med litt feil type menn kanskje? Anonymous poster hash: f22cd...bc8 Menn som ikke er sexgale idioter som tar alt? Greit nok, mannen TS møtte uttrykte det lite hensynsfullt, men det hender jo at menn mister tenninga i siste sekund de også, og det jeg reagerte på var at dette var et ukjent konsept for enkelte. Anonymous poster hash: ab976...98f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #19 Skrevet 16. juni 2014 Tror det er noen som har det morro her. At en mann skulle komme så langt for så å reise seg å gå fordi de yttre kjønnsleppene ikke var innenfor hans ideal?! Antar det kunne skje, folk blir truffet av lynet hele tiden. Kan tenke meg at det er de indre kjønnsleppene det er snakk om her! Anonymous poster hash: 0529b...fca 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #20 Skrevet 16. juni 2014 Det er da du skulle slengt igjen "Ja, like greit det, for herregud for en liten penis, dette klarer ikke jeg heller". Hasta la vista, douchebag Men dette er jo en liten lærdom til de som blir med på onenight-stand, man kjenner jo ikke fyren, og kan jo ende opp med en gedigen drittsekk slik som det virker som TS gjorde! Man kan finne på å si mye om andre, om lårene, rumpa, magen, puppene, underlivet osv osv! Så om man er usikker på seg selv synes jeg ikke onenight-stand er tingen! Sats på langvarige forhold der fyren elsker deg for den du er, ikke for hva slags kroppsdeler du har. Det du gjør nå er bare videre ubalanse, å begynne å "rette" på noe som ikke er noe å rette på. Ville faktisk snakket med en psykolog om selvtillit og selvbilde slik at du kan bli fornøyd med deg selv uansett hva andre sier :) Anonymous poster hash: 37baf...24c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå