AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #21 Skrevet 16. juni 2014 Menn som ikke er sexgale idioter som tar alt? Greit nok, mannen TS møtte uttrykte det lite hensynsfullt, men det hender jo at menn mister tenninga i siste sekund de også, og det jeg reagerte på var at dette var et ukjent konsept for enkelte. Anonymous poster hash: ab976...98f Så du mener de menn som ikke bryr seg om utseendet på underlivet vårt er sexgale idioter som tar alt? Du vil heller holde på med de som stikker av fra deg hvis de ikke liker hvordan musa de ser ut altså. Anonymous poster hash: f22cd...bc8 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #22 Skrevet 16. juni 2014 Så du mener de menn som ikke bryr seg om utseendet på underlivet vårt er sexgale idioter som tar alt? Du vil heller holde på med de som stikker av fra deg hvis de ikke liker hvordan musa de ser ut altså. Anonymous poster hash: f22cd...bc8 Les tråden en gang til du. Svaret mitt var til de som nektet å tro at det finnes menn som takker nei når hullet er innenfor rekkevidde. Kun det. Anonymous poster hash: ab976...98f
Gjest Coolaid Skrevet 16. juni 2014 #23 Skrevet 16. juni 2014 teg har en stund flørtet med en kjempekjekk mann, og endelig var det tid for sex. Men da han tok av meg trusene og så musa mi, så sa han:herregud for noen biffgardiner, dette klarer jeg ikke. Også gikk han. Dette var så sårende for meg at jeg nå vurderer vaginaplastikk. Er dette gratis å gjennomføre, og hvordan gjør man det.Er det flere som "sliter" med dette?Anonymous poster hash: 0eb66...06e Jeg tror helt ærlig at det er en del kvinner som sliter med dette. Med dette så menes det idioter av gutter og menn. Lurer faktisk på om denne tråden kunne vært en trolletråd, fordi en sånn kommentar høres så lagt bak mål ut og utrolig at noen skulle syns. Jeg tror de fleste menn er glad for å få være sammen med en flott dame, og at utseende på kjønnsorganet er underordnet. Selv syns jeg det veldig sexy om man "har litt der". Ts, ikke vurder vaginaplastikk. Vurder heller Don Juan litt bedre neste gang. Slik at du ikke treffer på en tilsvarende idiot. Dette handler ikke om deg. Klem
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #24 Skrevet 16. juni 2014 Han var en drittsekk. Det er vanskelig å operere bort drittsekker permanent, for de finnes i mange eksemplarer og henger seg opp i ulike ting. Min partner har f.eks et sært forhold til brystvorter, men han er ikke drittsekk nok til å gjøre det til et problem for (tidligere) partnere. Jeg har også lepper nok til to, men har aldri truffet på en som ville såre meg for det, og heller aldri en som ikke med glede har truffet meg igjen. Ikke la en dust få deg til å skjære vekk deler av genitalia og risikere redusert følsomhet og komplikasjoner. Anonymous poster hash: 09a37...cd6 At det er mye drittsekker ute i denne verden ja. Er jo bare å se alle kvinnene som disser mannfolk som har mindre penis her inne, virker nesten som kvinnfolk er verst. Men finnes desverre menn også som er overfladiske:/ Er bare å heve seg over. Men er ikke rart at folk får sånne tanker, nåe man ser hvor mange tråder det er her inne om sånne ting!! Latterlig barnslig, finn deg heller en ny mann som godtar deg sånn som du er.Anonymous poster hash: c97b2...5a3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #25 Skrevet 16. juni 2014 Det er da du skulle slengt igjen "Ja, like greit det, for herregud for en liten penis, dette klarer ikke jeg heller". Hasta la vista, douchebag Men dette er jo en liten lærdom til de som blir med på onenight-stand, man kjenner jo ikke fyren, og kan jo ende opp med en gedigen drittsekk slik som det virker som TS gjorde! Man kan finne på å si mye om andre, om lårene, rumpa, magen, puppene, underlivet osv osv! Så om man er usikker på seg selv synes jeg ikke onenight-stand er tingen! Sats på langvarige forhold der fyren elsker deg for den du er, ikke for hva slags kroppsdeler du har. Det du gjør nå er bare videre ubalanse, å begynne å "rette" på noe som ikke er noe å rette på. Ville faktisk snakket med en psykolog om selvtillit og selvbilde slik at du kan bli fornøyd med deg selv uansett hva andre sier :)Anonymous poster hash: 37baf...24c Hvorfor ta igjen med å si akkurat det samme om han?? Da er man jo ikke noe bedre selv.. Man skal jo ikke si sånne ting til hverken ei jente eller gutt. Men virker som det går sport i å disse folk i disse dager..Anonymous poster hash: c97b2...5a3
aquiz Skrevet 16. juni 2014 #26 Skrevet 16. juni 2014 Er det verd å føle mindre under sex fordi en idiot følte du hadde biffgardiner? Drit i han!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #28 Skrevet 16. juni 2014 Har lest utallige tråder der kvinner forteller at de har trukket seg fordi mannen ikke kan stille med de obligatoriske 20 cm som de trenger for å føle noe. Og det er selvsagt heeeelt greit. Anonymous poster hash: 2c69b...d42 1
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #29 Skrevet 16. juni 2014 HÆ? Biffgardiner???? Nei nå har jeg hørt det også.. Du kan trøste deg med at du sikkert slapp unna en kronidiot. For det må han ha vært. Om du skulle treffe på han, studer hans edlere deler og finn et passende nedverdigende navn som en hevn. Bløtkokte råtne egg for eksempel.
Timza Skrevet 16. juni 2014 #30 Skrevet 16. juni 2014 Om du skulle treffe på han, studer hans edlere deler og finn et passende nedverdigende navn som en hevn. Bløtkokte råtne egg for eksempel. Jeg syns man er like dust om man må ned til vedkommendes nivå for å ta hevn, da er man da like idiot selv.
Chevelle Skrevet 16. juni 2014 #31 Skrevet 16. juni 2014 høres ut som en trolletråd. tror en normal mann hadde droppet å slikke deg bare, og heller kjørt på med samleie. ikke gått 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #32 Skrevet 16. juni 2014 Du har ikke møtt på en som "lever" av å såre kvinner da? Jeg leste det her inne på KG faktisk, en mann som fikk damer til sengs med det formål å avvise dem på det viset du beskriver. Visstnok hadde han sine problemer med kvinner og vill ta igjen. Anonymous poster hash: 59253...ee5
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #33 Skrevet 16. juni 2014 Jeg syns man er like dust om man må ned til vedkommendes nivå for å ta hevn, da er man da like idiot selv. Ja deg om det. At fyren fortjener det er det ingen spørsmål om. Dessverre er det nesten den eneste måten å få en slik som ts beskriver til å forstå hva han har gjort.
Timza Skrevet 16. juni 2014 #34 Skrevet 16. juni 2014 høres ut som en trolletråd. tror en normal mann hadde droppet å slikke deg bare, og heller kjørt på med samleie. ikke gått En normal mann hadde ikke brydd seg særlig. Har overlevd flere slik tilfeller selv. Men uheldigvis så finnes det da idioter i begge leirer. Menn som mister tenningen pga utseende på vagina såfremt som kvinner som dunster så fort penis ikke er 25 cm lang, og tar sin hatt og går. Er da like greit, så får heller de folkene finner hverandre og leve lykkelig sammen til de opplever alderdom og hva det gjør med kroppene til hverandre. 1
Timza Skrevet 16. juni 2014 #36 Skrevet 16. juni 2014 Ja deg om det. At fyren fortjener det er det ingen spørsmål om. Dessverre er det nesten den eneste måten å få en slik som ts beskriver til å forstå hva han har gjort. Hvis man ønsker å fremstå som like dust, så gjør det for all del. Jeg mener bare at man heller bare burde innse at fyren er en idiot og heller være glad for at det stoppet der og ikke i ettertid hvor utfallet kunne vært verre. Halvfullt glass fremfor halvtomt.
Gjest New_Girl Skrevet 16. juni 2014 #37 Skrevet 16. juni 2014 Du kan da ikke la andres preferanser styre utseende ditt? Skal du operere deg hver gang noen kritiserer noe? Vær sånn som du er og finn en mann som setter pris på deg. 2
embla1807 Skrevet 16. juni 2014 #38 Skrevet 16. juni 2014 Trist at det finnes menn som kan få seg til å si noe sånt!
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #39 Skrevet 16. juni 2014 Hvis man ønsker å fremstå som like dust, så gjør det for all del. Jeg mener bare at man heller bare burde innse at fyren er en idiot og heller være glad for at det stoppet der og ikke i ettertid hvor utfallet kunne vært verre. Halvfullt glass fremfor halvtomt. Har du virkelig problemer med å la en idiot av en mann få smake litt på sin egen idioti?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #40 Skrevet 16. juni 2014 Vær så snill og ikke bruk masse penger på en slikt inngrep bare fordi du var uheldig å møtte på en idiot. Jeg fikk en kommentar av en fremmed mann på trikken en gang om at jeg så ut som et hamster med mine storefortenner. Var kjempeflau over de lenge etter den episoden, men kjæresten i dag syntes jeg de er søte. Tro meg, det finnes menn der ute som elsker du har lange, store, små, feite +++ kjønnslepper! Anonymous poster hash: 9e25b...f7f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå