AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #41 Skrevet 16. juni 2014 Har du virkelig problemer med å la en idiot av en mann få smake litt på sin egen idioti? Da skjønner han jo at det bare er et patetisk forsøk på å hevne seg. Det oppnår man ingenting med. For øvrig, hva synes du han burde gjort i situasjonen? Anonymous poster hash: 2c69b...d42
Timza Skrevet 16. juni 2014 #42 Skrevet 16. juni 2014 Har du virkelig problemer med å la en idiot av en mann få smake litt på sin egen idioti? Jeg mener heller at han vil møte det på naturligvis når man først er en idiot. Det er ingen grunn til å bli en idiot selv for å rette på en annen idiot.
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juni 2014 #43 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Men TS da.....du må da ikke få skrudde tanker om operasjon i hodet ditt fordi EN bortkommen drittsekk gjør noe sånt! Jeg har lest endel om hva kvinner selv syntes om "biffgardiner" og hva menn syntes om de. Så og si alltid er det bare kvinner som syntes de "virker stygge". De aller fleste gutter liker det veldig godt eller i værste fall er ganske likegyldige til det. Også har en og annen fullstendig hjernedød fyr som nettopp denne fyren her. . Jeg skjønner selvsagt at det er skrekkelig vondt å få en sånn kommentar i trynet, men jeg tror nesten garantert at nestemann som er heldig å få seg noe med deg vil elske dem! Ikke heng med huet iallefall. Endret 16. juni 2014 av HarryDotter 1
Timza Skrevet 16. juni 2014 #44 Skrevet 16. juni 2014 Operasjon tar du kun hvis du har problemer med det. Altså at de er såpass lange at de kommer i klem med truse og den slags, eller at det kan være ubehagelig under samleie. En annen god årsak som vil bli støttet er jo hvis du er ekstremt lite symetrisk der nede, at det altså er kun en av leppene som "henger", da vil du nok også her få god sjanse for å få støtte til operasjon.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #45 Skrevet 16. juni 2014 Det heter ikke biffgardiner, det heter blondegardiner Anonymous poster hash: 37baf...24c 5
lillbilly Skrevet 16. juni 2014 #46 Skrevet 16. juni 2014 Det var utrolig stygt sagt! Jeg syns heller ikke du skal ta en sånn ufattelig hensynsløs fyr sitt utspill som grunnlag for en operasjon. Nå vet jo ikke jeg om du har store kjønnslepper eller ikke, men uansett så er operasjon en svært drastisk ting å gjøre. Hva om du mister følsomhet da? Han er vel neppe verdt å risikere det for, syns du?
Gjest Evel Skrevet 16. juni 2014 #47 Skrevet 16. juni 2014 Da skjønner han jo at det bare er et patetisk forsøk på å hevne seg. Det oppnår man ingenting med. For øvrig, hva synes du han burde gjort i situasjonen? Anonymous poster hash: 2c69b...d42 Han burde tatt det som en mann og gitt det et forsøk.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #48 Skrevet 16. juni 2014 Han burde tatt det som en mann og gitt det et forsøk. Regner med at du sier det samme til kvinner som ikke er fornøyd med penisstørrelsen til menn. Anonymous poster hash: 2c69b...d42 1
ZANET Skrevet 16. juni 2014 #49 Skrevet 16. juni 2014 Det er da du skulle slengt igjen "Ja, like greit det, for herregud for en liten penis, dette klarer ikke jeg heller". Funker dårlig hvis han var raskest til å si at det ikke går. Da er det game over.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #50 Skrevet 16. juni 2014 Trist at det finnes menn som kan få seg til å si noe sånt! Ja og kvinner.. Disse folkene eier jo ikke sympati eller sosial intelligens.. Anonymous poster hash: c97b2...5a3
jojo66 Skrevet 16. juni 2014 #51 Skrevet 16. juni 2014 Ja deg om det. At fyren fortjener det er det ingen spørsmål om. Dessverre er det nesten den eneste måten å få en slik som ts beskriver til å forstå hva han har gjort. Hba foreslår du at en mann som får høre at pikken ukke holder mål skal ta igjen med? Om det blir kommentert med st den er liten, tynn, skjev eller ellers lite tiltrekkende? Kan han få lov å da kommentere hennes bifggardiner om hun har? Forferdelig navn på et så hyggelig sted forresten.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #52 Skrevet 16. juni 2014 Håper alle jenter ser nå hvordan gutter føler det når dere disser penisstørrelsen deres hele tiden. Hadde noen jenter klaget på størrelsen på en ons, så hadde flere sagt DUMP han osv, høres ut som gutter er værst men det stemmer ikke. Men generelt så er alle idioter som sier sånne ting eller disser andre for ting de ikke kan gjøre noe med. Peace out!Anonymous poster hash: c97b2...5a3
Gjest New_Girl Skrevet 16. juni 2014 #53 Skrevet 16. juni 2014 Poenget her er vel at hun faktisk vurderer operasjon på grunnlag av denne kommentaren, og måten det ble sagt på. Selv om man blir med noen hjem for å ha sex så er det ingen som kan tvinge deg til å gjennomføre hvis du ikke vil, uansett grunn. Men man trenger da ikke oppføre seg som en drittsekk og omtrent peke og le. Ha litt folkeskikk, kom på en unnskyldning som den andre kan leve med og dra hjem.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #54 Skrevet 16. juni 2014 Men TS da.....du må da ikke få skrudde tanker om operasjon i hodet ditt fordi EN bortkommen drittsekk gjør noe sånt! Jeg har lest endel om hva kvinner selv syntes om "biffgardiner" og hva menn syntes om de. Så og si alltid er det bare kvinner som syntes de "virker stygge". De aller fleste gutter liker det veldig godt eller i værste fall er ganske likegyldige til det. Også har en og annen fullstendig hjernedød fyr som nettopp denne fyren her. . Jeg skjønner selvsagt at det er skrekkelig vondt å få en sånn i trynet, men jeg tror nesten garantert at nestemann som er heldig å få seg noe med deg vil elske dem! Ikke heng med huet iallefall. Priceless sistekommentar. Måtte skifte truse jeg.Anonymous poster hash: 0eb66...06e
Gjest Heartbeat Skrevet 16. juni 2014 #55 Skrevet 16. juni 2014 Ingen mann med vettet i behold sier slikt til ei jente!!! Da er han hjerneskadd!! Du er fin som du er! Ikke la noen troll si det noe annet
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #56 Skrevet 16. juni 2014 Ingen mann med vettet i behold sier slikt til ei jente!!! Da er han hjerneskadd!! Du er fin som du er! Ikke la noen troll si det noe annet Jepp, det er vel omtrent som når kvinner kommer med "blyantkommentarer" når det gjelder mannens penis det. Ikke hyggelig, men av en eller annen grunn er det sosialt akseptert... Vel, back at ya. Anonymous poster hash: 98a35...9ba
Gjest Heartbeat Skrevet 16. juni 2014 #57 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Jepp, det er vel omtrent som når kvinner kommer med "blyantkommentarer" når det gjelder mannens penis det. Ikke hyggelig, men av en eller annen grunn er det sosialt akseptert... Vel, back at ya. Anonymous poster hash: 98a35...9ba Back at ya.. hva? For min del så er kvinner like hjernedøde om de kommenterer negativt penisen til mannen!! Endret 16. juni 2014 av Heartbeat 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #58 Skrevet 16. juni 2014 Tror det er noen som har det morro her. At en mann skulle komme så langt for så å reise seg å gå fordi de yttre kjønnsleppene ikke var innenfor hans ideal?! Antar det kunne skje, folk blir truffet av lynet hele tiden. Jeg hadde en som gikk fordi jeg ikke var barbert. Anonymous poster hash: fd847...a2f
Gjest Eurodice Skrevet 16. juni 2014 #59 Skrevet 16. juni 2014 Har lest utallige tråder der kvinner forteller at de har trukket seg fordi mannen ikke kan stille med de obligatoriske 20 cm som de trenger for å føle noe. Og det er selvsagt heeeelt greit. Anonymous poster hash: 2c69b...d42 Jeg har lest mange tråder i de fleste fora, men har ikke observert dette du skriver om. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #60 Skrevet 16. juni 2014 Han var kanskje ikke så voksen inne i hodet sitt den karen? Det sier jeg fordi Menn har den fantastiske evnen at de verdsetter personligheten i en kvinnes underliv. - akkurat som vi verdsetter personligheten i en Manns penis. Ingen er like, og hans penis er hans med alle sine deilige individpreg. Det er rimelig stor sannsynlighet for at du er helt perfekt ! Hvorfor mann med stor m? Jeg forstår egentlig ikke helt hvordan du kan tro at du er den O'store sexgudinne. Ser det på flere innlegg her inne. De som skryter og leker kunnskapsrike på dette området er gjerne de dårligste i sengen. Ugh. Anonymous poster hash: b414c...b30 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå