Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

:vinke: Hei igjen til Optimist, LaToya, Stine og Fisken.

Bukker :bukke: og takker for hilsner, er alltid koselig og få ord i boka :)

Nå nærmer natten seg, og en stakkars kvinne må vel køye snart skal hun få skjønnhetssøvnen :sjarmor: .

Sitter bare og nyter de sene kveldstimer, med den ro og stillet den har. Ungene og herren er forlengst i seng, tv`en er av og alt er bare fredlig.

Får vel somle meg inn i køya jeg også, og ta frem ynglingslittraturen.........nemlig hagebøkene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får vel heller si god morgen til deg, Saeria. :ler:

En ny regnværs dag oppenbarer seg, det øser ned fraktisk :( , og mor sitter og lurer på hvordan dette skal ende............

Har vår herre ikke mer medfølse med feriefolket :roll:

Vel, idag er det venninne treff hos den støvfrie, og mor og barn er nystriglet og rene.

Her bør man vise seg fra sin beste side :sjarmor:

Utrolig hyggelig jente, hadde hun bare ikke vært sykelig opptatt av renhold, tror ikke stakkaren gjør annet enn og støvsuge og vaske, ja-ja, hun har det hvertfall alltid rent og pent runt seg. Det er vel karnsje ikke helt tilfelle i Betty-familiens hjem :ler:

Etter rundvasken for noen dager siden, må jeg nok innrømme at det snart er klart igjen for ny vask.....

Skjønner ikke hvor mye bøss det blir av 4 mennesker :roll:

Ellers fikk jeg sagt noen sannhetens ord til naboen igår :sjarmor: , og det var deilig........

Kan ikke tenke meg et mer ufyslig menneske :frustrert:

Bettymannen har greid og få igjen garasjen idag, og det er en forbedring, han ble vel bekymret da han skjønte at verktøyet hans kunne bli borte....

Det er et ord menn skjønner,Verktøy.....nesten som et hellibrøde, hvertfall her i gården :ler:

Herren skal også på by`n ikveld med gutta, så her blir det nok sliten mann sent hjem, med plunder både med ganglag og opplåsning av ytterdør :ler:

Enkelte ganger har låsen vært så brysom for han at han har stått og sunget utenfor soveromsvinduet om hans kjære ikke vil komme og låse opp hans dør :hoho:

Dette til stor underholdnngsverdi for de som måtte høre han i nabolaget :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. det høres ut som om dere får en begivenhets dag.. selv om været bare er helt ufyselig..

Sånne mengder med regn er det en stund siden jeg har sett... det bare øøøøøser ned..

(Egentlig burde vi hatt en "jeg-misliker-regn-smily")

Ha en hyggelig dag.. og nyt det støvfrie hjemmet...

(Hvis Bettymannen trenger flere nabolag å synge i .. kan han bare komme hit... her er det så stille og kjedelig for tiden at all adspredelse mottas med takk) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Godt å höre at det regner i landet vårt også. det gjör det nemlig her i nabolandet..sverige. men jeg er ikke svensk.. langt i fra :ler: måtte bare flytte hit litt for å teste ut kjärligheten min!!

God morgen ihvertfall! God kaffe :) (lunch, kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Oppdaget nettopp at du bor i Akershus! Vet du hvor det er lurt å bosette seg, hvis en vil ha kort vei til toget og toget ikke tar mer enn ca.45 min. til Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Betty vennen min! :kose:

GRATULERER med dagboken din,på tide at du også fikk det :ler:

Det var mye koselig lesning i boken!

Vet du,i dag fikk jeg og min kjære svar i fra megleren,leiligheten er vår.Drømmeleiligheten er i boks! ENDELIG!

Det har tatt tid og krefter,å det har vært en lang prossess,men som sagt endelig er alt i boks :)

Jeg har besøk av min søster og svigerbror denne uken,det er så koselig :)

Så helgen sakl nytes sammen med dem og min kjære samboer.

Jeg ønsker deg en riktig god helg sammen med din familie :)

Jeg skal forsøke å komme meg "innpå" her etter helgen!

Ha det fin så lenge vennen min :blomst:

:klem: er fra en glad og lykkelig Belle.. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for enda flere koselig meldinger fra Bille, Stine, Saeria, Alovera og Belle :bukke: Tusen takk.

Den støvfrie tok imot oss i et like rent hjem som vi fryktet :ler: , Og damaskduken var selvfølgelig på plass....

Føler meg litt som nabo-dama i høy på pæra serien, hun som alltid må inn på te( tror hun heter Elizabeth).

Der jeg sitter og nipper på koppen , livredd for og grise, og ikke minst redd for at ungene skal gjøre det som unger gjør best..Nemlig tørke fingerene på sofaen :o , skrekk og gru............

Heldigvis forløp lunchen uten dramatikk, og vi fikk innføring i ny sofa som skulle kjøpes og ikke minst et håndlaget og lasert kjøkken som var bestilt :roll:

Ja, ja det ble jo ikke helt det samme da og tusle hjem til mitt IKEA kjøkken, nei :ler:

Men fruen ble smekk mett av både kaker og snitter( for mat det kan den støvfrie :P )

Og utpå ettermiddagen nærmest rullet jeg hjem for og gi noen endelig formaninger til herren som skulle ut med gutta..........

Herren har fått beskjed om og moderere syngingen ved ankomst, og ikke "renne" ut av taxien, men prøve og gå ut :sjarmor:

Kan bli vanskelig for en stakkar med så mange beskjeder, men, men.........

Barna jubler for når far er borte...........ja da opphører sengetider, ja hvertfall litt :wink:

Junior ser frem til og se hele fotball kampen i kveld og ikke bare første omgang( som det blir når herren er hjemme)

Og vesla koser seg med bok og nysmurte lefser :)

Og mor, ja det er vel ingen ting og lure på............hun er her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Syns jeg både ser og hører din kjære synge utenfor døra, midt på natten og godt beruset! :hoho: Håper han klarer å låse opp døra selv i dag, da. :wink:

Så du overlevde besøket hos den støvfrie, som skal ha håndlaget kjøkken. Synes i grunnen IKEA kjøkken er vel så greit jeg da. Men det er da meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra og høre at det er flere som synes IKEA er bra :sjarmor: .

Herren har forresten ringt, og allerede nå syntes jeg enkelte ord ble litt uklare :ler: , så vi går nok mot sang utenfor soverommet inatt også...........Karnsje jeg skulle sette ut gitaren til han, så kan han ta en trall med gitarkomp :hoho:

Til naboenes stoooooooore glede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg "Elisabeth" som er redd for å søle... :ler:

Du har en herlig evne til å gi "bilder i hodet"...

.. og tenk så festlig det kunne være om gemalen sang serenader til deg utenfor vinduet utpå natten... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natten skrider frem og fruen vurdere nå sterkt og finne dynen sin.

Herren er fremdeles på tokt, og siden fruen er klok på erfaring har hun allerde funnet frem sine høreklokker til bruk når en amorøs og syngene ektemann vil stille seg opp under vinduet for og synge ut sin kjærlighet (som han liker og kalle det)

Han har attpåtil greid og glemme husnøkkel, så da er jo saken helt sikker.... :ler:

Blir spennede hvor mange holdeplasser han greier og gå av feil denne gangen.

Etter julebordet i vinter måtte han gå i en halv time i sprengkulde og finsko, fordi han surret seg av 5 holdeplasser før det han skulle.....

Stakkars, måtte tine han opp i badekaret,men han ble fort edru :ler:

Det er godt vi har disse mennene, så har vi noe å le av og prate om :ler:

Tusen takk for hilsner, Bille,Saeria og Naken, jeg lover og komme tilbake til nattens hendelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...