Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Deilig med sånne dager :wink: har en sånn dag selv akkurat i dag, gidder ikke bry meg om noe dårlig samvittighet :sjarmor: det er sommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jager villig vekk jeg og... :sjarmor:

Tusen takk for kjempeklem Betty! :kysse: Ser ut til at du gjør en strålende jobb med å jage skyer også, her skinner sola som bare det. :) Myggen derimot er et annet kapittel... Av en eller annen grunn har den lagt sin elsk på meg, og spiser meg opp i sin kjærlighetsrus. Soulmannen derimot rører den ikke. :roll: Men takket være mitt voksende mygg-våpenarsenal står jeg bedre rustet nå! Og der skal du ha litt av æren. Myggen skal nok få se.:Hehe:

Kos deg videre med livsnytingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender enda mer myggmiddel til Soul, den store myggkrigen skal vinnes :sjarmor: ...............Tenker nok myggen skjelver i buksene sine når den ser meg :sjarmor: ikledd radar, myggolje og med mygglys på hodet..................

Ser det er enda flere enn meg og Catwoman som er angrepet av det store giddalausviruset, velkommen i klubben Mylian :ler:

Karnsje vi skulle danne en forening ,

Foreningen for giddalause damer som ikke får dårlig samvittighet........ :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk medisiner mot giddalausviruset og dro og trente et par timer. men nå ser det ut som om virkningen av medisinene dabber ut og det sniker seg på meg igjen :roll: jaja, greit nok nå som c.s.i begynner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere hilsner :hoppe: , jeg blir like glad hver gang, jeg :)

Tusen takk Lunacia og hallo til deg også :wink:

Madley, tusen takk :bukke: , så hyggelig at du liker avataren min, liker den jeg også :wink::ler:

Mylian finnes det virkelig piller mot sykdommen min.................er det mulig og få sendt over dobbel dose :ler:

Så har fruen akkurat kommet hjem fra møte hos naboen, og før først gang la han seg helt flat og ba om unnskyldning.

Det var jaggu på tide :frustrert:

Nå får vi se om disse #"¤¤##" gravemaskinene kommer seg ut av min tomt snart :evil:

Morgendagen får fruen prøve og bli litt aktiv igjen, karnsje Mylian får sendt over litt medisiner litt kvikt :ler: , for idag har jeg med respekt og melde ikke gjort en ting..................bortsett fra og skjelle ut naboen :sjarmor:

Vel ,damer litt nattmat må vi velkondisjonerte og dannnede fruer ( frk ) ha.

Ikveld går vi for rabarbrapai med hjemmelaget vaniljeis til :sikle:

Forsyn dere damer det er servert

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

*forsyner seg med et digert stykke rabarbrapai* Håper ikke det var frekt :oops: men er bare så fysen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis og vær glad, her er nok til alle.

Beskjedenhet fører bare til at man går sulten til sengs :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk tar litt vaniljeis, jeg! :sikle: Har med en pose potetsticks hvis noen vil ha!

Tror jammen du skremte vettet av myggen Betty! *Ser for meg Betty i full myggkrigsmundur* :sjokkert: Stikkene har i hvert fall begynt å blekne... :sjarmor:

Godnatt, sove godt og drøm søtt Betty! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper damene har fått spist både pai og is, og Optimist, det er aldri for sent og komme innom og spise :wink:

Soul, godt at min mygg-krigsuniform virket, er faktisk litt svimmel etter og ha pustet inn diverse mygg-produkter...............Men nå kan jeg vel slukke mygglyset , så det ikke tar fyr i håret :ler:

Hvem blir vekt av gravemaskiner kl 07 00 idag, ja dette er ingen spøk :evil: . Joda det er fruen, mitt i ferien sin :frustrert: . Nå er jeg så inni #¤"%"%¤%" :sinna: lei disse gravearbeidene på tomta, så nå bør naboen snart være ferdig :kjempesinna: .

Min eneste trøst er at han også har ferie, og med det spetakkelet her, så hører nok han det også inn i sin lille seng :sjarmor:

Drittfyr :frustrert::sinna: ......................

Så nå sitter da en meeeeeeeeeeeget trøtt :Gjesp: frue, og prøver og samle tankene (det er ikke bare lett, når hode kjennes som bomull) og forbreder seg på en ny dag.

Heldigvis skal jeg til en venninne utpå dagen, så ørene mine for hvilt litt :wink:

Nei, det er vel på tide og sette frem litt morgenmat :) , og siden fruen er så tidlig oppe har jeg bakt hjemmelagde rundstykker, som vi tar med appelsinmarmelade og te til :)

Nå skal det smake med mat :sjarmor: , forsyn dere damer.

Og ha en fredfull morgenstund :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

Å det hørtes godt ut, men ferske rundstykker! Godt jeg kom innom da, egentlig bare for å ønske deg en god morgen, men litt mat sier jeg ikke nei takk til :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

*Forsyner seg med litt frokost og trøster Betty litt fordi hun ble vekket så tidlig*

Fryktelig irriterende sånt som det. Men kanskje du kunne ha en skikkelig heidundrandes fest i helga, spille musikk hele natta gjennom, som en hevn aksjon? :sjarmor: Da blir sikkert ihvertfall du og naboen gode venner etterpå... eehh...

En fredfull morgenstund, så godt det lar seg gjøre, ønskes til deg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

God morgen/formiddag, Betty!

Tusen takk for at du gjør det så koselig for meg å titte innom dagboka mi! :D

Gravemaskiner er no' herk! Slet med det samme for et par uker siden - siden jeg jobber kveldsskift, så hender det jeg sover litt ekstra om morgenen - og den morgenen jeg skulle sove litt ekstra, da kjører det en gravemaskin forbi soveromsvinduet mitt MANGE ganger - det rista i hele huset. :o Brutal måte å vekkes på, spør du meg...

Men som du sier, naboen måtte nok også lide under bråket han har stelt i stand! :wink:

Jeg ønsker deg en fin dag, Betty - og det må den bare bli når den starter med hjemmebakte rundstykker!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frokostgjester allerede :sjarmor: , så flott damer at dere tar for dere :wink: .

Baby-E, em riktig god morgen til deg også, og takker for selskap til frokosten :)

Catwoman,hevntanker ja :sjarmor: ...........må nok innrømme at de tankene har vært påtrengende fremme en stund nå...

Alt fra rekeskall strategisk utlagt :sjarmor: , til kirkekonsert kl 07 00 om morgnen :sjarmor: .

Blir nesten så barnslig som en unge av slike konflikter :ler:

Kverula, tusen takk for at du tar deg tiden til og komme innom boken min :) .

Vet jo at du trapper litt ned på pc-bruk om dagen så da er det ekstra hyggelig :klem:

Lunacia, Takk for klem og trøst, alltid godt når noen syns litt synd på en :wink:

Sender like godt en kjempe :klem: til dere alle sammen som hjelper meg med og skrible litt i min dagbok :)

Tror jammen jeg tar et rundstykke til nå, jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...

Å så deilig med frokost... Det trenger jeg etter en sen venninnekveld med vin...

Ha en riktig god dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig litt sent ute til frokosten jeg... :sjenert: Kan jeg få et lite rundstykke likevel? Snille Betty som har jaget myggen på bekostning av egen helse og nesten eget hår! :blomst_opp: Skremte nesten meg også sånn som du så ut hehe!

Tok med en kanne nytraktet kaffe jeg, det må man jo ha etter en skikkelig frokost! :)

Fryktelig irriterende med sånne som begynner å bråke tidlig om morgenen ja... vi har en sånn nabo vi og (ikke like ille bråk med gravmaskin og sånn, men han syns at kl. 7 på lørdager og søndager er en veldig fin tid å jobbe og bråke ute i hagen :roll: ).

Syns ideen til Catwoman om en heidundrandes fest var bra! :sjarmor:

Ønsker deg en kjempefin dag Betty, også får du legge deg nedpå når han bråke-naboen tar spisepause. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...