Gå til innhold

lene orvik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg hadde kjeda meg noe veldig i en slik hverdag. Kjøpe kjøpe kjøpe kjøpe, ferie ferie ferie, utseende utseende utseende. Må hele tiden planlegge ting for ikke å kjede seg i hverdagen, og ha ting å fylle bloggen med? Nei, takke seg til å kunne gå på kontoret hver morgen.



Anonymous poster hash: 0b980...f77
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg hadde kjeda meg noe veldig i en slik hverdag. Kjøpe kjøpe kjøpe kjøpe, ferie ferie ferie, utseende utseende utseende. Må hele tiden planlegge ting for ikke å kjede seg i hverdagen, og ha ting å fylle bloggen med? Nei, takke seg til å kunne gå på kontoret hver morgen. Anonymous poster hash: 0b980...f77

Lurer på hva disse bloggerene skal leve av når de ikke kan leve av blogging lengre?

Anonymous poster hash: 4e8c4...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at hun laget en videoblogg for swiss clinic sin tannbleking. Leserne har jo spurt i flere år om hun ikke kan lage en videoblogg med svar i fra spørsmålrunder. Men det har ikke skjedd. Men når swiss clinic betaler, ja da kan vi lage en videoblogg :fnise: Money talks altså.

Anonymous poster hash: e0d51...82a



Anonymous poster hash: e0d51...82a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at hun laget en videoblogg for swiss clinic sin tannbleking. Leserne har jo spurt i flere år om hun ikke kan lage en videoblogg med svar i fra spørsmålrunder. Men det har ikke skjedd. Men når swiss clinic betaler, ja da kan vi lage en videoblogg :fnise: Money talks altså. Anonymous poster hash: e0d51...82a Anonymous poster hash: e0d51...82a

Den videobloggen var jo bare pinlig flaut å se...

Anonymous poster hash: 4e8c4...dd1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det er vanskelig å takle en hverdag når det blir på den måten der..stadige reiser og flashing av nye dyre ting, må være slitsomt i lengden.



Anonymous poster hash: d565c...0c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man merker det veldig på kvalitetsnivået på bloggen, hos de bloggerne som bare er det, "en blogger".

Ærlig talt, hva slags livsstil er det egentlig? Man kan kalle det å svare på epost, sminke seg, shoppe, dra på "møter" på kafé, osv for en jobb så mye man bare vil. Men det gjør det virkelig ikke til noe mer enn dagligdagse ting som alle vi andre gjør ved siden av jobben.

Store deler av hverdagen til disse jentene handler tross alt kun om å ha noe å gjøre, for å vise frem og skrive om på bloggen. Samtidig skal de passe på at huset, trynet, kroppen, outfitet, bikkja og mannen til enhver tid skal se perfekt ut. Da må jeg innrømme at jeg faktisk har forståelse for at dette blir et noe overfladisk liv.

Jeg må virkelig slenge meg på og si at jeg også undres over hva disse jentene skal finne på når de er ferdig som fulltids-"ansatte" bloggere, Lene Orvik har jo jobbet i klesbutikk tidligere, men hadde vel en jobb eller to når hun kom til Oslo? Har alltid synes bloggen hennes har vært så utrolig kjedelig, så har kun lest den sporadisk.

Ellers vil jeg si at jeg nå snakker spesielt om jenter som TCMN (tok heldigvis til fornuft og ble frisør), Sophie Elise (har nå blitt utbrent og deprimert, samtidig som hun innrømmer at denne livsstilen ikke akkurat er utelukkende positivt for den psykiske helsa), Andrea Badendyck (GUD for et booring liv og booring blogg den jenta der har... Ser at hun til og med skriver det selv noen ganger..) Fotfballfrue (Det livet her tror jeg ikke mange i Norge misunner. Svanse rundt på et jordet i Siljan på høye heler og våkne opp til mårratrynet til LK opptil flere ganger i uken? Nå har hun heldigvis fått en del prosjekter mtp. BÅDE Nelia OG Skal vi danse, så det skal faktisk blli spennende å se hvordan dronning av "busy schedule" løser denne floka)

Over til noe helt annet: Tror dere Lene Orvik innrømmer silikonen snart?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes man merker det veldig på kvalitetsnivået på bloggen, hos de bloggerne som bare er det, "en blogger".

Ærlig talt, hva slags livsstil er det egentlig? Man kan kalle det å svare på epost, sminke seg, shoppe, dra på "møter" på kafé, osv for en jobb så mye man bare vil. Men det gjør det virkelig ikke til noe mer enn dagligdagse ting som alle vi andre gjør ved siden av jobben.

Store deler av hverdagen til disse jentene handler tross alt kun om å ha noe å gjøre, for å vise frem og skrive om på bloggen. Samtidig skal de passe på at huset, trynet, kroppen, outfitet, bikkja og mannen til enhver tid skal se perfekt ut. Da må jeg innrømme at jeg faktisk har forståelse for at dette blir et noe overfladisk liv.

Jeg må virkelig slenge meg på og si at jeg også undres over hva disse jentene skal finne på når de er ferdig som fulltids-"ansatte" bloggere, Lene Orvik har jo jobbet i klesbutikk tidligere, men hadde vel en jobb eller to når hun kom til Oslo? Har alltid synes bloggen hennes har vært så utrolig kjedelig, så har kun lest den sporadisk.

Ellers vil jeg si at jeg nå snakker spesielt om jenter som TCMN (tok heldigvis til fornuft og ble frisør), Sophie Elise (har nå blitt utbrent og deprimert, samtidig som hun innrømmer at denne livsstilen ikke akkurat er utelukkende positivt for den psykiske helsa), Andrea Badendyck (GUD for et booring liv og booring blogg den jenta der har... Ser at hun til og med skriver det selv noen ganger..) Fotfballfrue (Det livet her tror jeg ikke mange i Norge misunner. Svanse rundt på et jordet i Siljan på høye heler og våkne opp til mårratrynet til LK opptil flere ganger i uken? Nå har hun heldigvis fått en del prosjekter mtp. BÅDE Nelia OG Skal vi danse, så det skal faktisk blli spennende å se hvordan dronning av "busy schedule" løser denne floka)

Over til noe helt annet: Tror dere Lene Orvik innrømmer silikonen snart?

Nei tror ikke hun kommer til å innrømme det. Hun har jo selv tidligere sagt at hun ikke hadde behov for silikon, men så snart hun ble sammen med Gard endret alt seg ved henne. Nå handler alt om trening, kosthold, dyre klær og vesker og å fikse på uteendet! Trist!!

Anonymous poster hash: 4e8c4...dd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man merker det veldig på kvalitetsnivået på bloggen, hos de bloggerne som bare er det, "en blogger".

Ærlig talt, hva slags livsstil er det egentlig? Man kan kalle det å svare på epost, sminke seg, shoppe, dra på "møter" på kafé, osv for en jobb så mye man bare vil. Men det gjør det virkelig ikke til noe mer enn dagligdagse ting som alle vi andre gjør ved siden av jobben.

Store deler av hverdagen til disse jentene handler tross alt kun om å ha noe å gjøre, for å vise frem og skrive om på bloggen. Samtidig skal de passe på at huset, trynet, kroppen, outfitet, bikkja og mannen til enhver tid skal se perfekt ut. Da må jeg innrømme at jeg faktisk har forståelse for at dette blir et noe overfladisk liv.

Jeg må virkelig slenge meg på og si at jeg også undres over hva disse jentene skal finne på når de er ferdig som fulltids-"ansatte" bloggere, Lene Orvik har jo jobbet i klesbutikk tidligere, men hadde vel en jobb eller to når hun kom til Oslo? Har alltid synes bloggen hennes har vært så utrolig kjedelig, så har kun lest den sporadisk.

Ellers vil jeg si at jeg nå snakker spesielt om jenter som TCMN (tok heldigvis til fornuft og ble frisør), Sophie Elise (har nå blitt utbrent og deprimert, samtidig som hun innrømmer at denne livsstilen ikke akkurat er utelukkende positivt for den psykiske helsa), Andrea Badendyck (GUD for et booring liv og booring blogg den jenta der har... Ser at hun til og med skriver det selv noen ganger..) Fotfballfrue (Det livet her tror jeg ikke mange i Norge misunner. Svanse rundt på et jordet i Siljan på høye heler og våkne opp til mårratrynet til LK opptil flere ganger i uken? Nå har hun heldigvis fått en del prosjekter mtp. BÅDE Nelia OG Skal vi danse, så det skal faktisk blli spennende å se hvordan dronning av "busy schedule" løser denne floka)

Over til noe helt annet: Tror dere Lene Orvik innrømmer silikonen snart?

Tror ikke det blir noen innrømmelse.

Anonymous poster hash: e0d51...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener de så godt at de får råd til den livsstilen de har? Leilighet på Aker brygge, ny bil, reise hver mnd. Det kan da ikke være så fett betalt å være svømmetrener for ett lilleputtlag som kjæresten hennes driver med?

Anonymous poster hash: 3bdf6...cda

Det virker som han kommer fra en familie med mye penger, ref. det store, nye feriehuset han og broren eier på en holme utenfor Bergen etc.

Anonymous poster hash: f1ccd...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene Orvik virker kjempesøt, snill og god. Men den siste tiden ser det ut til at hun har blitt ekstremt opptatt av fasasde, penger, utseende og kropp. Det fremgår ganske tydelig av både bloggen og instagram. Fatter ikke hvorfor hun er så redd for å innrømme at hun har tatt silikon når hun gjentatte ganger poserer med kløft og de nye puppene nesten utenfor bikinien. Det er åpenbart for alle at hun har gjort det, og hun er tydeligvis også veldig stolt av puppene, så hvorfor ikke bare stå for det?



Anonymous poster hash: f1ccd...f55
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://rykteflommen.org/2014/07/29/innlegg-som-ble-borte/

Dette MÅ dere bare lese, ler meg ihjel av denne dama

Anonymous poster hash: ebee6...791

*rister på hodet* Hva regner hun med egentlig? Hvis hun ikke vil at folk snakker om puppene sine så slutt å legge ut 1001 bikinibilder. Ikke verre enn det. Selv om hun er på ferie så må hun ikke vise frem pupper og bikinitruser som viser halve rumpa.

Anonymous poster hash: e0d51...82a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er dere så besatt av andre sine liv, folk dere ikke kjenner engang?

Lese om blogg er noe av det mest uinteressante jeg vet om.



Anonymous poster hash: e69cb...333
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere så besatt av andre sine liv, folk dere ikke kjenner engang?

Lese om blogg er noe av det mest uinteressante jeg vet om.

Anonymous poster hash: e69cb...333

Du trenger ikke å stille spørsmål, det er bare å lese om hva som skrives så forstår du kanskje bedre?

Så bra at du ikke fins interessert i å lese blogger, da...

Anonymous poster hash: 3bdf6...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke at disse bloggene har lesere jeg. Alle poster jo samme type innleggene med feriebilder, kvalmende sukkersøtt interiør, dyre innkjøp og kjedelige antrekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Skjønner ikke hva som var så galt med det hun skrev jeg? Hun tok det opp på en saklig og voksen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...