Gå til innhold

lene orvik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke en blogg jeg leser fast. Synes den er kjedelig, og alltid mye av det samme. Finner ikke stilen hennes inspirerende heller, men som person virker hun søt og hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hva er det som har skjedd med henne? Hun som var så jordnær og søt, nå virker det nesten som om det kun er kropp, merkevarer, penger, reklame og kjæresten som står i hodet på henne. Synes ærlig talt det er litt kvalmt hvordan hun står og poserer med de nye puppene og rumpa til i det nyeste innlegget fra Miami.



Anonymous poster hash: 6b6d3...b56
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som har skjedd med henne? Hun som var så jordnær og søt, nå virker det nesten som om det kun er kropp, merkevarer, penger, reklame og kjæresten som står i hodet på henne. Synes ærlig talt det er litt kvalmt hvordan hun står og poserer med de nye puppene og rumpa til i det nyeste innlegget fra Miami.

Anonymous poster hash: 6b6d3...b56

Ingen tvil om at hun har tatt silikon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun har blitt slik som alle toppbloggere blir.. Veldig kroppsfokus, får silikon og flasher merkevesker. Jeg fatter ikke at bloggerne ikke ser dette selv.. De blir jo nesten som en parodi på seg selv

:( Veldig synd, hun virket veldig jordnær og moden siden hun er endel eldre enn de andre rosabloggerne.. Men dette er vel det som skjer etter all selveksponerigen og selvdyrkingen.



Anonymous poster hash: 42cf5...97a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det merkelig at ingen har kommentert at den hvite bikinitoppen hennes er rett og slett gjennomsiktig. Jeg hadde ikke lagt det ut på både insta og blogg i alle fall!



Anonymous poster hash: f7d74...623
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt for mye "se på meg ", lite omtanke for andre og hva hendte med utdannelse..



Anonymous poster hash: d565c...0c8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! Ja den bikinitoppen var jo veldig gjennomsiktig og det har ikke kommet en kommentar om det. :glare:

Jeg syntes også det er rart at hun helt tydelig har tatt silikon og at det ikke er en kommenar om det.

Enten er folk mer oppdratt enn jeg tror ellers sletter hun alle kommentarer



Anonymous poster hash: 54775...bf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! Ja den bikinitoppen var jo veldig gjennomsiktig og det har ikke kommet en kommentar om det. :glare:

Jeg syntes også det er rart at hun helt tydelig har tatt silikon og at det ikke er en kommenar om det.

Enten er folk mer oppdratt enn jeg tror ellers sletter hun alle kommentarer

Anonymous poster hash: 54775...bf0

Hun godkjenner ikke kommentarer om silikon. Har spurt, ble ikke godkjent.

Anonymous poster hash: e0d51...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har spurt om hun har silikon på siste instagrambilde, få se hvor lenge det får stå!

Anonymous poster hash: 49b99...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to nyeste innleggene er det jo såå tydelig. Kan hun ikke bare si "ja, jeg har tatt silikon", også fortsette som før?



Anonymous poster hash: 36635...bea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser bloggen hennes jevnlig, og hun virker for så vidt som en blid, hyggelig og skikkelig jente. Noe av stilen hennes inspireres jeg av, mens annet ikke. Det er jo smak og behag og en fair sak.

Det jeg lurer på, og har lurt på en stund, er hvordan de klarer å finansiere livsstilen sin...? Jeg har ikke stilt spørsmålet på bloggen hennes, så det kunne jo være hun hadde svart på det om jeg spurte der, det vet jeg ikke...



Anonymous poster hash: f16e8...002
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun godkjenner ikke kommentarer som hun oppfatter som kritiske eller angår silikon osv. Jeg synes hun har forandret seg så mye. Bor selv i Ålesund, og husker at hun var helt annerledes før. Nå er det bare boobs, kropp, posing, string-bikini???!! Hallo, hvem legger ut slike bilder av seg selv?? Synes også det er så harry å lese innleggene der hun skryter sånn av "nydelighetene mine", som er Hege Tørresdal og resten av glamourgjengen....

Anonymous poster hash: fd697...d7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser bloggen hennes jevnlig, og hun virker for så vidt som en blid, hyggelig og skikkelig jente. Noe av stilen hennes inspireres jeg av, mens annet ikke. Det er jo smak og behag og en fair sak.

Det jeg lurer på, og har lurt på en stund, er hvordan de klarer å finansiere livsstilen sin...? Jeg har ikke stilt spørsmålet på bloggen hennes, så det kunne jo være hun hadde svart på det om jeg spurte der, det vet jeg ikke...

Anonymous poster hash: f16e8...002

Hun tjener penger på bloggen, så det er slik hun finansierer livsstilen sin.

Anonymous poster hash: e0d51...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er silikon. Mistenker også at KA har forstørret for de ser betydelig større ut nå og hun bruker heller ikke bh under de fleste kjolene lenger. Det er jo helt klart opp til dem om de vil fortelle men jeg er jo en jente så er jo helt klart nysgjerrig;)

Anonymous poster hash: c6c3a...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun tjener penger på bloggen, så det er slik hun finansierer livsstilen sin. Anonymous poster hash: e0d51...82a

Tjener de så godt at de får råd til den livsstilen de har? Leilighet på Aker brygge, ny bil, reise hver mnd. Det kan da ikke være så fett betalt å være svømmetrener for ett lilleputtlag som kjæresten hennes driver med?

Anonymous poster hash: 3bdf6...cda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener de så godt at de får råd til den livsstilen de har? Leilighet på Aker brygge, ny bil, reise hver mnd. Det kan da ikke være så fett betalt å være svømmetrener for ett lilleputtlag som kjæresten hennes driver med?

Anonymous poster hash: 3bdf6...cda

Det er disse tingene jeg også stusser over...

Bloggen hennes har jo relativt mange lesere, men de må jo opparbeidet seg en del utgifter nå som må være ganske høye. Jeg har jo lest litt om hva Fotballfrue har av inntekter, men jeg trodde at Fotballfrues blogg var en del større (?) enn Lenes. Bloggen må jo produsere en del inntekter da, men jeg har bare vanskelig å forstå hvordan hun via denne alene klarer å finansiere dette... Det er gjerne bare jeg som ikke har nok kunnskaper om hvordan en blogg drives og hvilket inntektspotensial som ligger der...

Anonymous poster hash: f16e8...002

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener de så godt at de får råd til den livsstilen de har? Leilighet på Aker brygge, ny bil, reise hver mnd. Det kan da ikke være så fett betalt å være svømmetrener for ett lilleputtlag som kjæresten hennes driver med?

Anonymous poster hash: 3bdf6...cda

I 2012 tjente hun litt over 500.000 kr. Regner med at hun tjener mer nå :/

Anonymous poster hash: e0d51...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da hadde hun jo også flere jobber. Fast jobb på miinto og tv-reporter (?) osv, nå lever hun jo bare av blogging? Skjønner ikke hvordan de har råd jeg. Ikke at jeg egentlig har noe med det, men det må jo være lov å undres. Gidder aldri å lese bloggen hennes lenger, er jo bare reklame og bilder fra ferier.

Syns generelt det er ubehagelig å se slik forbruk som de fronter.



Anonymous poster hash: 0b980...f77
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...