Gå til innhold

lene orvik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest rosakatten

Hva tror dere dette utrolig viktige og spennende prosjektet er? Føler det er noe Nelly-greier jeg, haha. Evt. Bik Bok ol.

Anonymous poster hash: 80e1c...40f

Sykt irriterende at alt skal være såååå hemmelig OG viktig miiihiiii hiiihi..........................

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort sett alt er veldig "viktig" og "hemmelig" og "kjempespennende" med den gjengse rosablogger.

Selv om de bare skal reklamere for støvsugerposer, så er det STORT!

Gjelder å holde leserne i åndeløs spenning, må vite.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli så lei skrivemåten hennes at jeg snart sletter henne fra blogglisten min. Alt er så påtatt og "hihi" og "tjihi".

Og det er utrolig mye reklame for tiden og nå sist reklamerte hun for "noen favoritter" til håret. Men når man leser innlegget så har hun ikke testet det ennå, men skal gjøre det til natten. Hvordan kan det være en favoritt?

Anonymous poster hash: 84bda...02d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Likte henne før, men har mista helt interessen nå. "mihiihiii" "fiiiineste kjæresten" "tiihihiiii". Blir så påtatt! Hun var mye mer likandes da hun fortsatt bodde i Ålesund og var sammen med eksen.



Anonymous poster hash: 0b980...f77
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Lene Orvik, for at du tydeligvis leser det som står her inne og tar det til deg og at det endelig har blitt slutt på hihi og tjihi osv!

Du har en flott blogg og nå går det endelig ann å lese den igjen uten alt dette pjattet :)!

Anonymous poster hash: 84bda...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere dette utrolig viktige og spennende prosjektet er? Føler det er noe Nelly-greier jeg, haha. Evt. Bik Bok ol.

Anonymous poster hash: 80e1c...40f

Bingo!

Anonymous poster hash: 49b99...4c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...