Gå til innhold

lene orvik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tydelig at det har skjedd noe, ja. Hvorfor skulle hun ellers ikke godkjenne kommentaren min angående silikon?

Anonymous poster hash: e0d51...82a

Hun godkjente ikke kommentaren min heller om det.. Hun som skal være så ekte og ærlig. Hun skrev jo i en spørsmålsrunde en gang at hun ikke syntes det var noe galt i å ta det i det hele tatt. Hvorfor nekter hun da til og med å publisere spørsmålene?

Og vennligst ikke fjern dette som spekulasjoner. Hun er en veldig offentlig person, legger stadig ut bikinibilder, samt at det er fakta at hun ikke godkjenner nye spørsmål om dette. Det er derfor ikke spekulasjoner å skrive hvordan vi tolker det.

Anonymous poster hash: 6b6d3...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun godkjente ikke kommentaren min heller om det.. Hun som skal være så ekte og ærlig. Hun skrev jo i en spørsmålsrunde en gang at hun ikke syntes det var noe galt i å ta det i det hele tatt. Hvorfor nekter hun da til og med å publisere spørsmålene?

Og vennligst ikke fjern dette som spekulasjoner. Hun er en veldig offentlig person, legger stadig ut bikinibilder, samt at det er fakta at hun ikke godkjenner nye spørsmål om dette. Det er derfor ikke spekulasjoner å skrive hvordan vi tolker det.

Anonymous poster hash: 6b6d3...b56

Hun vil vel ikke innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reklame reklame reklame reklame reklame reklame reklame. mye du skal finansiere om dagen Lene?



Anonymous poster hash: 0b980...f77
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange her som ikke er fornøyd med bloggen. Jeg har en løsning til dere: Ikke les den :)



Anonymous poster hash: f9714...fae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange her som ikke er fornøyd med bloggen. Jeg har en løsning til dere: Ikke les den :)

Anonymous poster hash: f9714...fae

:nissegutt:

Anonymous poster hash: d565c...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjonsbh'n fikk være med på restaurantbesøk i Barcelona :) Nytt bikinibilde på bloggen. Ser en leser lurer på hvor bikinitoppen er kjøpt og at Lene fikk DE puppene i den. Vel,er vel silikonen som gir den effekten og ikke toppen,hehe ;)



Anonymous poster hash: e0d51...82a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo tidligere skrevet om sine holdninger til silikon; at det er helt greit og at hvis hun skulle ha det så var det fordi hun hadde komplekser. Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan være ærlig rundt det. Det er jo no way Jose at hun hadde brukt sportsbh hver eneste dag om det ikke var en grunn til det..



Anonymous poster hash: b4d0e...866
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Men har vi egentlig noe med hva andre gjør med sine private kroppsdeler? Skjønner ikke hvorfor damer MÅ vite om noen har silikon eller ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har vi egentlig noe med hva andre gjør med sine private kroppsdeler? Skjønner ikke hvorfor damer MÅ vite om noen har silikon eller ikke.

Var ikke meningen å plusse deg. Har selvsagt ikke noe krav på det, men når hun stadig legger ut bikinibilder og eksponerer seg på den måten hun gjør, i tillegg til at hun har skrevet at hun synes silikon er helt uproblematisk, ja da fremstår hun rimelig falsk og feig når hun ikke en gang godkjenner spørsmål om hun har tatt det.

Anonymous poster hash: 6b6d3...b56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo tidligere skrevet om sine holdninger til silikon; at det er helt greit og at hvis hun skulle ha det så var det fordi hun hadde komplekser. Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan være ærlig rundt det. Det er jo no way Jose at hun hadde brukt sportsbh hver eneste dag om det ikke var en grunn til det..

Anonymous poster hash: b4d0e...866

Hun har helt klart tatt det ja. Er ikke spekulasjoner, hun legger jo stadig ut bilder i bikini. Bare sammenlign de nyeste bildene med de for noen måneder siden.

Holder det for ganske sannsynlig at hun gjorde det rundt 23/24/25 april, da var hun nemlig sengeliggende og la ikke ut noen bilder av seg selv. Rett etterpå begynte hun konsekvent å bruke støttebhen under klærne. Herregud så barnslig av henne å sensurere alle spørsmål om det.

Anonymous poster hash: 6b6d3...b56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Jeg leser ikke blogger så jeg vet ikke om hun ikke godkjenner kommentarer rundt silikon eller ikke. Men hun trenger ikke å fortelle fremmede folk at hun har silikon, uansett om hun legger ut bikinibilder eller ikke. Jeg synes det er uproblematisk med silikon. Jeg har det selv men går ikke å forteller folk om det fordi. Mange folk ser ned på damer som tar silikon dessverre . "Hun er falsk blablabla". Så det er ikke rart folk ikke vil innrømme det. La dama få ha silikon en sin da. Ikke irritert dere over at hun ikke skriver det på bloggen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke blogger så jeg vet ikke om hun ikke godkjenner kommentarer rundt silikon eller ikke. Men hun trenger ikke å fortelle fremmede folk at hun har silikon, uansett om hun legger ut bikinibilder eller ikke. Jeg synes det er uproblematisk med silikon. Jeg har det selv men går ikke å forteller folk om det fordi. Mange folk ser ned på damer som tar silikon dessverre . "Hun er falsk blablabla". Så det er ikke rart folk ikke vil innrømme det. La dama få ha silikon en sin da. Ikke irritert dere over at hun ikke skriver det på bloggen

Selvfølgelig skal hun få ha silikon. Men når hun driver en så pass stor blogg og jevnlig legger ut bilder i bikini, samt at hun i et eget innlegg har lagt frem sitt synspunkt på temaet, så synes jeg det er utrolig barnslig å nå sensurere kommentarer som stiller spørsmål ved om hun har tatt det. Én ting er hvis hun ikke vil svare, men å ikke la spørsmålene komme gjennom en gang er bare feigt og umodent.

Anonymous poster hash: 6b6d3...b56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på hvorfor hun, i det siste, har brukt slike heldekkende topper. Som den hvite med høy hals og litt ermer på, men skjønner jo nå at det er fordi hun har sports-bh under! Man kan ikke gå med sports-bh uner slike utringa topper som som hun vanligvis bruker. Klart hun har tatt silikon, det er jo ganske åpenbart synlig, og hvorfor skal man ellers bruke slik bh. Dessuten har hun ikke trent siste mnd..det er jo ikke anbefalt etter operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, man har jo ikke krav på å få vite om noen har tatt silikon. Likevel føler jeg det ville stå mer respekt av å være åpen om det. Det er jo en personlig greie, men når bloggere som likevel deler så mye av livet sitt til omverdenen så synes jeg likevel de kan omtale elefanten i rommet. Hadde hatt så mye mer respekt for frøken Orvik om hun hadde et innlegg hvor hun innrømmet at hun grunnet komplekser hadde tatt silikon.

Jeg er oppriktig bekymret for dagens kroppshysteri. Bloggere skal på en måte være "vanlige" mennesker som dokumenterer sin hverdag og derfor synes jeg det er verre når de fikser på utseende og lyver om det. Man vet jo at kjendiser og modeller retusjeres og fikses på, men bloggere skal på en måte representere hvermansen. Det er derfor jeg blir så skuffa når de trikser med seg selv og lyver om det, eks. Ulrikke Lund fikset på nesa (jeg har helt lik nese som Ulrikke før operasjon og ble så glad for at vi var flere med samme nese - men den måtte hun selvsagt kvitte seg med), Livingdoll som retusjerer til det ugjenkjennelige og Lene Orvik som da ikke vil innrømme silikon. Om de føler så stort kroppspress så stå opp og ha mot nok til å innrømme det! Står mye mer respekt av det, enn å være med på å skape et unaturlig kroppsbilde og få barn & unge til å lure på hvorfor de har skjev nese eller små pupper.



Anonymous poster hash: b4d0e...866
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Hvis alle slutter å kommentere andre sine kropper, blir det ikke like mye kroppshysteri :). Har sett flere her på KG som kommenterer at at slanke bloggere er chubby,er dvaske osv osv. Jeg så forleden at flere på tcmn sin blogg kalte henne feit og chubby. Vi jenter roper høyt om hvor jævlig det er med media som skaper kroppshysteri, men det er da vi jenter som skaper det. Vi sitter her å kommenterer hver minste ting ved andre sine kropper. Ikke rart folk får komplekser

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle slutter å kommentere andre sine kropper, blir det ikke like mye kroppshysteri :). Har sett flere her på KG som kommenterer at at slanke bloggere er chubby,er dvaske osv osv. Jeg så forleden at flere på tcmn sin blogg kalte henne feit og chubby. Vi jenter roper høyt om hvor jævlig det er med media som skaper kroppshysteri, men det er da vi jenter som skaper det. Vi sitter her å kommenterer hver minste ting ved andre sine kropper. Ikke rart folk får komplekser

Sant nok,men jeg synes bloggerne er med på å skape et kroppshysteri da så og si alle toppbloggerne har silikon/restylane/andre skjønnhetsinngrep.

Anonymous poster hash: e0d51...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sant nok,men jeg synes bloggerne er med på å skape et kroppshysteri da så og si alle toppbloggerne har silikon/restylane/andre skjønnhetsinngrep.

Anonymous poster hash: e0d51...82a

Enig. Bloggere er de nye opinionslederne blant de unge, og selv om de selv er ofre for dette kroppshysteriet er de også selv skyldige i å videreformidle dette hysteriet til leserne.

Så lenge disse bloggerne henvender seg til unge, lettpåvirkelige jenter er det virkelig på sin plass å diskutere det disse jentene gjør med kroppen sin, og hvordan de markedsfører denne falske kroppen som noe flott. Dette har blitt et samfunnsproblem og angår oss alle.

Anonymous poster hash: ddecc...474

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Men hun skriver ikke om silikon. Er det ikke verre da med de som lager innlegg om operasjoner de tar, enn de som later som de ikke har tatt operasjon? Jeg bare spør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun skriver ikke om silikon. Er det ikke verre da med de som lager innlegg om operasjoner de tar, enn de som later som de ikke har tatt operasjon? Jeg bare spør

Synes faktisk ikke det. Greit hvis de ikke har fokus på den kroppsdelen i det hele tatt selvsagt, men lene orvik legger stadig ut bilder i bikini, utringede kjoler osv. Hun fikk til og med nettopp en kommentar om a puppene hennes ser så bra ut. Jeg synes derfor det blir helt feil å late som om det er slik hun ser ut fra naturens side ved å sensurere spørsmål om det o.l. Det skaper et falskt bilde og et sykt press. Synes hun gjør seg til et veldig dårlig forbilde ved å holde på slik. Hun burde være ærlig når hun får spørsmål, slik at unge jenter det minste blir klar over at hun har operert seg for å se slik ut, det er faktisk ikke normalen. Trist at hun prøver å late som noe annet.

Anonymous poster hash: 6b6d3...b56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikonpupper = selve manifestasjonen på kvinnelig idioti. Gratulerer, rosablogger.



Anonymous poster hash: 21f36...382
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...