Gå til innhold

lene orvik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er ikke spekulasjon, men Lene Orvik har brukt sportsbh under klærne sine i ca en mnd. Og det er den typiske man bruker etter silikonoperasjoner. Jeg sier ikke at hun har tatt silikon, men det er et fakta at hun bruker denne sportsbhen :)

Jeg synes også hun har blitt veldig utseendefiksert i det siste(etter at hun ble sammen med han kjæresten). Hun mååå få lagt profesjonell spraytan minst en gang i uken (står på bloggen hennes), hun pøser på med øyenvippeextension, blondere og blondere hår, masse extensions osv. Jeg synes det er trist :/



Anonymous poster hash: 98164...d22
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket mot gamle bilder (se i arkivet fra august 2013). Hun har helt tydelig mye større pupper nå enn før.



Anonymous poster hash: f1ccd...f55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjipt om hun har det :/ Har aldri sett for meg henne som typen som faktisk legger seg under kniven og fikser på noe som er helt fint fra før av..



Anonymous poster hash: 36635...bea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle toppbloggerne faller tilslutt for dette presset. Uansett hvor reflekterte og "naturlige" de engang var. For det er jo ikkw bra nok. Så kommer det en sånn patetisk "innrømmelse" om at de har hatt komplekser for puppene i mange år osv osv...for å rettferdiggjøre valget og gjøre det til sitt. Når grunnen er kroppspress og ingenting annet. Utrolig trist...først er det uskyldige ting som hår, vipper og lepper. Så pupper. Og så nese...and so the story goes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, egentlig ganske skremmende. De selger på en måte livet sitt.



Anonymous poster hash: d565c...0c8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev en kommentar hvor jeg spurte om hun hadde tatt silikon. Den ble ikke godkjent. Merkelig :klo:



Anonymous poster hash: e0d51...82a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Hun henger jo med mange av jentene fra tigerstaden. Ikke rart.



Anonymous poster hash: 81dee...9de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har hun tatt silikon? Hvilken uke? :P



Anonymous poster hash: 9e1ac...4ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har hun tatt silikon? Hvilken uke? :P

Anonymous poster hash: 9e1ac...4ca

Vet ikke når, men hun postet et bilde i bikini på instagram 13.juni og jeg synes puppene hennes ser større ut på det bildet iforhold til tidligere.

http://instagram.com/leneorvik

Anonymous poster hash: e0d51...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Ja, definitivt større.

Synes det er så trist, hun hadde jo faktisk fine og store nok pupper i forhold til kroppen sin! De var jo aldeles ikke små.



Anonymous poster hash: 98164...d22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Det må jo være bedre å ha middels store pupper slik hun hadde som er naturlig, enn litt større som er unaturlig og som man kan kjenne protesen på.



Anonymous poster hash: 98164...d22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser godt at hun har fått større pupper ja

Anonymous poster hash: 3fcad...4ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser godt at hun har fått større pupper ja

Anonymous poster hash: 3fcad...4ac

Tydelig at det har skjedd noe, ja. Hvorfor skulle hun ellers ikke godkjenne kommentaren min angående silikon?

Anonymous poster hash: e0d51...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Verste jeg vet er blogger som er fulle av reklame. Arg!

Men hun virker jo snill og sånn, men blir litt for mye kjæresteprat for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg vet er blogger som er fulle av reklame. Arg!

Men hun virker jo snill og sånn, men blir litt for mye kjæresteprat for min del.

Det virker som hun reklamerer for alt hun kan gjøre gode penger. Har vært utrolig mye reklame i det siste.

Etter hun traff den nye typen har hun kun skrevet om han og hvor flott han er. Fint at de er lykkelige altså,men hun trenger ikke skrive om han i hvert innlegg som ikke er reklamebasert.

Anonymous poster hash: e0d51...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest rosakatten

Det virker som hun reklamerer for alt hun kan gjøre gode penger. Har vært utrolig mye reklame i det siste.

Etter hun traff den nye typen har hun kun skrevet om han og hvor flott han er. Fint at de er lykkelige altså,men hun trenger ikke skrive om han i hvert innlegg som ikke er reklamebasert.

Anonymous poster hash: e0d51...82a

er eeegentlig ikke så rart med tanke på alt det dyre de kjøper :fnise: fancy leilighet og range rover? Må en del reklameinnlegg om tannkrem og hårstrikker for å få det til å gå rundt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder fra vår/sommer 2013:

http://leneorvik.blogg.no/1383766231_sommerfugler_i_magen.html

Og her er nytt bikinibilde:

http://leneorvik.blogg.no/1403953327_saturday_morning.html

Utrolig synd at hun tydeligvis ikke var fornøyd med hvordan hun så ut. Hun er jo kjempesøt og pen, men tar silikon og bruker tonnevis av sminke hver dag. :(



Anonymous poster hash: f1ccd...f55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...