AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #101 Del Skrevet 29. juli 2014 Når man flasher pupper ber man om oppmerksomhet..blir derfor feil å klage om det, dobbeltmoral lenge leve- eller kanskje det dreier seg om penga i kassa Anonymous poster hash: d565c...0c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #102 Del Skrevet 29. juli 2014 Det er ganske naivt av henne å tro at en slik drastisk forandring (og synlig!) ikke blir kommentert. Og når hun sensurerer kommentarer øker det bare. Eller kanskje dette er en gjennomtenkt strategi for å få flere klikk? Uansett, hun er en voksen dame og gjør som hun vil, men da kan hun i det minste stå for det. Anonymous poster hash: 49b99...4c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #103 Del Skrevet 29. juli 2014 Herregud, det provoserer meg at hun faktisk tror at hun er fritatt fra offentlig diskusjon. Det ER noe man må ta i betraktning når man velger å være offentlig, slik er det bare, det er en del av pakka. Er litt av grunnen til at jeg og mange andre med meg aldri kunne ha blogget selv om det hadde vært aldri så lønnsomt. Når hun deler så pass private ting og velger å eksponere kroppen sin i den grad hun faktisk gjør, så er det selvsagt at dette kan og sannsynligvis vil bli diskutert. Ingen kan få både i pose og i sekk - eksponere kroppen sin og blogge privat og attpåtil tjene penger på det, men i tillegg forvente å ikke blir diskutert, spekulert om eller kritisert. Å tro noe annet vitner nærmest om lavere intelligens, i beste fall er det ekstremt naivt. Hun kan heller ikke påberope seg mobbing i dette tilfellet, det skal svært mye til, og det som ble skrevet om på den sladderbloggen var ting som hun dessverre har lagt opp til selv. Blant annet ved stadig å flashe de helt opplagt nye silikonpuppene og ved å konsekvent slette alle kommentarer om temaet og kritikk generelt. Synes egentlig det var litt dumt at innlegget ble slettet, men bra at mailen hennes ble publisert. Jeg må i tillegg le litt av at hun truer med å melde bloggen til forbrukerombudet! Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen da akkurat Anonymous poster hash: 6b6d3...b56 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #104 Del Skrevet 30. juli 2014 Det virker som han kommer fra en familie med mye penger, ref. det store, nye feriehuset han og broren eier på en holme utenfor Bergen etc. Anonymous poster hash: f1ccd...f55 Så litt på instabildene til typen. De klokkene han har er ikke akkurat dyre, hvis han kommer fra familie med penger. Når det gjelder leiligheten på Måseskjæret, så har jeg leiligheter i Oslo som er dyrere. Jeg vil likevel ikke si at jeg er "rik" eller mye penger, selv om begge leilighetene er nedbetalt. Kanskje jeg skal begynne å blogge jeg og, bruke det som unnskyldning til å handle dyre ting. Blir jeg da omtalt som rik? Og jeg kommer IKKE til å skaffe meg silikonpupper! Anonymous poster hash: 3bdf6...cda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #105 Del Skrevet 30. juli 2014 Herregud, det provoserer meg at hun faktisk tror at hun er fritatt fra offentlig diskusjon. Det ER noe man må ta i betraktning når man velger å være offentlig, slik er det bare, det er en del av pakka. Er litt av grunnen til at jeg og mange andre med meg aldri kunne ha blogget selv om det hadde vært aldri så lønnsomt. Når hun deler så pass private ting og velger å eksponere kroppen sin i den grad hun faktisk gjør, så er det selvsagt at dette kan og sannsynligvis vil bli diskutert. Ingen kan få både i pose og i sekk - eksponere kroppen sin og blogge privat og attpåtil tjene penger på det, men i tillegg forvente å ikke blir diskutert, spekulert om eller kritisert. Å tro noe annet vitner nærmest om lavere intelligens, i beste fall er det ekstremt naivt. Hun kan heller ikke påberope seg mobbing i dette tilfellet, det skal svært mye til, og det som ble skrevet om på den sladderbloggen var ting som hun dessverre har lagt opp til selv. Blant annet ved stadig å flashe de helt opplagt nye silikonpuppene og ved å konsekvent slette alle kommentarer om temaet og kritikk generelt. Synes egentlig det var litt dumt at innlegget ble slettet, men bra at mailen hennes ble publisert. Jeg må i tillegg le litt av at hun truer med å melde bloggen til forbrukerombudet! Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen da akkurat Anonymous poster hash: 6b6d3...b56 Var dette i et innlegg på bloggen hennes? Anonymous poster hash: 2e1cb...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #106 Del Skrevet 30. juli 2014 Den leiligheta er helt vanvittig upersonlig. Går ikke an å bare kjøpe seg dyre og populære interiørting og tro det skal funke sånn automatisk. Null sjel! Er jo mer hjemmekoselig å gå inn på Bolia. Anonymous poster hash: 0b980...f77 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #107 Del Skrevet 30. juli 2014 Var dette i et innlegg på bloggen hennes? Anonymous poster hash: 2e1cb...cc8 Det var på www.rykteflommen.org tror jeg Anonymous poster hash: 4e8c4...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ung tøff mann Skrevet 30. juli 2014 #108 Del Skrevet 30. juli 2014 Herregud, det provoserer meg at hun faktisk tror at hun er fritatt fra offentlig diskusjon. Det ER noe man må ta i betraktning når man velger å være offentlig, slik er det bare, det er en del av pakka. Er litt av grunnen til at jeg og mange andre med meg aldri kunne ha blogget selv om det hadde vært aldri så lønnsomt. Når hun deler så pass private ting og velger å eksponere kroppen sin i den grad hun faktisk gjør, så er det selvsagt at dette kan og sannsynligvis vil bli diskutert. Ingen kan få både i pose og i sekk - eksponere kroppen sin og blogge privat og attpåtil tjene penger på det, men i tillegg forvente å ikke blir diskutert, spekulert om eller kritisert. Å tro noe annet vitner nærmest om lavere intelligens, i beste fall er det ekstremt naivt. Hun kan heller ikke påberope seg mobbing i dette tilfellet, det skal svært mye til, og det som ble skrevet om på den sladderbloggen var ting som hun dessverre har lagt opp til selv. Blant annet ved stadig å flashe de helt opplagt nye silikonpuppene og ved å konsekvent slette alle kommentarer om temaet og kritikk generelt. Synes egentlig det var litt dumt at innlegget ble slettet, men bra at mailen hennes ble publisert. Jeg må i tillegg le litt av at hun truer med å melde bloggen til forbrukerombudet! Virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen da akkurat Anonymous poster hash: 6b6d3...b56 Her var det mye dårlig argumentasjon, blant annet.. Det virker riktignok som du vet hva du snakker om, er vel derfor innlegget har fått 14 likes hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 30. juli 2014 #109 Del Skrevet 30. juli 2014 Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner samt svar. pinar, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #110 Del Skrevet 30. juli 2014 Syntes det er komisk hvis det stemmer at typen er litt overalt når hun skriver ting som " veeerdens beste og snilleste kjæreste gjorde sånn i dag, ææææ ble overrasket med roser av VERDENS beste GARD i dag <3, Har såååå fin kjæreste, mihihihihi du gjør meg lykkerlig." Anonymous poster hash: ebee6...791 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 30. juli 2014 #111 Del Skrevet 30. juli 2014 Tråden er ryddet for ryktespredning, samt svar til dette. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 31. juli 2014 #112 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Man ser jo at til syvende og sist er ikke utseende så viktig etterhvert, så hva som skjedde Heitmann, utro er mannfolka uansett hvilke "modeller" man har til kjæreste. Ikke det at alle mannfolk er utro, men det er tydeligvis ikke oppskriften for å beholde en mann. Kun ifangsprossesen kan det se ut som Endret 31. juli 2014 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #113 Del Skrevet 31. juli 2014 Ja, jeg likte henne også godt før! Hun virket veldig sympatisk. Det var også inntrykket jeg fikk av henne på 4 Stjerners Middag. Men sånn som hun og bloggen har blitt, så frister det ikke veldig å gå inn der lenger. Når fokuset i livet kun dreier seg om å ha fin kropp, fin leilighet, fin bil, og dyre klær for å please seg selv og en kjæreste, da må da livet være litt tomt. Lurer på hva familien hennes syns om den nye kjæresten.... Anonymous poster hash: 0b980...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #114 Del Skrevet 31. juli 2014 Ja, jeg likte henne også godt før! Hun virket veldig sympatisk. Det var også inntrykket jeg fikk av henne på 4 Stjerners Middag.Men sånn som hun og bloggen har blitt, så frister det ikke veldig å gå inn der lenger. Når fokuset i livet kun dreier seg om å ha fin kropp, fin leilighet, fin bil, og dyre klær for å please seg selv og en kjæreste, da må da livet være litt tomt. Lurer på hva familien hennes syns om den nye kjæresten.... Anonymous poster hash: 0b980...f77 Jeg orker ikke lese den bloggen lengre. Oppfordrer andre til det samme...Anonymous poster hash: 4e8c4...dd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #115 Del Skrevet 1. august 2014 http://leneorvik.blogg.no/1406789196_white_and_mint.html#comment Lene om denne tråden: Det er bra de har underholdning i ferien ihvertfall ;-) Anonymous poster hash: e0d51...82a Anonymous poster hash: e0d51...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #116 Del Skrevet 1. august 2014 http://leneorvik.blogg.no/1406789196_white_and_mint.html#comment Lene om denne tråden: Det er bra de har underholdning i ferien ihvertfall ;-) Anonymous poster hash: e0d51...82a Anonymous poster hash: e0d51...82a Underholder seg selv i ferien med denne tråden hun og tydeligvis ;-)Anonymous poster hash: 4e8c4...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #117 Del Skrevet 1. august 2014 Syntes hun var morsom, omtenksom og en god blogger før. Nå føler jeg hun har "mistet seg selv" helt.. :-( Anonymous poster hash: 43deb...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #118 Del Skrevet 1. august 2014 Underholder seg selv i ferien med denne tråden hun og tydeligvis ;-)Anonymous poster hash: 4e8c4...dd1 Nå har jeg lagt igjen en kommentar til svaret hennes, får se om hun tør å publisere den! Anonymous poster hash: 49b99...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. august 2014 #119 Del Skrevet 2. august 2014 Hva skrev du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #120 Del Skrevet 2. august 2014 Nå har jeg lagt igjen en kommentar til svaret hennes, får se om hun tør å publisere den! Anonymous poster hash: 49b99...4c1 Tviler på at hun kommert til å publisere den. Jeg mener at om man ikke liker bloggen hennes bør man ikke gå inn å lese den heller. Alle lesere gir penger i kassa til henne. Så jo mindre lesere, mindre penger Finnes jo så mange andre blogger som er myyyye bedre Anonymous poster hash: 4e8c4...dd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg