Gå til innhold

Anjajoh-bloggen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi sykehusmat smaker skikkelig, skikkelig dritt..... Æsj, blir kvalm bare av å tenke på det!

Anonymous poster hash: 5b9d9...a6c

Jeg har selv bodd på sykehus i to måneder og er enig i at maten smaker dritt. Jeg var først og fremst på sykehuset for å bli frisk. Maten kan man få levert til seg;)

Anonymous poster hash: 53158...695

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er helt utrolig at Anja faktisk må forsvare dere her inne om det livet hun lever.

Det er hårreisende at dere her inne tenker på å kontakte barnevernet basert på det lille info Anja legger ut på bloggen sin. Det er meget flaut dette damer.

Pass på sinnarynkene nå. Det er ikke kledelig på noen...

Anonymous poster hash: 53158...695

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioriteringene bør uansett ta utgangspunkt i barnets vel og ve, ikke karrieren til foresatte.

Edit *ikke

Endret av LilleSnupp
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har tatt bilde av denne diskusjonen og lagt ut på insta....



Anonymous poster hash: 58a81...864
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at det er mye slemme bemerkninger her. Skrivefeil på blogg, ego-kjæreste, ambisjoner etc. + who cares?

Jeg har selv deltatt i debatten her, men da angående prematurbaby og reising. Jeg synes fortsatt at det er drøyt å skulle reise så mye som hun har planlagt- men å sende bekymringsmelding til BV er helt bak mål.

Men Anja må allikevel tåle å bli diskutert på div forum. Hun har selv valgt å være i rampelyset, utlevere detaljer på blogg/ insta, og i tillegg stenge kommentarfelt på blogg.



Anonymous poster hash: 46939...aa2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man titulerer seg selv som journalist tar jeg det som en selvfølge at man har et gjennomsnittlig godt skriftspråk, man trenger ikke være Ibsen. Jeg ser ingen problemer med å påpeke det, kanskje hun skjerper seg litt? Det tjener nok bloggen på.

Folk har vel først og fremst reagert på hvordan hun har ordlagt seg og publisert på bloggen. Jeg hadde personlig ikke kontaktet bv selv om jeg så naboen gi åtteåringen sin en ørefik - jeg hadde tatt det opp direkte med vedkommende.

Jeg fatter dog ikke de som kritiserer lavrans, det å få barn nå var kanskje ikke det lureste, men de prøver sikkert å gjøre det beste ut av situasjonen. Å være toppidrettsutøver i en av verdens tøffeste idretter er ingen spøk, han bør sette pris på at noen gidder å holde ut med han.

Anonymous poster hash: f2965...043

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for spekulasjoner, hets, latterliggjøring og avsporing.

Niennas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sendt bekymringsmelding?

Tenker da på all den reisinga den lille skal bli utsatt fort, samt hund oppi seng + +

Får vondt inni meg og sitter her trist nå :/

Mulig om hun får seg en forklaring og kanskje litt ekstra støttte/hjelp så vil hun innse alvorligheten med å ha en baby som er for tidlig født.

Anonymous poster hash: 9ec77...c96

Jeg har vært inne på BV sine sider for å se hvordan jeg fyller ut en bekymringsmld. Det jeg er usikker på er at jeg har ikke kunnskapen som skal til for formulere et saklig bekymring basert på at dette tross alt er en ukjent kvinne. :(

Anonymous poster hash: 72f13...79e

Nå tar det litt av, gjør det ikke? På tide å gå seg en tur, møte venner eller slappe av foran tv'en litt..

Anonymous poster hash: b8ee2...320

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man titulerer seg selv som journalist tar jeg det som en selvfølge at man har et gjennomsnittlig godt skriftspråk, man trenger ikke være Ibsen. Jeg ser ingen problemer med å påpeke det, kanskje hun skjerper seg litt? Det tjener nok bloggen på.

Folk har vel først og fremst reagert på hvordan hun har ordlagt seg og publisert på bloggen. Jeg hadde personlig ikke kontaktet bv selv om jeg så naboen gi åtteåringen sin en ørefik - jeg hadde tatt det opp direkte med vedkommende.

Jeg fatter dog ikke de som kritiserer lavrans, det å få barn nå var kanskje ikke det lureste, men de prøver sikkert å gjøre det beste ut av situasjonen. Å være toppidrettsutøver i en av verdens tøffeste idretter er ingen spøk, han bør sette pris på at noen gidder å holde ut med han.

Anonymous poster hash: f2965...043

Han har jo nesten ikke sett ungen siden hun ble født..

Og ang svømming så er han jo ikke akkurat den beste svømmeren Norge har eller har hatt..

Anonymous poster hash: 58a81...864

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble jo kjærester for litt over et år siden da. Ikke rart hun er i en forelskelsesrus enda. Og når han reiser bort så ofte, blir det kanskje enda "verre"/større rus, og veldig mye savn.

Anonymous poster hash: 993f6...6db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

Sende bekymringsmelding angående noen dere ikke kjenner og som det er godt mulig bor i en annen landsdel enn dere selv?

Hvor en hjernecellene deres?

Endret av Ung tøff mann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mitt tidligere innlegg i denne tråden ble slettet, selv om jeg kun oppsummerte det inntrykket man får av Anja via bloggen når det gjelder hennes prioriteringer i livet.

Jeg syns det er leit at dette tok sånn av og det går innpå Anja. Å begynne å snakke om Barnevernet var å ta det alt for langt, men når Anja selv velger å skrive blogg og være en offentlig person, så må hun tåle at de valgene hun tar blir diskutert. Sånn er det for alle. Nå blir hele debatten overskygget av at noen bedriver hets, og støttekommentarene renner inn på Anjas Instagram-konto. Igjen blir Kvinneguidens brukere "bitre, sure kjerringer". Man kan ikke forvente at verden ikke skal "bry seg" når en person velger å dele offentlig hvilke valg hun tar for barnet sitt når mange mener at disse valgene kan få dårlige følger for barnet.

Det innlegget jeg skrev var mitt inntrykk av henne som person kun basert på det hun selv skrev, og det inntrykket gjør at en sår tvil om hennes dømmekraft. Som journalist burde hun være klar over hvilke signaler hun sender ut. Hva trodde hun egentlig kom til å skje når hun la ut en vanvittig reiseliste på bloggen uten å forklare nærmere? Uten å ha åpent kommentarfelt? Folk går av skaftet og lurer på hva hun tenker på, naturligvis. Hun fremstår jo som ignorant og uansvarlig. Og så, etter at Anja har lest diskusjonen, kommer hun med oppklaringer: foreldrene mine skal passe hunden, legene har gitt oss klarsignal, jeg skal ikke til Spania likevel osv. Og da er vi slemme.

"Jeg later ikke som alt er fint og flott, hei hvor det går.", skriver hun. Det er jeg uenig i. Hun har klaget massevis på sykehusmaten, det skal hun ha. Men ikke når det gjelder den virkelige store bekymringen i livet hennes. Hva forventer hun egentlig at folk skal tenke da? Det er ingen som har skrevet i denne tråden at Anja ikke ser alvoret i situasjonen sin, men at det SER SLIK UT. Og vi har etterlyst at hun oppklarer hva hun egentlig tenker. Det måtte altså en heftig diskusjon til. Jeg er enig i at mye som har blitt skrevet her er langt over streken, men essensen i tråden har vært ren bekymring. Jeg står i hvert fall for det jeg skrev.

Endret av Pisces89
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for bildet i bh'n og den uendelige bloggmasingen hadde ingen lenger husket navnet hennes.



Anonymous poster hash: 9dee8...0d5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Det må være trist å gå gjennom livet med holdningen om at alle som ikke er i nesegrus beundring eller ikke er enig med avgjørelsene dine er "hatere".

Da virker det rart å gjøre ting som en vet kommer til å gi mye oppmerksomhet som magebildet eller en blogg og intervjuer.

Hva var det poenget med at alt skulle være så hemmelig og privat under svangerskapet (og videre skulle en tro)?

Smaker berømmelsen mer enn verdiene en gjorde så stort nummer av poengtere at en hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempegøy at hun IKKE skriver "heia kjærligheten" i slutten av innlegg etter at hun ble obs på denne tråden :fnise:



Anonymous poster hash: 68d61...d5b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...