Gå til innhold

Anjajoh-bloggen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke hun utdannet innen journalistikk? Jeg kommer bare ikke over hvor dårlig rettskriving hun har. Hvilken skole har hun gått? Bare sånn at jeg vet hva jeg skal holde meg unna - kan ikke være særlig høyt nivå der.

Anonymous poster hash: 377d1...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Journalist er ikke en beskyttet yrkestittel, så det er ikke sikkert hun har utdannet seg innen journalistikk. Hvem som helst kan kalle seg journalist.



Anonymous poster hash: c825f...e5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Journalist er ikke en beskyttet yrkestittel, så det er ikke sikkert hun har utdannet seg innen journalistikk. Hvem som helst kan kalle seg journalist.

Anonymous poster hash: c825f...e5d

Nei, man skulle ikke tro hun har tatt noen i alle fall, men mener å ha lest et sted at hun har gått på en eller annen skole. Kan nevne MANGE eksempler på forferdelig norsk bare i de få siste blogginnleggene. Blir litt skremt hvis dette er gjennomsnittet av norsk rettskriving.

Anonymous poster hash: 377d1...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig dumt med den dårlige skrivingen, for "temaet" i bloggen er jo egentlig interessant, men klarer ikke se forbi språket. Blir bare irritert og orker ikke lese.

Anonymous poster hash: 377d1...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener hun har gått på samme nettskole som Fotballfrue. Nki? Uansett, det sier vel sitt.



Anonymous poster hash: 79afa...36c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener hun har gått på samme nettskole som Fotballfrue. Nki? Uansett, det sier vel sitt.

Anonymous poster hash: 79afa...36c

Nettopp.. Alle som betaler for det, kan bli nesten hva som helst ;)

Anonymous poster hash: 9f7cc...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir kvalm av hvor ofte hun skriver at hun er så LEI LEI LEI det hersens sykehuset og maten der. Hallo?!? Det ER en grunn til at du er der! Ting handler ikke om DEG og dine behov lenger! Oi, for et irriterende menneske.

Anonymous poster hash: f2ebb...8f9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer så sinnsykt på prioriteringene hennes og hvordan hun fremstår. Fikk selv prematur baby født i uke 29, og det var kun hans vel og ve som stod i hodet på meg så lenge vi var innlagt.

Reagerer spesielt på svarene hennes i spørsmålsrunden hun hadde. Hva er de 3 høyeste ønskene dine?

1 å bli fru solli

2 at han blir best i verden

3 at frøya blir stor og sterk....

Wtf??? Er det virkelig viktigere for deg å gifte deg og at kjæresten blir best i verden? Serriøst spesielle prioriteringer når du har prematurt barn...

Anonymous poster hash: ee10b...f9c

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hele dama er sær. Første gang jeg hørte om henne var etter Alexander Dale Oen's død. Andre gang jeg hørte om henne så var hun blitt sammen med en yngre svømmer bare kort tid etter Alexander's død. Plutselig ventet hun barn med han.

Jeg ville aldri klart "å finne kjærligheten" med noen så kort tid etter, og i hvert fall ikke med en kamerat/bekjent av den avdøde.

Har hatt mine suspekte tanker om denne dama ja.

Anonymous poster hash: cf73b...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer så sinnsykt på prioriteringene hennes og hvordan hun fremstår. Fikk selv prematur baby født i uke 29, og det var kun hans vel og ve som stod i hodet på meg så lenge vi var innlagt.

Reagerer spesielt på svarene hennes i spørsmålsrunden hun hadde. Hva er de 3 høyeste ønskene dine?

1 å bli fru solli

2 at han blir best i verden

3 at frøya blir stor og sterk....

Wtf??? Er det virkelig viktigere for deg å gifte deg og at kjæresten blir best i verden? Serriøst spesielle prioriteringer når du har prematurt barn...

Anonymous poster hash: ee10b...f9c

Har barn født i uke 33.

Jeg vet hva du mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke jobber på prematur i Drammen. Hadde nok hatt problemer med å unngå å være ærlig med dama.



Anonymous poster hash: f2965...043
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hun får seg nok raskt en realitycheck når hun kommer ut av sykehuset. Da kommer hun nok til å savne dem på sykehuset..

Anonymous poster hash: f2ebb...8f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ha en valp er jo vannvittig mye jobb, en prematur i tillegg når man attpåtil er alene? Skal hun ta med seg babyen hver gang hunden må tisse og gjøre fra seg?

Anonymous poster hash: f2965...043

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha en valp er jo vannvittig mye jobb, en prematur i tillegg når man attpåtil er alene? Skal hun ta med seg babyen hver gang hunden må tisse og gjøre fra seg?

Anonymous poster hash: f2965...043

Haha! Huff! Kommer aldri til å funke. *riste på huet*

Anonymous poster hash: 377d1...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir kvalm av hvor ofte hun skriver at hun er så LEI LEI LEI det hersens sykehuset og maten der. Hallo?!? Det ER en grunn til at du er der! Ting handler ikke om DEG og dine behov lenger! Oi, for et irriterende menneske.

Anonymous poster hash: f2ebb...8f9

Skjønner meg ikke på hvorfor folk klager på sykehusmaten. Du slipper å lage middag, du slipper å vaske opp, på sykehuset jeg sokner til er det et rom hvor du kan forsyne deg med melk, kakao, te, brødmat, små poser med tørrsuppe, knekkebrød, frukt når man måtte ønske på døgnet. Og oppvasken, den tar noen andre seg av.

Maten er faktisk noe av det positive ved å være på sykehus synes jeg.

Greit, akkurat tørrsuppa er ikke noen høydare, men de har da mye annet godt.

Anonymous poster hash: c825f...e5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes signaturen "Heia Kjærligheten" var veldig irriterende. Og dama virker generelt ikke veldig smart.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den damen virker kald og hard synes jeg. Husker at jeg leste et intervju med henne for en stund siden, lurer på om det var i Det Nye. Hun var veldig opptatt av å fremheve hvor godt hun taklet sorgen, hvor selvstendig hun var og at hun hadde god selvtillit og så på seg selv som en pen jente. Ikke noe galt i å være uavhengig eller å tenke pent om seg selv, men det ble fremstilt på en måte som fikk henne til å virke usedvanlig følelseskald. Men, hun har jo understreket mang en gang at "folk skal ikke mene så hardt om meg og mitt".

Anonymous poster hash: e8f86...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...