Gå til innhold

Anjajoh-bloggen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er jo ganske klein han også. Se de siste bildene..

Anonymous poster hash: 0c82a...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig VELDIG spesiell dame...kan ikke gå inn på bloggen, jeg blir så irritert og oppgitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ganske klein han også. Se de siste bildene..

Anonymous poster hash: 0c82a...055

Fra bloggen du mener? hva er kleint?

Anonymous poster hash: 7339a...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen linke til bloggen det er snakk om? Har aldri hørt om den før.



Anonymous poster hash: 2af59...567
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen linke til bloggen det er snakk om? Har aldri hørt om den før.

Anonymous poster hash: 2af59...567

anjajoh.blogg.no

Anonymous poster hash: 621a9...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at et av hennes høyeste ønsker er at typen skal bli best i verden...altså ikke noe galt i å være støttespiller og ønske sin livsledsager lykke og fremgang, men det er liksom hele pakka...hun virker jo besatt!! Det kan ikke være et sunt forhold...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og at et av hennes høyeste ønsker er at typen skal bli best i verden...altså ikke noe galt i å være støttespiller og ønske sin livsledsager lykke og fremgang, men det er liksom hele pakka...hun virker jo besatt!! Det kan ikke være et sunt forhold...

Skjønner heller ikke hva hennes ambisjoner i livet er.. Hun jobber jo ikke? Fatter ikke at det kan være så stas å kun henge rundt med kjæresten, og ikke satse på noe selv også. Jeg hadde ikke trivdes i den rollen.

Kjærligheten for han typen er vel ganske så omfattende da, vil jeg tro. Heia heia...

Anonymous poster hash: d4f2e...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka innom bloggen hennes og syns den virker helt grei? Masse hverdagsbilder, jenta er jo fullstendig usminka og dasser rundt i kosebuksa. Slik de fleste andre babymødre gjør. Hun ammer og pumper og står i. Og merker reklameinnleggene sine mye bedre enn de fleste andre bloggere. Hva er egentlig så provoserende med denne dama?



Anonymous poster hash: 345f2...c63
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har erfaring med premature barn. Hvordan er det med sånn fæl farting som hun driver med nå? Frøya er da snart 2 mnd - født 3 mnd prematur. Altså, hun skulle fortsatt vært i magen godt over 1 mnd til. De kom vel hjem fea sykehuset torsdag eller noe og reiste rett til hytta- et par timer unna eller noe. Nå er hun ute og shopper plutselig, og hun harjo selv skrevet at om et par uker drar de til spania.

Synes dette høres helt sykt ut. Er ikke den lille jenta veldig skjør?

Svar ærlig og riktig dere som KAN noe om dette, ikke bare fordi dere misliker henne eller noe ;)

Anonymous poster hash: 377d1...86a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling, men tenker at det er noen som snart setter foten ned, evt at det kommer en bekymringsmld til BV om at her må det et støtteapperat til. Jeg vanskelig forestille meg at det er anbefallt å fly så tidlig med en prematurbaby. Håper ting og planer stopper av seg selv, damen er jo også tilsynelatende helt avhengig av hjelp som i at andre ordner alt annet enn babyen.

Den fartingen er vel et resultat av en mor som er sulteforet på et liv utenom.

Usikker på om jeg ønsker å følge denne bloggen kjenner jeg i tillfelle seg skjer enda en ting med den lille. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke bra ut å dra til syden i juli med prematurbaby….



Anonymous poster hash: 46939...aa2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har erfaring med premature barn. Hvordan er det med sånn fæl farting som hun driver med nå? Frøya er da snart 2 mnd - født 3 mnd prematur. Altså, hun skulle fortsatt vært i magen godt over 1 mnd til. De kom vel hjem fea sykehuset torsdag eller noe og reiste rett til hytta- et par timer unna eller noe. Nå er hun ute og shopper plutselig, og hun harjo selv skrevet at om et par uker drar de til spania.

Synes dette høres helt sykt ut. Er ikke den lille jenta veldig skjør?

Svar ærlig og riktig dere som KAN noe om dette, ikke bare fordi dere misliker henne eller noe ;)

Anonymous poster hash: 377d1...86a

Jeg har ei jente som ble født i uke 33.

Å "farte" rundt slik er noe vi ble sterkt frarådet.

Immunforsvaret til så små er ofte svekket og de kan veldig lett pådra seg infeksjoner.

De er ofte vare for inntrykk, lys og lyder, skvetter av "ingenting" og er generelt urolige.

De har og ofte et stort behov for nærhet og kroppskontakt.

Ofte er det problemer med måltider.

Dette kan vedvare i flere år.

Jenta vår er nå 7 år og fremdeles preget av tidlig fødsel, selv etter 4 år med tett oppfølging.

Men, de kan ha vært heldige og sluppet unna mye.

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har erfaring med premature barn. Hvordan er det med sånn fæl farting som hun driver med nå? Frøya er da snart 2 mnd - født 3 mnd prematur. Altså, hun skulle fortsatt vært i magen godt over 1 mnd til. De kom vel hjem fea sykehuset torsdag eller noe og reiste rett til hytta- et par timer unna eller noe. Nå er hun ute og shopper plutselig, og hun harjo selv skrevet at om et par uker drar de til spania.

Synes dette høres helt sykt ut. Er ikke den lille jenta veldig skjør?

Svar ærlig og riktig dere som KAN noe om dette, ikke bare fordi dere misliker henne eller noe ;)

Anonymous poster hash: 377d1...86a

Jeg har ei jente som ble født i uke 33.

Å "farte" rundt slik er noe vi ble sterkt frarådet.

Immunforsvaret til så små er ofte svekket og de kan veldig lett pådra seg infeksjoner.

De er ofte vare for inntrykk, lys og lyder, skvetter av "ingenting" og er generelt urolige.

De har og ofte et stort behov for nærhet og kroppskontakt.

Ofte er det problemer med måltider.

Dette kan vedvare i flere år.

Jenta vår er nå 7 år og fremdeles preget av tidlig fødsel, selv etter 4 år med tett oppfølging.

Men, de kan ha vært heldige og sluppet unna mye.

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei jente som ble født i uke 33.

Å "farte" rundt slik er noe vi ble sterkt frarådet.

Immunforsvaret til så små er ofte svekket og de kan veldig lett pådra seg infeksjoner.

De er ofte vare for inntrykk, lys og lyder, skvetter av "ingenting" og er generelt urolige.

De har og ofte et stort behov for nærhet og kroppskontakt.

Ofte er det problemer med måltider.

Dette kan vedvare i flere år.

Jenta vår er nå 7 år og fremdeles preget av tidlig fødsel, selv etter 4 år med tett oppfølging.

Men, de kan ha vært heldige og sluppet unna mye.

:vetikke:

Samme her med gutt født i uke 29. Fikk beskjed om å holde oss unna kjøpesenter ol. Mye intrykk gjør premature barn urolige og skvetne. Dette gjelder både synsinntrykk og lyder ol.

Kan aldri tenke meg at hun kan ha fått beskjed om noe annet... har sagt det tidligere og sier det igjen, blir mektig provosert av prioriteringene til den dama... hun får ikke mye respekt fra meg. Håper noen griper inn og stopper henne fra den turen til Spania.

Anonymous poster hash: ee10b...f9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prematurerfaring selv, men jeg hadde nå ikke engang vurdert en tur til syden en mnd etter hjemkomst fra sykehuset. Selv med friskt barn. Jeg tror denne damen var veldig veldig uforberedt på denne situasjonen (naturlig nok, det er vel ingen som ønsker å føde 10 uker for tidlig), men det skumle er at hun ikke ser ut til å ta konsekvensene av det. Og "later som" alt er normalt og fint og flott og ungen er bare litt liten. Virkelig skremmende...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn født i uke 32 her. Som de andre prematurmødrene som har svart, ble vi også sterkt frarådet buss/trikk, kjøpesentre, generelt steder med mye folk, besøk av folk som har barnehagebarn etc. Dette siden en liten kropp er særlig utsatt for smitte, pluss at premature lett blir overstimulert. Å dra på hytta hadde jeg synes var greit, forutsatt at det ikke var så mange med og at disse var helt friske, og at man ikke måtte ta buss e.l dit. Men hadde ikke gått lange turer med babyen på hytta.

Vi var hjemme en måned før jeg våget meg ut døra med baby, og da kun korte turer i vogna. Måtte en tur på apoteket en gang, og da rant svetten av nervøsitet. Hadde ALDRI ALDRI tatt med prematurbabyen min til syden!!! Vi ble til og med anbefalt å vente med babysvømming til 6 mnd, forsikringsselskap vil ikke gi oss barneforsikring før 7 år pga økt risiko, premature babyer kan mer eller mindre over natten utvikle spisenekt og behøve sonde.. Også skal hun reise til Spania?!? Skjønner ikke hvilken lege som har sagt ja til dette.

At Anja nekter å behandle babyen annerledes eller lese seg opp på prematuritet er en bjørnetjeneste. Med kunnskap kommer makt til eventuelt å forhindre problemer som oppstår.

Anonymous poster hash: a6602...d13

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sobril

Jeg vet ikke nok om premature barn til å kunne uttalte meg, men dersom disse babyene er så utsatt som flere sier her - ja, da ville jeg sendt en bekymringsmelding til barnevernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har MEGET vanskelig for å tro at noen lege har bifalt dette med sydenturen. Men jeg håper det stopper av seg selv ved at noen griper inn. De skal jo ha en valp også i slutten av mnd. :P



Anonymous poster hash: 72f13...79e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har MEGET vanskelig for å tro at noen lege har bifalt dette med sydenturen. Men jeg håper det stopper av seg selv ved at noen griper inn. De skal jo ha en valp også i slutten av mnd. :P

Anonymous poster hash: 72f13...79e

Har aldri hatt valp selv, men etter hvordan venninnen min beskrev det virker det rimelig stress ifm å få de stuerene, ikke bite på ledninger og andre ting man vil bevare helt, samt lære de regler om å ikke ligge i senger osv. Og så kom alle lufteturer i tillegg. Og da puberteten kom ble det enda mer mas. Jeg ble sliten bare av å høre henne fortelle...

Nei, huff! For meg høres det helt krise ut å ha et prematurt barn ved siden av en valp.....

Anonymous poster hash: 377d1...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ALDRI i livet fått barn med en en gutt på 21år med den fremtidsplanen. Jeg kan ikke forestille meg at det er plass til mer enn han de kommende årene. Men, men de gjorde et valg, så håper at alt går bra det kan ingen av oss vite eller forutse nå.



Anonymous poster hash: 72f13...79e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...