Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Huff, det er jo superkjipt gjort av henne :( Det er én ting å ikke følge opp avtalen, men å i tillegg sende deg snaps av alt hun gjør med andre? På tre uker klarer man faktisk å få til noe, om det så er en superkort lunsj på en time eller to. Hun burde tenke på hvordan du opplever det hele!

Du er en fantastisk person, og hun burde vite bedre enn å kaste bort vennskapet deres :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så leit! :(

Men hurra for 14 uker, dette går fort! :klem:

Ja, det er skikkelig ekkelt :(

Hurrahurra!!!

Åh, sånt er så trist :( Veldig unødvendig å si at man skal få til å møtes osv, for så å unngå det ved flere anledninger. Merket også at mange trakk seg unna når jeg ble gravid, det er vanvittig sårt :/

Åh, ja, det har jeg ikke tenkt på en gang.. Men det er sikkert noe i det. Hun vil ikke ha barn selv noensinne, og syns egentlig hele babyplanen vår var dum. :sukk:

Pga din vekt blir det vanskeligere for mannen din å kjenne spark mens du kommer til å kjenne med det første. Ikke med hånd på magen men inni seg.

Aha, så... gøy? :fnise: Da gleder jeg med til om 3-4 uker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er jo superkjipt gjort av henne :( Det er én ting å ikke følge opp avtalen, men å i tillegg sende deg snaps av alt hun gjør med andre? På tre uker klarer man faktisk å få til noe, om det så er en superkort lunsj på en time eller to. Hun burde tenke på hvordan du opplever det hele!

Du er en fantastisk person, og hun burde vite bedre enn å kaste bort vennskapet deres :klem:

Ja, jeg føler meg skikkelig utafor! Det er gørrkjipt, for jeg er jo "ny" i byen enda og har ikke så alt for mange venner her. Askmeagain89 er jo enda sørpå, og de få andre jobber jo mye. Gleder meg veldig til å møte kisskiss og teriyaki på onsdag :)

Takk for fine ord, jeg blir helt rørt jeg... :cry3: Vi må forresten få til flere møter!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente liv da jeg var femten uker sist. Så slettes ikke umulig at du kan begynne å kjenne snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente liv da jeg var femten uker sist. Så slettes ikke umulig at du kan begynne å kjenne snart. :)

Neheeei?? Æææh, så moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke saueskinn til baby være korthåret? (Og behandlet på en spesiell måte)

Kjedelig at det var for stort!

Trist det med venninna di. Slikt stikker dypt altså! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke saueskinn til baby være korthåret? (Og behandlet på en spesiell måte)

Kjedelig at det var for stort!

Trist det med venninna di. Slikt stikker dypt altså! :(

Det skal det sikkert :ler: Dette saueskinnet fikk mamma av sin bestemor da hun var gravid med broren min, og han har brukt det og jeg + barna hans, så troooor det går bra :) Broren min brukte en gasklut under hodet til babyen så den ikke skulle "puste" direkte i skinnet. Er 100% ubehandlet faktisk! :jepp: Skal rense det da, siden det er gammelt og lenge siden det har vært brukt :Nikke:

Og jaaa, det suuuuuger!!! :cry3:

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Brett det inn oppe og nede (altså under seg selv, liksom), så blir det lunt og godt til en liten en i februar. Når ungen blir for stor til så mye "polstring" er det sikkert sommer uansett. :)

Ps: stalker deg på Instagram, og VAKKER er du!!

Endret av Nesevisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo, instagram på pm please :P

Seconded på forslaget til Nesevisa om å brette under oppe og nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brett det inn oppe og nede (altså under seg selv, liksom), så blir det lunt og godt til en liten en i februar. Når ungen blir for stor til så mye "polstring" er det sikkert sommer uansett. :)

Ps: stalker deg på Instagram, og VAKKER er du!!

Aah, lur du! Tenkte ikke på at bebissen kanskje liker det litt trangt og sånt :jepp: Det har du vel rett i. I april/mai er det som regel ikke behov for saueskinn kanskje? Var vel sånn 5-10 grader her da, og da går det vel fint med voksipose på madrassen! Du er så lur! :nigo:

Næmmen du da!! Så snill du er, og så utrolig koselig å høre! :hjerte:

Halloo, instagram på pm please :P

Seconded på forslaget til Nesevisa om å brette under oppe og nede :)

Skal sende! :nigo:

Ja, hun er skikkelig lur! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kjip, men jeg vet ikke om jeg ville brukt et så ganmelt, langhåret ubehandlet saueskinn. :/ Sjekk i alle fall opp med helsesøster ellerno om det er greit. :)

Har forstått det sånn at man ikke kan bruke alle typer skinn til baby. Eller man jan jo, men at man ikke bør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Jeg fikk lammeskinnet mamma kjøpte til meg da jeg ble født, vasket det og har brukt det i vogn osv. Det ser jo ikke så langhåret ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare forstår ikke hvorfor det skal være et problem nå og ikke da broren min hadde baby sist i 2008 :klo:

Det er ikke såå langhåret nei, Tekola, det er mer at hårene har samlet seg i sånne "tvinnende lengder" på en måte :fnise:

Alt man må tenke på altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler meg skikkelig utafor! Det er gørrkjipt, for jeg er jo "ny" i byen enda og har ikke så alt for mange venner her. Askmeagain89 er jo enda sørpå, og de få andre jobber jo mye. Gleder meg veldig til å møte kisskiss og teriyaki på onsdag :)

Takk for fine ord, jeg blir helt rørt jeg... :cry3: Vi må forresten få til flere møter!! :hjerte:

Hva med meg da? Er ikke jeg invitert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med meg da? Er ikke jeg invitert

Jo? Ææh, skrev jeg deg ikke opp!? *dårligsamvittighet*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo? Ææh, skrev jeg deg ikke opp!? *dårligsamvittighet*

Du gjorde ikke det tror jeg, men det kan være jeg som fortsatt er bedugget. Så hvor skal vi møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare forstår ikke hvorfor det skal være et problem nå og ikke da broren min hadde baby sist i 2008 :klo:

Det er ikke såå langhåret nei, Tekola, det er mer at hårene har samlet seg i sånne "tvinnende lengder" på en måte :fnise:

Alt man må tenke på altså! :ler:

Jeg bare husker fra sist jeg var gravid st det var viktig at skinnet var korthåret (betyr ikke noe hvis man har teppe over), ikke være veldig gammelt og være behandlet på en spesiell måte. Husker det var mye fokus på akkurat det. :)

Men om det er skikkelig grunnlag for disse "reglene" kan jeg ikke si så mye om. Lærte det her på KG og ifølge selger på babybutikk (altså litt inhabil ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare husker fra sist jeg var gravid st det var viktig at skinnet var korthåret (betyr ikke noe hvis man har teppe over), ikke være veldig gammelt og være behandlet på en spesiell måte. Husker det var mye fokus på akkurat det. :)

Men om det er skikkelig grunnlag for disse "reglene" kan jeg ikke si så mye om. Lærte det her på KG og ifølge selger på babybutikk (altså litt inhabil ;) )

Aha! Jeg har hørt at det er best at skinnet er ubehandlet :P Hahah, hvor mange beskjeder kan man få?! Men skinnet kan brukes med et tynt laken over? Trenger man skinn i vogna hvis man har voksipose? Og kanskje det er bedre å bruke skinnet til neste vinter og ha det i sportsdelen? :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...