Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ååå snart får du vel kjenne spark <3

Gleder meg til jeg er 14 uker, for da drar vi til sydligere strøk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk! Nå går tida faktisk litt fort! Men ikke så fort som Tekola sine uker, for det er helt sinnsykt :ler:

Vi skal dele neste helg tenker jeg, Studenten har redigert UL bildet mitt slik at det passer til "oss".. haha, veldig vanskelig å forklare, men kan ikke ta det her da det vil avsløre veldig om hvem vi er :laugh:

Gleder meg veldig til å kjenne spark, men er nok sikkert enda 6-7 uker igjen ;) Og så heldig du er som skal til syyyyden! Jeg vil også :ler:

Malicious, vi gikk for Brio GO! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk! Nå går tida faktisk litt fort! Men ikke så fort som Tekola sine uker, for det er helt sinnsykt :ler:

Vi skal dele neste helg tenker jeg, Studenten har redigert UL bildet mitt slik at det passer til "oss".. haha, veldig vanskelig å forklare, men kan ikke ta det her da det vil avsløre veldig om hvem vi er :laugh:

Gleder meg veldig til å kjenne spark, men er nok sikkert enda 6-7 uker igjen ;) Og så heldig du er som skal til syyyyden! Jeg vil også :ler:

Malicious, vi gikk for Brio GO! :jepp:

Jeg kjente da jeg var 17 uker på vei sist. :) Hvis morkaken din ikke ligger i veien så er det slettes ikke sikkert det er såpass lengetil. :)

Du kan få bli med i kofferten :nigo:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente da jeg var 17 uker på vei sist. :) Hvis morkaken din ikke ligger i veien så er det slettes ikke sikkert det er såpass lengetil. :)

Du kan få bli med i kofferten :nigo:

Vet du om morkaken din lå foran? Jeg fikk beskjed om at min gjør det, så det tar visst lenger tid før jeg kjenner noe sammenlignet med andre som har morkaken annerledes plassert.. Er bare så klar for å kjenne noe mer så det går ordentlig opp for meg at det er en sprellende liten sak inni meg :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om morkaken din lå foran? Jeg fikk beskjed om at min gjør det, så det tar visst lenger tid før jeg kjenner noe sammenlignet med andre som har morkaken annerledes plassert.. Er bare så klar for å kjenne noe mer så det går ordentlig opp for meg at det er en sprellende liten sak inni meg :rodmer:

Den lå bak. Nå ligger den på siden. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente da jeg var 17 uker på vei sist. :) Hvis morkaken din ikke ligger i veien så er det slettes ikke sikkert det er såpass lengetil. :)

Du kan få bli med i kofferten :nigo:

Hun damen sa ikke noe om plasseringen, så jeg regner med den er baaaake? :klo: Men jeg er jo tjukk, så jeg vil heller bli overrasket enn å tro at det skal kjennes så tidlig ;)

Vi skal jo straks på ferie selv da, så må kanskje dra dit istedenfor :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare lufte litt tristhet her...... Besteveninna mi fra videregående er på sommerferie her i området nå, hun bor og studerer utenbys. Hun har vært hjemme i tre uker, og jeg har ikke hørt fra henne i det hele tatt. Har sagt i fra til henne at jeg jobber kortere vakter så jeg er ledig hele dagene, og jobber korte helgevakter. Jada, hun skulle se på det og komme innom en dag, eller så kunne jo jeg komme dit. Jeg ble superglad!! Og gira.

Nå har hun vært tre ganger i byen her, jeg har fått snapchats fra middager med andre veninner, de har vært på shopping på SENTERET jeg jobber, og senest i dag ble det lagt ut bilde av henne sammen med ei annen veninne på FB der det stod at de skulle kjøre til byen på jentetur. Har jeg hørt noe? Nei. Hun drar hjem til studiestedet på mandag, og jeg har enda ikke sett henne ett sekund. Det gjør så skikkelig, skikkelig vondt! Trodde aldri vi skulle miste kontakten, men dette er jo tydeligvis hennes måte å si at hun ikke bryr seg noe særlig. Jeg har jo prøvd å invitere henne flere ganger, og hun vet at jeg er gravid så jeg kan jo ikke være med på fest, men man kan jo møtes fordetom... :sukk: Kjenner jeg vil gråte :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sånt er så trist :( Veldig unødvendig å si at man skal få til å møtes osv, for så å unngå det ved flere anledninger. Merket også at mange trakk seg unna når jeg ble gravid, det er vanvittig sårt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun damen sa ikke noe om plasseringen, så jeg regner med den er baaaake? :klo: Men jeg er jo tjukk, så jeg vil heller bli overrasket enn å tro at det skal kjennes så tidlig ;)

Pga din vekt blir det vanskeligere for mannen din å kjenne spark mens du kommer til å kjenne med det første. Ikke med hånd på magen men inni seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...