Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

overtall i jenter nå, mihihih :babyjente:

.... ser at det er tilbud på easygrow på lilleprinsen nå. 1299, før 1999. Er det... et godt kjøp? Eller kan den bli eeenda billigere??? (spør i håp om at dere som har kjøpt ser dette :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overtall i jenter nå, mihihih :babyjente:

.... ser at det er tilbud på easygrow på lilleprinsen nå. 1299, før 1999. Er det... et godt kjøp? Eller kan den bli eeenda billigere??? (spør i håp om at dere som har kjøpt ser dette :fnise: )

Jeg ville kjøpt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overtall i jenter nå, mihihih :babyjente:

.... ser at det er tilbud på easygrow på lilleprinsen nå. 1299, før 1999. Er det... et godt kjøp? Eller kan den bli eeenda billigere??? (spør i håp om at dere som har kjøpt ser dette :fnise: )

Er en vurderingssak. Spørsmålet er om de tykke posene kommer på storsalg før i januar. Jeg fikk den for 999,- i slutten av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt. :)

ser nå at 2012 modellen koster 1299 og 2013modellen koster 1399.

forskjellen er at 2012 er med nylon og 2013 er med polyester.. Hva er egentlig forskjellen?

Jeg får uansett passe på å bestille mens tilbudet er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en vurderingssak. Spørsmålet er om de tykke posene kommer på storsalg før i januar. Jeg fikk den for 999,- i slutten av januar.

Aha. Jeg trenger den til november, så rekker ikke vente så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser nå at 2012 modellen koster 1299 og 2013modellen koster 1399.

forskjellen er at 2012 er med nylon og 2013 er med polyester.. Hva er egentlig forskjellen?

Jeg får uansett passe på å bestille mens tilbudet er :)

Aner ikke :laugh: Er vel stoffet som er brukt utenpå posen, vet ikke om polyester "isolerer" mer enn nylon? :klo: Mer slitesterkt kanskje. Jeg har 2013 utgaven og er utrolig fornøyd med den ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke :laugh: Er vel stoffet som er brukt utenpå posen, vet ikke om polyester "isolerer" mer enn nylon? :klo: Mer slitesterkt kanskje. Jeg har 2013 utgaven og er utrolig fornøyd med den ihvertfall :)

tjaaa, en hundrelapp fra eller til. Da får jeg vel ta 2013 da bare for å være på den sikre siden :nigo: Takketakk!

(sårriii missdior for kuppering av dagboka. Men det er her folk henger, så jeg gidder jo ikke spørre meg selv i min egen dagbok :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bestill på nett uten å kjenne på den. Ta den tiden det trenges for å studere flere varianter, flere vinterposer. Jeg er sikker på at det blir mange tilbud for slike ting når vinter, spesielt jul nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innkallingen har kommet! Legen skrev i henvisningen at vi var borte tilogmed 1.september, og da er det jo skikkelig logisk å sette opp timen 27.august. Hurra for inkompetente folk som ikke klarer å LESE tre linjer med ord! Må vente til klokka blir 13.00 så kan jeg ringe og endre... Folk ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeei er det mulig!!!!

Men da har de henvisningen, så da kan du bare ringe og endre den selv uten å gå gjennom fastlegen! Det er jo kort tid igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...