Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Samme greia her, men bare med en hund som er frustrert over løpetid i nabolaget. Et klynk og jeg er våken, mens mannen snorker videre :fnise:

Det er nok morsinstinktene våre som har våknet ;)

Jeg sov også dårlig i natt :( Kollektiv dårlig soving på oss gravide! Flere som vil være med i klubben?? :ler:

Æsj!! Satser på ei bedre natt i natt :5:

Hurra for 31 uker! Tenk at du kan føde om 6 uker og si at du har født til termin :sjokkert:

Gosh, ikke si sånn da!! Nå ble jeg skikkelig stressa :ler:

Hurra for 31 uker :)

:hoppe:

Ikke lenge igjen!

Nei, det er ikke det! 9 uker igjen til terminuka! Det er overhode ikke lenge, og jeg føler meg småstressa. Når skal jeg vaske babyklær? Har hele veien tenkt at på nyåret må være bra, men da er jeg jo 36 uker, og da kan det plutselig være for sent! Men i jula gidder jeg ikke, og tar jeg det i neste uke er det jo ikke nyvaska lenger... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med 31 uker!

Soving, ja.. Neih, det er totalt prinsessen på erten-tilstander.. Jeg satt og sov i flere uker før fødselen. Bygga opp dyner og puter. Det funka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 31 uker!

Soving, ja.. Neih, det er totalt prinsessen på erten-tilstander.. Jeg satt og sov i flere uker før fødselen. Bygga opp dyner og puter. Det funka!

Takk, takk :nigo: Hhaha, ja, hadde jeg bare fått til å bygge opp! Syns ikke det støtter noen plass uansett, og magen er bare i veien.. Vil sove på magen :snurt:

Sov du bedre i natt?

Tja, litt! Hadde masse mareritt, noen sigøynere som skulle stjele pusi og Harry Styles som jeg hadde låst inne på soverommet mitt........ :roll:

Klærne legges vel i kommode, så går vel fint å vaske nå? :)

Joooo, men du av alle vet jo at da er det ikke nyvaska lenger :icon_lol: Men kanskje i romjula.. Da har jeg fri fra jobb og mamma har dratt.... :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg bake rundstykker! Oppskriften sier 65 stk, sist fikk jeg 63, spent på hvor mange jeg får i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joooo, men du av alle vet jo at da er det ikke nyvaska lenger :icon_lol: Men kanskje i romjula.. Da har jeg fri fra jobb og mamma har dratt.... :biggrin:

Hehe, jeg synes det er koselig å utsette til det bare er sånn tre-fire uker igjen til termin, det blir liksom en symbolsk greie jeg får kose meg med kort tid før baby kommer. :) Men så lenge klærne ligger i kommode så spiller det vel ingne rolle om du vasker 9 eller 4 uker før termin. :) Ville ikke vasket 20 uker før for eksempel da. Da hadde ikke jeg "følt" at klærne var reine. :P

Kos deg med rundstykkebaking. ;) Jeg skal hive meg rundt med julebakst neste uke tenker jeg.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg synes det er koselig å utsette til det bare er sånn tre-fire uker igjen til termin, det blir liksom en symbolsk greie jeg får kose meg med kort tid før baby kommer. :) Men så lenge klærne ligger i kommode så spiller det vel ingne rolle om du vasker 9 eller 4 uker før termin. :) Ville ikke vasket 20 uker før for eksempel da. Da hadde ikke jeg "følt" at klærne var reine. :P

Kos deg med rundstykkebaking. ;) Jeg skal hive meg rundt med julebakst neste uke tenker jeg.. :jepp:

Ja, det er jo det jeg også tenker. Og han kommer sikkert ikke før tidaaaa..... Nei, tar det etter jul ;)

Julebaksten har jeg kjøpt inn til! Men vil ikke begynne enda, ødelegger liksom litt med å begynne 3.desember :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha og jeg drømte at noen stjal babyen min! Bråvåknet!

Det verste med graviddrømmene er at de er så ekte! Blir skikkelig skremt av det. Pusi har husarrest i dag, vil ikke at sigøynere skal komme og kidnappe henne (også er det storm her :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket alt i str 50 og 56 nå og lagt det i stellekommoden. Måtte få begynt for å føle at jeg har oversikt og for å ha minst mulig igjen som må gjøres på slutten. Klesvask er ikke det tyngste, men alt som kan gjøres unna er pluss i boka hos meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket alt i str 50 og 56 nå og lagt det i stellekommoden. Måtte få begynt for å føle at jeg har oversikt og for å ha minst mulig igjen som må gjøres på slutten. Klesvask er ikke det tyngste, men alt som kan gjøres unna er pluss i boka hos meg ;)

Ser den! Men jeg har liksom KUN klesvask igjen. Også må vi skru sammen sprinkelsenga liksom, men det er jo gjort på en, to og en halv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti grisen, bare ett brett igjen nå... Bakinga gikk litt til helvete i dag kan man si :ler: For det første så var melk+smørblandinga jævlig varm i bunn, men ikke på toppen. Så jeg helte bare over ca 2 liter KOKVARM væske i bakebollen der gjæra lå og venta.... Ikke nok med det, bakebollen på kjøkkenmaskinen er for liten til denne monsterdeigen, så jeg måtte helle den flytende deigen over i en svær bakebolle og deretter tilsette det siste kg med mel. Oppi det hele glemte jeg både sukker og salt, og det er kun to av fem brett som har blitt pensla med egg... MEN rundstykker ble det! 54 for å være nøyaktig. Mistenker at en del av deigen ble igjen i bakebolle 1, for jeg GADD ikke. Nå må jeg støvsuge... Drikker munkholm juleøl og syns synd på meg selv, for ryggen syns ikke det var en god ide å elte for hånd. Hah, jeg kommer aldri til å bli noen husmor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Når jeg elter den digre rundstykkedeigen min (80 stk) så står jeg med en fot på en stol og ett kne på kjøkkenbenken. :P Da går det ikke ut over ryggen. ;)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvd gaviscon? Mandler? Lovehearts? :kose:

Skal kjøpe sånn gaviscon, for det begynner å bli skikkelig ille! Går liksom greit når jeg knasker lovehearts, men kan liksom ikke styre med det i senga klokka 01 om natta :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...