Severus Skrevet 29. januar 2015 #3901 Del Skrevet 29. januar 2015 Soriii, må bare beklage på vegne av den stae ungen min Skal jeg mase på deg ellah om at du må ha sex??? Ja, da har han ikke så alt for mange timene på seg! Men taim vill shåw :D funka den bra til det eller? Jeg utsetter inndrikkingen av den, må se meg ferdig på den først.. Hvor har du gjort av taket? Han er bare treig og sånt.... skal skrive deg opp Jeg skulle helst sett at hun strippa meg jeg da Ja, jeg veeet.... Får lure mannen i dag, for i dag har han ingen unnskyldninger noen vei! Og i morra klarer han sikkert ikke siden han skal til tannlegen igjen Tror ikke det! Kan ikke finne deg på lista iallefall. Skal skrive deg opp! (love you, som tipper tidlig fødsel <3 ) Tror du vi får se på på sykehuset? Æsj., får vralte meg ned til Smiths, så møtes vi der og spiser burger? Ja, dumme jordmor som ikke gidder å være slem med underlivet mitt! : p Ingen dum ide! Få mrdior til å komme med ei brødskive med leverpostei mens jeg ligger og venter... Men jeg driiiiter i om han er gentleman, det kan han være senere i livet, nå trenger jeg at han kommer uuuuuuuuuuuuuuut!! : p Hellu!!!! Ja, spennende og spennende fru blom, det skjer jo iiiingenting her Uh, da ser vi deg snart i prøverdagbøkene da?? :D Taket er på kjøkkenbenken. Ja ser for meg du kniper igjen pga super bowl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 29. januar 2015 #3902 Del Skrevet 29. januar 2015 Haha, kjenner til rare drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. januar 2015 #3903 Del Skrevet 29. januar 2015 For noen syke drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionnuala Skrevet 29. januar 2015 #3904 Del Skrevet 29. januar 2015 Hellu!!!! Ja, spennende og spennende fru blom, det skjer jo iiiingenting her Uh, da ser vi deg snart i prøverdagbøkene da?? :D Hehe, kanskje mest spennende for oss som tror du er på fødestua hver gang det går litt tid mellom gangene du skriver her . Nei, i wish! Mannen er ikke helt klar enda, så må nesten pent vente på han. Men det går bra, får prøve å jobbe, spare og nyte friheten litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. januar 2015 #3905 Del Skrevet 29. januar 2015 Haha, om en uke kan du få lov til å mase på meg "Koselig" drøm! Høres ut som om bestemor må holdes langt unna M! Spesielt hvis hun er teknisk nok til å ha instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #3906 Del Skrevet 30. januar 2015 Man skal da ikke bare være snill med førstegangsfødende? Joooaaa, det synes jeg!! Slæpp aaaaav Missdior! Det blir 4 februar. Rett og slett fordi det er en fin dato! Også skal jeg ha 14 februar. Gjerne for meg det altså, jeg vil bli feeeerdig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #3907 Del Skrevet 30. januar 2015 Taket er på kjøkkenbenken. Ja ser for meg du kniper igjen pga super bowl Hmm, jeg endte opp med å pynte kommoden til Birger med både kopp og tak Haha, kjenner til rare drømmer Drømmer du også mye snodig? Det er så sykt alt man klarer å koke sammen! For noen syke drømmer. Du skal bare være glad til for at du slipper å ha dem Hehe, kanskje mest spennende for oss som tror du er på fødestua hver gang det går litt tid mellom gangene du skriver her . Nei, i wish! Mannen er ikke helt klar enda, så må nesten pent vente på han. Men det går bra, får prøve å jobbe, spare og nyte friheten litt til Ja, tror helst det altså.. For jeg har det ikke spennende Jeg bare venter, og venter, og venter.... : Ta dere god tid sammen først, barn haster ikke! Skulle egentlig ønske vi venta bare littegranne til før vi begynte å prøve, men nå brukte vi 1,5 år da, så det var kanskje like greit Haha, om en uke kan du få lov til å mase på meg "Koselig" drøm! Høres ut som om bestemor må holdes langt unna M! Spesielt hvis hun er teknisk nok til å ha instagram Det er notert! HerreGUD som jeg skal mase Bestemor vet heldigvis ikke hva instagram er for noe, og hun er ikke akkurat i umiddelbar nærhet Takk og loov.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. januar 2015 #3908 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg er hekta på Modern Family Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #3909 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Bah, litt vel ærlig og sur her! Endret 30. januar 2015 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. januar 2015 #3910 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg kan komme å banke vett inn i skallen på fjotten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. januar 2015 #3911 Del Skrevet 30. januar 2015 dette høres ikke noe greit ut. Han burde sette mer pris på deg og jeg får vondt langt inn i hjerteroten av at han ikke viser deg det mer. For du ER verdt noe og du bærer faktisk frem et liv. Ego er noe drit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 30. januar 2015 #3912 Del Skrevet 30. januar 2015 Nei!! Shiitstøvel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #3913 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg kan komme å banke vett inn i skallen på fjotten. Please dooo! dette høres ikke noe greit ut. Han burde sette mer pris på deg og jeg får vondt langt inn i hjerteroten av at han ikke viser deg det mer. For du ER verdt noe og du bærer faktisk frem et liv. Ego er noe drit... Så snill du er ! Nå måtte jeg gråte enda litt til Nei!! Shiitstøvel! Takk for god klem! Skal prøve å legge meg igjen nå.. Har spist iiis, fordi jeg fortjener det. Lett is fra diplom is da, bare sånn for å ikke være helt ute å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 30. januar 2015 #3914 Del Skrevet 30. januar 2015 Åh, fikk ikke med meg hva som hadde skjedd, men hvordan går det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 30. januar 2015 #3915 Del Skrevet 30. januar 2015 Rare drømmer? Japp! Ene drømmen så holdt mannen på å drepe oss i en bilulykke fordi han på død og liv måtte se på et Hoppeslott mens vi kjørte på motorveien(?!?!) I en annen drøm hadde jeg født, men så aldri babyen. Irriterte meg kun over en dame jeg måtte dele rom med som snorket og så var rommet alt for lite slik at vi nesten lå oppi hverandre. Jadda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. januar 2015 #3916 Del Skrevet 30. januar 2015 Fikk ikke med meg, men håper alt er bedre nå og at han behandler deg slik du fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 30. januar 2015 #3917 Del Skrevet 30. januar 2015 Fikk ikke sett hva han hadde gjort, men han blir jo straks pappa, så jeg håper han klarer å ta seg sammen! Jeg leste for ikke så lenge siden et innlegg om at det beste vi foreldre kan gi barna våre er kjærlighet til hverandre - da ser barna hvordan et fungerende forhold ser ut, samt hvordan man behandler medmennesker med respekt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #3918 Del Skrevet 30. januar 2015 Rare drømmer? Japp! Ene drømmen så holdt mannen på å drepe oss i en bilulykke fordi han på død og liv måtte se på et Hoppeslott mens vi kjørte på motorveien(?!?!) I en annen drøm hadde jeg født, men så aldri babyen. Irriterte meg kun over en dame jeg måtte dele rom med som snorket og så var rommet alt for lite slik at vi nesten lå oppi hverandre. Jadda... Hahaha, og det beste med alle disse drømmene er jo at det er totalt ulogisk, men virker veldig logisk i drømmen mens det pågår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #3919 Del Skrevet 30. januar 2015 Åh, fikk ikke med meg hva som hadde skjedd, men hvordan går det nå? Det går bedre nå. Var bare jeg som seriøst fikk meltdown. Jeg er generelt kjempegravid, kjempesliten og kjempelei, og han roter og griser, og rydder aldri opp etter seg. Han lover han skal støvsuge eller vaske opp, men gjør det ikke. Han sitter foran pcen eller ligger på sofaen og sier "snart" til absolutt alt. Så i går bare klikka det for meg. Jeg hadde vårrengjøring i leiligheta og gråt av smerte, mens han lå på sofaen og konsentrerte seg hardt om å se på tv og ignorere den gravide kjæresten sin. Så man kan si at det gjorde veldig vondt i hjertet.. Fikk ikke med meg, men håper alt er bedre nå og at han behandler deg slik du fortjener Han var litt spak i morges, og la seg faktisk inntil meg. Hadde jeg aldri trodd etter oppførselen hans i går Fikk ikke sett hva han hadde gjort, men han blir jo straks pappa, så jeg håper han klarer å ta seg sammen! Jeg leste for ikke så lenge siden et innlegg om at det beste vi foreldre kan gi barna våre er kjærlighet til hverandre - da ser barna hvordan et fungerende forhold ser ut, samt hvordan man behandler medmennesker med respekt Svarte Maneo på det lenger opp her. Det er slitsomt å føle at man er alene, og at man må gjøre alt alene. Jeg foreslo for han at vi kunne jo gjøre noe sammen, og hentet frem babyboken til M sånn at vi kunne fylle ut "tegn i tiden" og "våre tanker om deg" osv. Han var med helt til vi måtte google valutakursen, og da forsvant han fra hele prosjektet og ble sittende foran pcen resten av kvelden... Det var en veldig fin tanke! Må absolutt bli flinkere til å vise at vi er glad i hverandre. Skulle bare ønske han kunne vise at han setter litt pris på meg. Nå føler jeg meg som ei sutrekjerring, men jeg er dritsliten om dagen og gjør allikevel mer husarbeid enn han. Gruer meg til i natt, for han er hos tannlegen nå og rotfyller, så blir vel våkennatt med sykt barn.. Bah, sorry, har bare en generelt bedriten dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. januar 2015 #3920 Del Skrevet 30. januar 2015 Stå på krava, MissDior. Han får ikke lov å sluntre unna lenger. Han er ikke ungkar, og skal være pappa resten av livet. Er han redd kanskje? Er han egentlig helt klar for det som straks skal skje? Stooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg