Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

Fremhevede innlegg

Skrevet

nå kommer han snart 💙💙

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jamen dere, ro ned!!!! :bond: Dette betyr jo ikke at han kommer med en gang, det betyr jo bare at han er klar og kroppen min er også det :ler:

Skrevet

Sant det. Det kan ta opptil flere uker fra 2 cm. til fødsel. Men vi håper på at han kommer snart :P

Skrevet

Jamen dere, ro ned!!!! :bond: Dette betyr jo ikke at han kommer med en gang, det betyr jo bare at han er klar og kroppen min er også det :ler:

Jeg hadde 2 cm og var moden i hvertfall en uke. 😛

Skrevet

Eller var det 4 cm? Anyways, jeg gikk 8 dager over termin. Hurra! 😛

Strippet ho, eller? :fnise: Strippet deg da, altså?

Skrevet

Hun pella rundt oppi der også sa hun at jeg kom til å få en del kynnere i løpet av dagen. Tror ikke hun direkte strippa meg, nei :klo:

Skrevet (endret)

Man får vel kynnere av stripping? Åffer sku du ellers få kynnere? :klo:

Endret av Maneo
Skrevet

Aner ikkeee..... Da strippa hun meg sikkert, men sa det ikke :klo:

Skrevet

Man får kynnere av normal pelling i glufsa også. Man kan fint kun sjekke åpning og ha vondter etter. Du hadde merket om hun strippet deg, for å si det sånn.

Skrevet

Man får kynnere av normal pelling i glufsa også. Man kan fint kun sjekke åpning og ha vondter etter. Du hadde merket om hun strippet deg, for å si det sånn.

Da tror jeg ikke hun strippa meg :)

Skrevet

Etter min erfaring er stripping fisting light. Mulig fordi cervix er noe bakover, men det kjennes iallfall ut som om de prøver å komme opp til albuen.

Skrevet

Jeg ble strippa og kjente nesten ingenting. Og fødte påfølgende natt! :opplyser:

Lenge siden jeg har skrevet her, missdior, men jeg ønsker deg lykke til! Nå blir det unge snart! :jepp:

Skrevet

Etter min erfaring er stripping fisting light. Mulig fordi cervix er noe bakover, men det kjennes iallfall ut som om de prøver å komme opp til albuen.

:skratte: nei å fysjom! hahhaa. Jordmor sa at åpningen var midt på og langt ned (regner med det var mormunnen hun snakka om? :klo:) Og det hadde hun ikke forventa! Hhahaha, følte meg skikkelig lur der jeg lå. Også ble jeg nesten sjalu da hun sa at hun tok han på hodet :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble strippa og kjente nesten ingenting. Og fødte påfølgende natt! :opplyser:

Lenge siden jeg har skrevet her, missdior, men jeg ønsker deg lykke til! Nå blir det unge snart! :jepp:

Takk for det! :kose: Ja, vi får se. Tror nok uansett jeg må ut og kjøpe dusjesko i dag :ler:

Skrevet

Stakkars deg om du allikevel nå går over termindato :ler:

Skrevet

Stakkars deg om du allikevel nå går over termindato :ler:

Ja, guri :fnise:

Skrevet

Heia M!! Heia M!!! BIIIIRGEEER!! :duskedame:

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Det er godt å høre at alt står bra til med deg.

Birger, hei hel hei. Birger, hei hei hei.

Endret av Blondie65
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...