Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Hehe, tablettform notert!

Mmm, rundstykke med brunost på til frokost! Greit digg :) Jeg har skikkelig vondt i det ene øret mitt, det kjennes som ørebetennelse! :bond: Har ikke lyst på det assa.. Men kan man få det i bare det ene øret? Hehhe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, tablettform notert!

Mmm, rundstykke med brunost på til frokost! Greit digg :) Jeg har skikkelig vondt i det ene øret mitt, det kjennes som ørebetennelse! :bond: Har ikke lyst på det assa.. Men kan man få det i bare det ene øret? Hehhe.

Ja, det kan man. :) Ørebetennelse er dritvondt, spesielt om natten, så hvis du tror det er det, så ville jeg prøvd å få hastetime hos lege slik at du kan få medisin mot det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan man. :) Ørebetennelse er dritvondt, spesielt om natten, så hvis du tror det er det, så ville jeg prøvd å få hastetime hos lege slik at du kan få medisin mot det. :)

Har horrible minner fra sist jeg hadde ørebetennelse... grøss.. Skjønner bare ikke hvordan jeg har fått det hvis jeg har det :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har horrible minner fra sist jeg hadde ørebetennelse... grøss.. Skjønner bare ikke hvordan jeg har fått det hvis jeg har det :klo:

Hvorfor ikke? :P Jeg mener, da jeg hadde ørebetennelse sist for to år siden, så kan jeg ikke si at jeg skjønte hvorfor jeg heller. ;) Var ikke forkjølet eller noen ting. Hadde litt småvondt i øret på ettermiddagen, og i løpet av kvelden/natten ble det helt grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved ørebetennelse: drypp matolje i øret og legg en bomullsdott over ;) Høres nasty ut, men det virker og du slipper å ta antibiotika :tommel: Skyll med saltvann etter ca tre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke? :P Jeg mener, da jeg hadde ørebetennelse sist for to år siden, så kan jeg ikke si at jeg skjønte hvorfor jeg heller. ;) Var ikke forkjølet eller noen ting. Hadde litt småvondt i øret på ettermiddagen, og i løpet av kvelden/natten ble det helt grusomt!

Nei, jeg har jo knapt vært utenfor døra de siste ukene. Det blir bare verre og verre! Men nå er legekontoret stengt... Får prøve Favole sitt råd ;)

Det er mulig det "bare" er væske i mellomøret også. Nesespray hjelper! God bedring :klemmer:

Nesespray! Bare sånn saltvannspray ellahhh? Takk for det :nigo:

Ved ørebetennelse: drypp matolje i øret og legg en bomullsdott over ;) Høres nasty ut, men det virker og du slipper å ta antibiotika :tommel: Skyll med saltvann etter ca tre dager.

Skal prøve! Men da må jeg kjøpe bomullsdotter.. Det har de på Rema 1000 og sånt ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det hjelper med olje! :)

Satser på det!!! :)

Føler forresten med deg på den overspisinggreia :P Har spist et rundtstykke, fire!!!!!! knekkebrød, en kiwi og en banan i dag :P Er nå sulten igjen, men det er bare 1t30 min til middag... Enda en kiwi? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det!!! :)

Føler forresten med deg på den overspisinggreia :P Har spist et rundtstykke, fire!!!!!! knekkebrød, en kiwi og en banan i dag :P Er nå sulten igjen, men det er bare 1t30 min til middag... Enda en kiwi? :fnise:

Huff..Det må være noe med disse ukene her..Apetitten er jo helt vill :ler: Eller kanskje vi bare kjeder oss veldig! Stemmer for å ta et KG-treff neste uke! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..Det må være noe med disse ukene her..Apetitten er jo helt vill :ler: Eller kanskje vi bare kjeder oss veldig! Stemmer for å ta et KG-treff neste uke! :nigo:

Ja, også kjeder jeg meg jo veldig ... Har forbud mot å pakke inn julegaver før 10.desember (tradisjon! :ler: ) og jeg skal ikke pynte noe mer før til helga, og det er urovekkende rent og ryddig her, så jeg ser på Greys Anatomy og spiser...... :lol:

Jaaa, det er jeg veldig med på! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trengs det å vaskes, men støvsugerposen er så stappa full at det knirker i den hvis jeg slår den på, så jeg må kjøpe poser før jeg kan støvsuge før vasking. :fnise: Dessuten har jeg jo skjønt at støvsuging er fy-fy med dårlig bekken, så vurderer å tvinge R til det! :nigo:

Jeg er ledig alle dager neste uke bortsett fra torsdag, men på tirsdag må det i alle fall være etter 11. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trengs det å vaskes, men støvsugerposen er så stappa full at det knirker i den hvis jeg slår den på, så jeg må kjøpe poser før jeg kan støvsuge før vasking. :fnise: Dessuten har jeg jo skjønt at støvsuging er fy-fy med dårlig bekken, så vurderer å tvinge R til det! :nigo:

Jeg er ledig alle dager neste uke bortsett fra torsdag, men på tirsdag må det i alle fall være etter 11. ;)

Haha, jeg vasker hver dag på jobb, så den jobben er mrdior sin her hjemme! Støvsuger gjerne, finnes ingenting bedre enn å høre driten suges opp i røret... Høres jo grusomt ut :ler: Har ønska meg sånn litenstøvsuger til å ha på kjøkkenet, for det er noe piss å hente støvsugeren hele tida når man søler smuler og sånt på gulvet :ler: Men ja, tving han!!!

Jeg er ledig alle dager unntatt torsdag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste er nok otrivin, men saltvannsspray er nok bedre enn ingenting. Otrivin er man vel ikke helt enig om et greit å bruke i svangerskapet, selv om jeg fikk beskjed fra legen jeg var til at han ikke ville hatt noen betenkeligheter med å anbefale det til en gravid kvinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke puttet noe inni øret hade jeg vært deg :( siste gangen jeg hadde ørebetennelse sprakk tromhinna og det er VONDT! hadde mye væske og drit oppi øret fordi jeg hadde skyllet den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, kan melde om at det ikke er like vondt i dag! Kanskje det går vekk av seg selv? :ler: Takk for gode råd og tips iallefall, kan bruke de neste gang!

I natt har jeg faktisk sovet GODT! Sovna før klokka to, og sov uavbrutt til klokken sju da jeg våknet av ligamentsmerter. Offa og aua meg litt, også sov jeg videre til 10 <3333 Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes godt ut å sove så lenge!

Mandler hjalp veldig på sure oppstøt her i gården :)

60 dager til termindato! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes godt ut å sove så lenge!

Mandler hjalp veldig på sure oppstøt her i gården :)

60 dager til termindato! :danse:

Det var veldig godt! :) Men mandler er jo ikke noe godt.. :sjenert: Var ikke så ille i går, spiste ikke noe med mye krydder, så tror det er litt av løsningen også.

tickeren er ikke helt korrekt i forhold til antall dager og sånt, så det er 64 dager til termindato :strix: Måtte sette den sånn, pga det er den eneste måten den teller rett i forhold til uker og dager. Jordmor sa jeg ikke kom til å finne en ticker som telte riktig, og hun har rett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...