Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

22 uker nå! Shit! Fant en kul app med nedtelling og prosent og alt, men den teller ikke helt rett, så det står 127 dager istedenfor 125... Jaja :lol:

10347066_10154670845605311_7913577920413

Syns det går så fort :fnise::danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 uker og fin babymage! :hoppe:

Jeg blir til stadighet overrasket over hvor fort graviditetene på KG fyker forbi. Ja, alle andres, selvfølgelig! :fnise: Men så herlig da, du er jo over halvveis nå!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 uker ja, det går absolutt unna! :)

Er det i dag du er 22 uker da, eller bruker du EL-termin enda, og dermed på lørdagen som var? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 uker og fin babymage! :hoppe:

Jeg blir til stadighet overrasket over hvor fort graviditetene på KG fyker forbi. Ja, alle andres, selvfølgelig! :fnise: Men så herlig da, du er jo over halvveis nå!

Signerer! De siste månedene i min graviditet varte og rakk, men alle på KG sine flyr forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :hoppe: Er 22 uker idag etter UL-justering, men var 22 uker på lørdag etter tidligUL justeringen! ELterminen hadde gitt meg 22 uker på fredag! :ler: Så er jo ikke mange dagene forskjell noen vei :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker er heldigvis lenge! :fnise: Og jaaa, babymagen begynner å synes litt nå, spesielt når jeg er naken, men kanke gå naken ute blandt folk :lol:

Jeg har blitt dritforkjøla!!!!! Det skjer to ganger i året, og nå er det 6 mnd siden sist så var vel på tide.. Gjør meg klar til både lungebetennelse og bihulebetennelse. Per nå har jeg feber, snørr i lange baner, hodepine og sånn sexy Phoebe-stemme! Yei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk, igjeeen!! :strix: Håper det gir seg fort. Enn så lenge ligger jeg henslengt på sofaen med varm te, og Masterchef Australia på fjernsynet.

Ellers har ryggen min begynt å slå seg litt vrang. Har kjempevondt fra korsryggen og det "stråler" liksom utover til sidene. Aner ikke om det er svangerskapsrelatert, men har jo aldri hatt dette før :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenlåsning?

Kanksjeee?? Hm, det er gørrvondt! Også kommer det gjerne sammen med isjassmertet som stråler nedover beina! Har bare oversett det en stund, men nå gjør det skikkelig vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 uker nå! Shit! Fant en kul app med nedtelling og prosent og alt, men den teller ikke helt rett, så det står 127 dager istedenfor 125... Jaja :lol:

10347066_10154670845605311_7913577920413

Babymage :D syns det går så fort med deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...