Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Du gjorde ikke det tror jeg, men det kan være jeg som fortsatt er bedugget. Så

hvor skal vi møtes?

Nei, du har rett!! Me sori :(

Vet ikke?? Tror det var snakk om City Nord :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg føler meg skikkelig utafor! Det er gørrkjipt, for jeg er jo "ny" i byen enda og har ikke så alt for mange venner her. Askmeagain89 er jo enda sørpå, og de få andre jobber jo mye. Gleder meg veldig til å møte kisskiss og teriyaki på onsdag :)

Takk for fine ord, jeg blir helt rørt jeg... :cry3: Vi må forresten få til flere møter!! :hjerte:

Jaaa! Si ifra neste gang du er sørpå, er jo flere som bor i området her som det hadde vært koselig å få møtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har rett!! Me sori :(

Vet ikke?? Tror det var snakk om City Nord :jepp:

Da kan vi jo dra sammen, om du er på jobb den formiddagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Si ifra neste gang du er sørpå, er jo flere som bor i området her som det hadde vært koselig å få møtt :)

Will do :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi jo dra sammen, om du er på jobb den formiddagen

Jobber sene vakter neste uke :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber sene vakter neste uke :(

Da kommer jeg å plager deg litt, å leker med varene dine. Fordi det er morsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kommer jeg å plager deg litt, å leker med varene dine. Fordi det er morsomt

Hehehe :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leintle

Sånn skal lammeskinnet være.

http://www.babyshop.no/lammeskinn-kortharet

De finnes også med hull til sele når du skal bruke sportsdelen.

Lammeskinn skal ikke brukes i senga på grunn av risikoen for allergier, og helsesøster anbefalte meg å ha lammeskinnet under voksiposen, ikke direkte på babyen. På de kaldeste vinterdagene i fjor hadde jeg lammeskinn og voksipose, på de mildeste dagene bare lammeskinn og gasklut over :)

Endret av Leintle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da burde det jo ikke være noe problem med et langhåra skinn UNDER voksiposen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leintle

Men da burde det jo ikke være noe problem med et langhåra skinn UNDER voksiposen? :klo:

Helsesøster sa at de ikke anbefalte langhåret pga fare for uoppdaget midd og annet i ubehandlet langhåret skinn, så tror ikke at jeg hadde tatt sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva jeg gjør, men det har trossalt vært brukt til broren min sine 3 barn så :roll: Alt man skal tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående spark og vekt og sånn... jeg er veldig pløsete på magen etter å ha gått ned over 40 kilo og sitter mye vekt der ennå. Mannen min kjente spark utenpå ca en uke etter meg. Men vi hadde goood tid og jeg lå på rygg i senga. Det var verre for ham å merke sparki forrige uke, når hun sparket så hardt at jeg kunne telle tær fra utsiden... for da sparket hun hele tiden et sted hvor han IKKE holdt hånda si...:P

At man er tjukk betyr ikke at sparkene blir så mye mer vanskelige fra utsiden, men man må holde med en fast hånd og ikke være redd for å klemme magefettet... så vi med litt ekstra synes nok neppe om hvemsomhelst som tar på magen. :P

Jeg kjente det også rundt uke 17! (Men tok noen dager før jeg innså hva det var).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva jeg gjør, men det har trossalt vært brukt til broren min sine 3 barn så :roll: Alt man skal tenke på!

ja, hvem hadde trodd det skulle være så komplisert :fnise:

Ville i alle fall levert det til rens! :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har morkaka på fremre vegg, så fikk beskjed om at det kunne ta litt tid. jeg var hvert fall 20 uker før jeg kjente spark. Men jeg vet jo ikke hva jeg skulle kjenne etter, så hadde jeg vært gravid før så hadde jeg sikkert merka det før også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har morkaka på fremre vegg, så fikk beskjed om at det kunne ta litt tid. jeg var hvert fall 20 uker før jeg kjente spark. Men jeg vet jo ikke hva jeg skulle kjenne etter, så hadde jeg vært gravid før så hadde jeg sikkert merka det før også! :)

Ei jeg kjenner som er andregangs har den på framsiden denne gangen, men hun kjente heller ikke noe før rundt 20 uker. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke saueskinn i vogna og mini føys ikke i vinter, og det viste seg at han ikke tåler ull og er veldig varmblodig. Så se det an du ;) Får du en baby som fryser lett så finnes det masse babyklær å få kjøpt i ull. Det med ubehandlet og behandlet saueskinn vet jeg ikke noe om men det skal være korthåret så de ikke gnur ansiktet nedi det og ikke får puste. Trur jeg ;) Jeg syns at voksipose er kjekt fordi da blir det helt tett, iallefall nå som han er større og sparker dyna av seg.

Dumt det med venninna di :( Syns og at folk kutta meg ut når jeg var gravid, selv om jeg som regel er edru på fest så ble jeg ikke invitert i f.eks bursdager og sikkert pga gravid. Kan ikke gravide feire venners bursdag? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjente forresten spark innvendig rundt uke 16-17, trur jeg har nevnt det før, hadde morkaka foran. Men kjente ikke noe utenpå før uke 23. Og samboer fikk nesten aldri kjenne noe fordi babyer vet når faren har hånden på magen og da er de helt rolige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Når det er snakk om langhåret saueskinn så er det snakk om disse med 10-20 cm lange hår, det Missdior postet bilde av regnes som korthåret...

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente forresten spark innvendig rundt uke 16-17, trur jeg har nevnt det før, hadde morkaka foran. Men kjente ikke noe utenpå før uke 23. Og samboer fikk nesten aldri kjenne noe fordi babyer vet når faren har hånden på magen og da er de helt rolige ;)

Hehe, sånn var det her også. Han fikk barekjent spark av og til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn var det her også. Han fikk barekjent spark av og til.

Trur det er ganske vanlig :P Men håper at den neste ikke er så beskjeden :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...