Favole Skrevet 21. juli 2014 #861 Del Skrevet 21. juli 2014 Hår i maten, ææææsj Det fikk vi nesten alltid om vi kjøpte pizza fra Dolly her i byen, ikke rart de har lagt ned, sikkert mange hårløse ansatte og sure kunder. Når vi bodde i Bodø tror jeg vi kun kjøpte fra Peppes. Men er jo en halv evighet siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. juli 2014 #862 Del Skrevet 21. juli 2014 Huff, dårlig erfaring med både Felini og Melano... (hår i maten..) Aldri opplevd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2014 #863 Del Skrevet 22. juli 2014 Nei nei Spago er pizzaen sin det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. juli 2014 #864 Del Skrevet 22. juli 2014 Aldri opplevd Nei, men det har jeg, og er det en ting jeg mister matlysten av så er det hår i maten. Det er som regel kroken på døra for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. juli 2014 #865 Del Skrevet 22. juli 2014 Spiste sushi i går, og der lå det et hår surret inn i ingefæren.. Æææææsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 22. juli 2014 #866 Del Skrevet 22. juli 2014 Nei nei Spago er pizzaen sin det Hvorner det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2014 #867 Del Skrevet 22. juli 2014 Hvorner det? Bak Joker i Vestbyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #868 Del Skrevet 22. juli 2014 Ferdig ja.. En deilig milepæl er det i alle fall!! Skikkelig deilig milepæl faktisk Jeg vet en ting jeg vil begynne på... Haha, ja, det var det! Skal ta og bestille garn, du må bare si akkurat hvilket du vil ha Syns at Pizzabakern er blæ også jobber det bare sure folk der, Felini og Melano er mye bedre Men litt lengre å kjøre for dere Jeg driter i folka, så lenge de gir meg pizzaen min Har ikke prøvd Felini og Milano, syns de virker så... shabby Huff, dårlig erfaring med både Felini og Melano... (hår i maten..) Det jeg tenkte Gratulerer med 12 uker! Ferdig er du ikke, det er nå moroa begynner! Hilsen fra Gaviscon-spisende, doløpende, ryggverkende Mayami (og her er det fortsatt 19 uker igjen - minst!!) Takk skal du ha Åååh, æææsj...jeg sliter med halsbrann selv, og i natt måtte jeg stå opp og tisse fire (!!) ganger før jeg fikk sove...... 19 uker går fort da... kan vi late som... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. juli 2014 #869 Del Skrevet 22. juli 2014 Hår i maten? Blir nesten sånn at man kan dra den gode gamle "Kelner,kelner, det er et hår i pizzaen min" -vitsen, og håpe at man ikke får til svar at "Jasså, er det er jeg har lagt parykken min". Litt verre hvis man skulle ha med seg pizzaen hjem da...da kan man jo risikere hentesveis... Ellers er det ikke så morsomt med pizza i håret heller! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #870 Del Skrevet 22. juli 2014 Hår i maten, ææææsj Det fikk vi nesten alltid om vi kjøpte pizza fra Dolly her i byen, ikke rart de har lagt ned, sikkert mange hårløse ansatte og sure kunder. Når vi bodde i Bodø tror jeg vi kun kjøpte fra Peppes. Men er jo en halv evighet siden! Æsj, hår i maten er bare næsti!!! Peppes hadde jeg glemt av. Men da må man parkere i byen, og det er streeesssss.... Nei nei Spago er pizzaen sin det Aldri smakt! Ikke bedre enn pizzabakeren, det er jeg sikker på. Boks også! Spiste sushi i går, og der lå det et hår surret inn i ingefæren.. Æææææsj! Nei fyf ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #871 Del Skrevet 22. juli 2014 Hår i maten? Blir nesten sånn at man kan dra den gode gamle "Kelner,kelner, det er et hår i pizzaen min" -vitsen, og håpe at man ikke får til svar at "Jasså, er det er jeg har lagt parykken min". Litt verre hvis man skulle ha med seg pizzaen hjem da...da kan man jo risikere hentesveis... Ellers er det ikke så morsomt med pizza i håret heller! Hahahhaa, herreguuud så tørr du er! And I like it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. juli 2014 #872 Del Skrevet 22. juli 2014 Haha, ja, det var det! Skal ta og bestille garn, du må bare si akkurat hvilket du vil ha Jammen...du må jo bestemme fargen.. Kan jo linke deg garntype på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #873 Del Skrevet 22. juli 2014 Jammen...du må jo bestemme fargen.. Kan jo linke deg garntype på Facebook Det hørtes ut som en god idè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 22. juli 2014 #874 Del Skrevet 22. juli 2014 Felini og Melano har pizza som faktisk smaker italiensk! Peppes og Pizzabakeren sine er ikke like gode. Og hår i maten kan skje på alle kjøkken, har aldri opplevd det på de to spisestedene og vi har bestilt en del derfra, så det er ikke noe som skjer ofte. De har god kebab og! Er alltid masse folk der Er heller ikke sååå opptatt av at de smiler men når maten ikke er god og de er sure så blir det verre syns jeg Litt som at når en kjempe kjekk fyr er slem så blir han stygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2014 #875 Del Skrevet 22. juli 2014 Ehhhh Spago har ekte italiensk pizza stekt i skikkelig ovn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #876 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg liker best pizza med svær bunn og massssse ost Kun italiensk om jeg lager den selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. juli 2014 #877 Del Skrevet 22. juli 2014 Egon har god italiensk pizza! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 23. juli 2014 #878 Del Skrevet 23. juli 2014 Hahahhaa, herreguuud så tørr du er! And I like it Det er den beste humoren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 23. juli 2014 #879 Del Skrevet 23. juli 2014 Æsj, hår i maten er bare næsti!!! Peppes hadde jeg glemt av. Men da må man parkere i byen, og det er streeesssss.... Aldri smakt! Ikke bedre enn pizzabakeren, det er jeg sikker på. Boks også! Nei fyf ! Jepps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #880 Del Skrevet 23. juli 2014 Savner pus jeg... Hun har vandrer avgårde igjen og er ikke blitt sett siden fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg