Gjest Hayati Skrevet 25. juni 2014 #341 Del Skrevet 25. juni 2014 Dette var nå aller mest en spøk pga alle økonomispørsmålene som plutselig ramla inn her Jeg kunne ALDRI brukt 2000 på en bluse ned body!!! Hehehe. Heihei!! Du må ikke spøke! Folk i ammetåka leser her Håper du slipper kvalmen snart. Jeg var kvalm og kastet opp daglig fra uke 6 og frem til fødsel. Hadde ingen andre svangerskapsplager da, men var sykemeldt store deler av svangerskapet siden jobben ikke kunne tilrettelegge så fryktelig mye for oppkast-pauser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 25. juni 2014 #342 Del Skrevet 25. juni 2014 Link til denne dressen som dere snakker om? Ikke at jeg får "lov" av min evig pessimistiske samboer å kjøpe noe enda da Jeg fikk ikke "lov" til å kjøpe mammaklær på salg engang! Døøøh.. jeg ække engang gravid og jeg kjøpte den! Mannen her var en smule oppgitt når jeg sa det Meeen den går jo ut av sortimentet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundemamma Skrevet 25. juni 2014 #343 Del Skrevet 25. juni 2014 Haha! Leste om bamsedressen her tidligere idag .. Endte me at jeg kjøpte den jeg også !! For den MÅ jeg ha! Var på tidlig UL idag! :D Fikk se en larve med et pulserende bankende hjerte :'D <3 Så feiret med å kjøpe bamsedress og dra på trening 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. juni 2014 #344 Del Skrevet 25. juni 2014 Tviler på det ass!!! Kjøpte en mummikopp på Hypermarked nå, kun fordi du tipsa meg om salget Hey! jeg tipsa deg om det for flere uker siden Må du ta de kvalmepillene regelmessig eller ved behov? Jeg var kvalm i 2-3 dager som gravid i fjor men det var ikke så ille og seabånda funka. Første gangen, når jeg mistet, så hadde jeg den siste uken mye mer symptomer enn i fjor og blant annet heftig kvalme. Men hadde ikke seabånd da. Oh bare to uker igjen til UL Skal dere spørre om kjønnet? Om de ser det. Hørt rykter om at hun ene som utfører UL på sykehuset nekter å fortelle kjønnet, vi hadde tydeligvis ikke henne, og håper at du slipper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. juni 2014 #345 Del Skrevet 25. juni 2014 Hey! jeg tipsa deg om det for flere uker siden Må du ta de kvalmepillene regelmessig eller ved behov? Jeg var kvalm i 2-3 dager som gravid i fjor men det var ikke så ille og seabånda funka. Første gangen, når jeg mistet, så hadde jeg den siste uken mye mer symptomer enn i fjor og blant annet heftig kvalme. Men hadde ikke seabånd da. Oh bare to uker igjen til UL Skal dere spørre om kjønnet? Om de ser det. Hørt rykter om at hun ene som utfører UL på sykehuset nekter å fortelle kjønnet, vi hadde tydeligvis ikke henne, og håper at du slipper det Skal vel godt gjøres å kunne se kjønnet når man er 10-11 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. juni 2014 #346 Del Skrevet 25. juni 2014 Skal vel godt gjøres å kunne se kjønnet når man er 10-11 uker på vei. Trudde hun var ca 12 da, mange som har fått vite kjønnet i uke 12, selv om de kan ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. juni 2014 #347 Del Skrevet 25. juni 2014 Trudde hun var ca 12 da, mange som har fått vite kjønnet i uke 12, selv om de kan ta feil Hun er vel 8+4 nå, mener hun er akkurat fire uker foran meg. Det er jo særs usikkert i uke 12 da, så kanskje like greit å la vær uansett. Men jeg vet også om ei som fikk vite kjønn i uke 12, samtidig så vil det jo være 50% sjanse for å ha rett, så noen vil jo alltids kunne si at de fikk vite det i uke 12, og at det stemte. Man må ta det med en klype salt i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. juni 2014 #348 Del Skrevet 25. juni 2014 Hun er vel 8+4 nå, mener hun er akkurat fire uker foran meg. Det er jo særs usikkert i uke 12 da, så kanskje like greit å la vær uansett. Men jeg vet også om ei som fikk vite kjønn i uke 12, samtidig så vil det jo være 50% sjanse for å ha rett, så noen vil jo alltids kunne si at de fikk vite det i uke 12, og at det stemte. Man må ta det med en klype salt i alle fall Er trøtt så telte feil. Gratulerer med baby i magen! (husker ikke om jeg har gratulert deg før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. juni 2014 #349 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har allerede begynt å tenke på hva forumtante skal gi i gave 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. juni 2014 #350 Del Skrevet 25. juni 2014 Er trøtt så telte feil. Gratulerer med baby i magen! (husker ikke om jeg har gratulert deg før) Fort gjort Jo takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #351 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har en nyyyyydelig dress i str. 74 fra name it. Sånn bamsedress altså. Den er hvit med fine, brune knapper. Gleder meg til å bruke den igjen. Uansett kjønn for øvrig, for den er jo unisex. Den hørtes veldig fin ut! Brukte O strl 56 lenge forresten?? Hvilken str kjøpte du bamsedressen i? Jeg har så lyst til å shoppe som en gal, men jeg vil jo ikke kjøpe masse ting som bare blir brukt én gang. Skal selvsagt kjøpe plagg i litt forskjellige størrelser, så jeg kan fordele utover, men den dressen kan jo brukes fint på vinteren, f.eks.? Jeg kjøpte i strl 56, men skal bestille en i strl 68 også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #352 Del Skrevet 25. juni 2014 Du må ikke spøke! Folk i ammetåka leser her Håper du slipper kvalmen snart. Jeg var kvalm og kastet opp daglig fra uke 6 og frem til fødsel. Hadde ingen andre svangerskapsplager da, men var sykemeldt store deler av svangerskapet siden jobben ikke kunne tilrettelegge så fryktelig mye for oppkast-pauser Hahaha Kvalmen holdes fint i sjakk om dagen med kvalmestillende. Får bare ta tre om dagen, så porsjonerer de fint utover... Har spydd bare en gang i dah (YEI) ! Jeg håper virkelig jeg ikke er like dårlig utover da det passer særdeles dårlig å spy på min arbeidsplass også.. Haha! Leste om bamsedressen her tidligere idag .. Endte me at jeg kjøpte den jeg også !! For den MÅ jeg ha! Var på tidlig UL idag! :D Fikk se en larve med et pulserende bankende hjerte :'D <3 Så feiret med å kjøpe bamsedress og dra på trening Hahah, HM lurer vel på hva i f som skjer Åååh, så koselig!!! Bankende hjerte må være det fineste! Hehe, fin feiring! Var innom Kappahl for å kikke om de hadde noen fine barneklær, er jo 25% på hele butikken i disse dager, men alt de hadde var veldig kjønnsdelt! Hey! jeg tipsa deg om det for flere uker siden Må du ta de kvalmepillene regelmessig eller ved behov? Jeg var kvalm i 2-3 dager som gravid i fjor men det var ikke så ille og seabånda funka. Første gangen, når jeg mistet, så hadde jeg den siste uken mye mer symptomer enn i fjor og blant annet heftig kvalme. Men hadde ikke seabånd da. Oh bare to uker igjen til UL Skal dere spørre om kjønnet? Om de ser det. Hørt rykter om at hun ene som utfører UL på sykehuset nekter å fortelle kjønnet, vi hadde tydeligvis ikke henne, og håper at du slipper det ååh, var det du? undsil Kjøpte iallefall en! De hadde kun mummipappa, mummimamma og snorkfrøken igjen, og det var det gamle designet.. litt kjedelig, menmen. Jeg tar de ved behov, ja. Tar en med en gang jeg våkner stort sett, og den holder til sånn.. 12-13. Så tar jeg ny hvis jeg trenger. Det holder kvalmen i sjakk, men i dag spydde jeg opp den første desverre! Nummer to og tre har holdt seg nede og gjort kvelden min ganske fin Ser det er diskutert lenger ned her (jada, jeg er verdens tregeste til å svare ) men jeg er bare 10+5 når vi skal på den første ULen og 11+3 på nr to, så tviiiler på at vi får sett kjønnet. Vurderer frem og tilbake om vi skal bruke en tusenlapp på en privat UL i Oslo når vi skal dit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #353 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har allerede begynt å tenke på hva forumtante skal gi i gave Du skal jo hekle et teppe av bestemorruter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. juni 2014 #354 Del Skrevet 25. juni 2014 ååh, var det du? undsil Kjøpte iallefall en! De hadde kun mummipappa, mummimamma og snorkfrøken igjen, og det var det gamle designet.. litt kjedelig, menmen. Jeg tar de ved behov, ja. Tar en med en gang jeg våkner stort sett, og den holder til sånn.. 12-13. Så tar jeg ny hvis jeg trenger. Det holder kvalmen i sjakk, men i dag spydde jeg opp den første desverre! Nummer to og tre har holdt seg nede og gjort kvelden min ganske fin Ser det er diskutert lenger ned her (jada, jeg er verdens tregeste til å svare ) men jeg er bare 10+5 når vi skal på den første ULen og 11+3 på nr to, så tviiiler på at vi får sett kjønnet. Vurderer frem og tilbake om vi skal bruke en tusenlapp på en privat UL i Oslo når vi skal dit... Heheh går bra Å det er et nytt design, syntes ikke at de på Coop var så fine. Har du mange kopper nå? ååå, hater å spy! Stakkars deg Mener det koster 500kr for privat ul her i byen 1000kr for 3D. Men kanskje lengre ventetid her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. juni 2014 #355 Del Skrevet 25. juni 2014 åååå nå vil jeg hekle! men bør vel heller legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. juni 2014 #356 Del Skrevet 25. juni 2014 JA, det gjorde jeg! Så mannen din først, og tenkte at nuuh, skulle jeg hilse på dere! Men så har man jo disse maaaaaasete damene i ca 40årene som aldri blir ferdig.... Så jo, jeg så deg og hilste såvidt, men kom meg ikke bort fra kassa! (ps du er enda penere i virkeligheten!! *boooooost* ) Da skal jeg hilse skikkelig neste gang! Og æh, takk! Føler meg noe ufresh for tida, så jeg suger alt sånt til meg Og med fare for å gå helt kommentarfelt-under-fjortisselfie på deg; du og! Årtli' fin, er du! Og så strååler du så fint, må være kvalmen som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #357 Del Skrevet 25. juni 2014 Heheh går bra Å det er et nytt design, syntes ikke at de på Coop var så fine. Har du mange kopper nå? ååå, hater å spy! Stakkars deg Mener det koster 500kr for privat ul her i byen 1000kr for 3D. Men kanskje lengre ventetid her i byen. Har Heheh går bra Å det er et nytt design, syntes ikke at de på Coop var så fine. Har du mange kopper nå? ååå, hater å spy! Stakkars deg Mener det koster 500kr for privat ul her i byen 1000kr for 3D. Men kanskje lengre ventetid her i byen. Har bare tre kopper! Så har langt igjen Jeg har spydd nesten daglig siden jeg var sånn... 12-13? Der oversensitiv for lukt, så spyr av stortsett all lukt. Men ikke fordi jeg er kvalm, bare fordi jeg ikke tåler lukt. Haha, jeg er rar... Men hvor tar de privat UL her da? Utenom hun Ellen på Din Gynekolog? Påvei-klinikken er jo lagt ned..... Enlighten me, please! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. juni 2014 #358 Del Skrevet 25. juni 2014 Oj visste ikke at Påvei er lagt ned Rart, trudde at de gjorde det bra. Da vet jeg ikke Hehe trudde at du kanskje mangla bare tre kopper Kan ikke være bra å spy nesten hver dag? For spiserøret og tennene. Huff syns synd i deg, er ca to år siden sist jeg spydde. Jeg har dårlig luktesans så slipper det lukte problemet Ellers er jeg for sensitiv med de andre sansene. Jeg spyr veldig lett på fylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #359 Del Skrevet 25. juni 2014 Oj visste ikke at Påvei er lagt ned Rart, trudde at de gjorde det bra. Da vet jeg ikke Hehe trudde at du kanskje mangla bare tre kopper Kan ikke være bra å spy nesten hver dag? For spiserøret og tennene. Huff syns synd i deg, er ca to år siden sist jeg spydde. Jeg har dårlig luktesans så slipper det lukte problemet Ellers er jeg for sensitiv med de andre sansene. Jeg spyr veldig lett på fylla Står at pga sykdom og omstruktureringer så tar de ikke i mot timebestillinger lenger, så regner med det betyr at de er nedlagt! Kjipe greier... Nei, tannlegen min har påpekt det flere ganger. Men det har gått greit siste året Har ikke noe i mot å spy, men det er slitsomt så mange ganger om dagen og i tillegg måtte være så kvalm! Åh, fylla ja... Jeg har så lyst på øl, tror jeg må kjøpe meg Aass uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 25. juni 2014 #360 Del Skrevet 25. juni 2014 Fulgte med i prøvedagboken din og gir meg nå til kjenne med et stort GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg