Gjest Corto Maltese Skrevet 4. juli 2014 #221 Del Skrevet 4. juli 2014 Deutschland über alles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoccerPlayer Skrevet 4. juli 2014 #222 Del Skrevet 4. juli 2014 Yay beste laget vant! Hummels er og forblir best :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffel Skrevet 4. juli 2014 #223 Del Skrevet 4. juli 2014 En av de kjedeligste kampene i VM til nå, den gikk som forventet. Satser på langt mer futt i kveldens andre kamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. juli 2014 #224 Del Skrevet 4. juli 2014 Enig, det var en kjedelig kamp. Jeg brukte den stort sett til å diskutere med meg selv om jeg syns Thomas Mueller er litt kjekk eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #225 Del Skrevet 4. juli 2014 Ett minutts stillhet for Nei Mar, dere!Anonymous poster hash: 8f892...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #226 Del Skrevet 4. juli 2014 Brasil-spillerne filmer utrolig mye. Veldig irriterende. Anonymous poster hash: 6f8e5...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. juli 2014 #227 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Jeg er litt lettrørt når det kommer til fotball og syns det er søtt at de bytter skjorter! Men herregud så skummelt nervepirrende Tyskland- Brasil kommer til å bli! Er det kl 18 på Tirsdag? Må legge til spesielt nå med neymar og silva ute. Endret 5. juli 2014 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2014 #228 Del Skrevet 5. juli 2014 Endelig fotballkveld igjen! Hvem tror dere vinner? Jeg tror Tyskland Frankrike kan bli ganske jevnt, samme med Brasil Colombia. Det er vel kun Nederland Cista Rica som har en helt åpenbar seier? Regner med at costa rica blir knust i den kampen,de har nok ikke noe særlig mer å gi nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. juli 2014 #229 Del Skrevet 5. juli 2014 Regner med at costa rica blir knust i den kampen,de har nok ikke noe særlig mer å gi nå Ja jeg mente Nederland som åpenbar seier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2014 #230 Del Skrevet 5. juli 2014 Ja jeg mente Nederland som åpenbar seier skjønte det, ville bare komme med en ytterligere kommentar altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 5. juli 2014 #231 Del Skrevet 5. juli 2014 Yuupp.. HÅPER med store bokstaver at dem, vinner VM i Brasil. Deutschland über alles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. juli 2014 #232 Del Skrevet 5. juli 2014 skjønte det, ville bare komme med en ytterligere kommentar altså Helt greit det men må innrømme jeg liker de minst av de gjenværende. Det som er bra med tyskland er at de for det meste spiller redelig. Ikke masse filming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2014 #233 Del Skrevet 5. juli 2014 Helt greit det men må innrømme jeg liker de minst av de gjenværende. Det som er bra med tyskland er at de for det meste spiller redelig. Ikke masse filming. ja men de spiller litt kjedelig nå, men de kan spille bra hvis de vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2014 #234 Del Skrevet 5. juli 2014 Deutschland über alles var en annen fyr som sa det der for 70-80 år siden, gikk dårlig med han til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. juli 2014 #235 Del Skrevet 5. juli 2014 ja men de spiller litt kjedelig nå, men de kan spille bra hvis de vil Tyskland eller nederland tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2014 #236 Del Skrevet 5. juli 2014 Tyskland eller nederland tenker du på? Begge egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. juli 2014 #237 Del Skrevet 5. juli 2014 var en annen fyr som sa det der for 70-80 år siden, gikk dårlig med han til slutt Ja selvsakt jeg holder med Tyskland så det må betyr at jeg er nazist........grow up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #238 Del Skrevet 5. juli 2014 For en kaaaamp! Tidenes 0-0-kamp?Anonymous poster hash: 8f892...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. juli 2014 #239 Del Skrevet 5. juli 2014 Tar tilbake det jeg sa om at det skulle bli lett, Nederland fikk det ikke lett mot Costa rica! Selv om de vant er jeg veldig imponert over Costa Rica som har klart å holde Nederland til uavgjort frem til straffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 5. juli 2014 #240 Del Skrevet 5. juli 2014 håper nederland blir gruset i semien. for en gjeng med kvalminger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå