AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #201 Skrevet 1. juli 2014 For min del er det jo kun de jeg heier på som vinner! Go Belgia nå!Anonymous poster hash: 8f892...e02
mandel92 Skrevet 1. juli 2014 #202 Skrevet 1. juli 2014 Ah blargh - så langt er i attendelsfinalene slik at alle de jeg begynner å heie på taper. :sukk:Det er ikke at jeg ikke liker Argentina, men Sveits virkelig kjempet som helter i dag. Jauda, Messi reddet dagen igjen men resten av laget overbeviser bare ikke. Traust og kjedelig. Og Nederland har falt helt ut av favorittlista mi etter Robben sin tullball med filming. Det er ufyselig og langt verre enn Suarez sine biteleker som har fått pes fra alle kanter nå. Enig, bortsett fra at jeg ble fryktelig glad da Costa Rica slo Hellas. At det går an å bli sååå glad i et lag på så kort tid.
Tøytigern Skrevet 1. juli 2014 #204 Skrevet 1. juli 2014 Ah blargh - så langt er i attendelsfinalene slik at alle de jeg begynner å heie på taper. :sukk:Det er ikke at jeg ikke liker Argentina, men Sveits virkelig kjempet som helter i dag. Jauda, Messi reddet dagen igjen men resten av laget overbeviser bare ikke. Traust og kjedelig. Og Nederland har falt helt ut av favorittlista mi etter Robben sin tullball med filming. Det er ufyselig og langt verre enn Suarez sine biteleker som har fått pes fra alle kanter nå. Messi? Hva med Ángel di María? Hørt om han? Traust og kjedelig og uten å overbevise? Så vi på samme kamp?
Gjest Bond Skrevet 1. juli 2014 #205 Skrevet 1. juli 2014 Enig, bortsett fra at jeg ble fryktelig glad da Costa Rica slo Hellas. At det går an å bli sååå glad i et lag på så kort tid. Joa, det er nesten det eneste unntaket jeg har hatt også! Vel - go Belgia nå! Betyr vel at USA vinner
Gjest Bond Skrevet 1. juli 2014 #206 Skrevet 1. juli 2014 Messi? Hva med Ángel di María? Hørt om han? Traust og kjedelig og uten å overbevise? Så vi på samme kamp? Messi som gjorde forarbeidet. Joa, de spilte bedre andre halvdel, men jeg synes bare at det mangler noe hele tiden. Jeg hadde de som favoritter før VM, men nå er det bare nesten.
Tøytigern Skrevet 1. juli 2014 #207 Skrevet 1. juli 2014 (endret) Messi som gjorde forarbeidet. Joa, de spilte bedre andre halvdel, men jeg synes bare at det mangler noe hele tiden. Jeg hadde de som favoritter før VM, men nå er det bare nesten. Messi gjorde, med all respekt for din oppfatning, ikke noe spesielt ut av seg i dag. Men laget jobbet bra og seieren var fortjent. Kjipt for Dzemaili og Shaqiri, som ikke klarte å gjennomføre for Sveits. Spesielt for Dzemaili. Den kunne like gjerne gått i nettet som utenfor.. Men di María gjennomførte og leverte for Argentina. Javel, så kom innlegget fra Messi, men han spiller ikke for hele laget aleine. (Selv om mange ser ut til å tro det...) Det foregikk mye intensiv jobbing ute på den banen. Traust og kjedelig var det iallefall ikke. Edit: Med tanke på andre halvdel var den faktisk ganske så frustrerende å bivåne etterhvert, i forhold til det spillet vi så i første omgang. Det kom liksom aldri til noen fullføring av noenting. Ikke spesielt oppløftende, med andre ord. Endret 1. juli 2014 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 1. juli 2014 #208 Skrevet 1. juli 2014 Tenker de ikke på at folk skal på jobb tidlig på morgenen i Norge når de setter opp kampene i Brasil?! Anonymous poster hash: 8f892...e02 Kaffe og hodepinetabletter er din venn.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 1. juli 2014 #209 Skrevet 1. juli 2014 HAN ER SÅ DEILIG Anonymous poster hash: caf64...53d Han er awesome!
pinar Skrevet 1. juli 2014 #210 Skrevet 1. juli 2014 Tror jeg hadde 15 små hjerteinfarkt under Algerie og Tyskland igår! Syns Algerie gjorde en god presentasjon! Håper USA vinner nå. Ellers har lagene mine ryket ut en etter en, men håper og tror Colombia kan ta Brasil, og Frankrike Tyskland. 1
Gjest Nikee Skrevet 1. juli 2014 #211 Skrevet 1. juli 2014 Enig, bortsett fra at jeg ble fryktelig glad da Costa Rica slo Hellas. At det går an å bli sååå glad i et lag på så kort tid. Ikke sant! Satt og hylte av glede i sofaen da de gikk videre Håper virkelig de slår ut Nederland! Tror jeg hadde 15 små hjerteinfarkt under Algerie og Tyskland igår! Syns Algerie gjorde en god presentasjon! Håper USA vinner nå. Ellers har lagene mine ryket ut en etter en, men håper og tror Colombia kan ta Brasil, og Frankrike Tyskland. Det var så utrolig intenst! Synes faktisk Algerie hadde fortjent å gå videre! Krysser fingrer og tær, ber til alle guder om at Colombia kan ta dem Håper jeg ikke jinxer noen nå.
pinar Skrevet 1. juli 2014 #212 Skrevet 1. juli 2014 Jeg sitter med et lite hjertestans nå og jeg, så spennende!
Sitronmelis Skrevet 1. juli 2014 #213 Skrevet 1. juli 2014 FOR en spennende kamp! Sitter og håper på straffespark runde pga jeg ikke vil det skal ta slutt! Skal si lagene legger sjela si i innsatsen nå på slutten!
Blondepiken Skrevet 1. juli 2014 #214 Skrevet 1. juli 2014 Ah, for en kamp! Satt og ønsket meg ett mål mer til USA, men det var vel kanskje litt mye å håpe på... Heier så absolutt på Colombia nå!
pinar Skrevet 1. juli 2014 #215 Skrevet 1. juli 2014 Herregud for en kamp! Reprise fra igår jo! Dæven eg har tidligvakt på Lørdag, det passer ikke for den fredagskvelden jeg ser for meg nå! Hmmmm håper Belgia kan slå Argentina!
Kjetil E Skrevet 2. juli 2014 #216 Skrevet 2. juli 2014 Herregud for en kamp! Reprise fra igår jo! Dæven eg har tidligvakt på Lørdag, det passer ikke for den fredagskvelden jeg ser for meg nå! Hmmmm håper Belgia kan slå Argentina! NEI NEI NEI, blir GULL til Argentina.
Gjest lurven Skrevet 2. juli 2014 #217 Skrevet 2. juli 2014 Nuvell. Uruguay 1930 og 1950 Italia 1934, 1938, 1982 og 2006 Tyskland (Vest Tyskland) !954, 1974 og 1990 Brasil: 1958, 1962, 1970, 1994 og 2002 Argentina: 1978 og 1986.. Det er som jeg sier de landene + Uruguay som har 2 VM gull eller mere. I tillegg har England, Frankrike og Spania 1 VM gull hver. ja leste feil da
pinar Skrevet 4. juli 2014 #218 Skrevet 4. juli 2014 Endelig fotballkveld igjen! Hvem tror dere vinner? Jeg tror Tyskland Frankrike kan bli ganske jevnt, samme med Brasil Colombia. Det er vel kun Nederland Cista Rica som har en helt åpenbar seier?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #219 Skrevet 4. juli 2014 Jaaa! Tyskerne knuser Frankrike igjen, som blitzkrieg under invasjonen av Frankrike i 1940!Anonymous poster hash: 8f892...e02
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. juli 2014 #220 Skrevet 4. juli 2014 Jaaa! Tyskerne knuser Frankrike igjen, som blitzkrieg under invasjonen av Frankrike i 1940!Anonymous poster hash: 8f892...e02 Fin overdrivelse men 1-0 er ikke og knuse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå