Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hååååper på seier til Mexico etterpå!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nikee
Skrevet

Hååååper på seier til Mexico etterpå!

Krysser fingrer og tær her! :jepp:

Skrevet

Nå begynner jeg å bli lei hele VM jeg. Alle jeg vil skal vinne ryker, og det blir så forutsibart :( jeg er skuuuuffa!

AnonymBruker
Skrevet

Jess!! Nederland tok det! Hurramegrundt!!

Digger Robben, fikk endelig straffesparket han fortjente! Mexico go home!

Anonymous poster hash: 8f892...e02

Skrevet

hehe tror du bør sjekke fakta en gang til

Nuvell.

Uruguay 1930 og 1950

Italia 1934, 1938, 1982 og 2006

Tyskland (Vest Tyskland) !954, 1974 og 1990

Brasil: 1958, 1962, 1970, 1994 og 2002

Argentina: 1978 og 1986..

Det er som jeg sier de landene + Uruguay som har 2 VM gull eller mere. I tillegg har England, Frankrike og Spania 1 VM gull hver.

Skrevet

Vent nå litt du tror at Argentina og Uruguay er de eneste land som har vunnet over 2 ganger ?

Tror kanskje du burde sjekke fakta som noen andre sier.

Jeg svarte på Her heftig sitt innlegg og det lød som så: Så du mener topp 4 er Argentina, Brasil, Italia og Tyskland? Merkelig. Og da svarer jeg at i tillegg til Uruguay er dette de landene som har vunnet 2 VM gull eller mere. Noe som faktisk er helt korrekt, enten leste ikke du hva jeg svarte på eller så kan du ikke din VM historie.

Skrevet

trist at Mexico røyk. de har stått på og kjempa seg igjennom, i tillegg til innsatsen til ochoa som jo var en fryd å se på, hadde unna at de gikk videre. i stedet hadde robben en fly-seanse som frarøvet Mexico avansement.

Gjest Nikee
Skrevet

Men i helvete da! :sur::fnise:

Jeg begynner å bli mektig lei dramaqueen Robben, ikke bare filmer han mer enn halvparten av tiden - han slipper unna med så sykt også!

Og hvor er den straffen Mexico fortjente etter knotter/spark i trynet på en av deres spillere? :klo:

Kjenner jeg er mektig lei av dommerne i hele dette VM nå, de aller fleste gjør en elendig jobb der. Tenker ennå på stakkars Bosnia som skulle ha hatt mål..

Håper Colombia banker Brasil :jepp: Samtidig lurer jeg veldig på om Hellas er sterke nok til å bli i VM?

Gjest Nikee
Skrevet

Nå begynner jeg å bli lei hele VM jeg. Alle jeg vil skal vinne ryker, og det blir så forutsibart :( jeg er skuuuuffa!

Kanskje det er oss? :fnise: Føler jeg "jinxer"alle jeg heier på :lol:

Skrevet

Men i helvete da! :sur::fnise:

Jeg begynner å bli mektig lei dramaqueen Robben, ikke bare filmer han mer enn halvparten av tiden - han slipper unna med så sykt også!

Og hvor er den straffen Mexico fortjente etter knotter/spark i trynet på en av deres spillere? :klo:

Kjenner jeg er mektig lei av dommerne i hele dette VM nå, de aller fleste gjør en elendig jobb der. Tenker ennå på stakkars Bosnia som skulle ha hatt mål..

Håper Colombia banker Brasil :jepp: Samtidig lurer jeg veldig på om Hellas er sterke nok til å bli i VM?

Enig! Falt litt for dem (colombia), håper de når langt! Og at min egen spådom ikke skjer.

Kanskje det er oss? :fnise: Føler jeg "jinxer"alle jeg heier på :lol:

Ja samme her. Får starte å late som jeg heier på motsatt av hva jeg gjør… men hvis Frankrike ryker imorgen boikotter jeg resten av VM altså! Jeg forventer at de vinner over Nigeria…. men det bør jeg sikkert ikke si høyt haha!

Gjest Nikee
Skrevet

Enig! Falt litt for dem (colombia), håper de når langt! Og at min egen spådom ikke skjer.

Ja samme her. Får starte å late som jeg heier på motsatt av hva jeg gjør… men hvis Frankrike ryker imorgen boikotter jeg resten av VM altså! Jeg forventer at de vinner over Nigeria…. men det bør jeg sikkert ikke si høyt haha!

Nei nå er de ute altså! :fnise:

Skrevet

Nei nå er de ute altså! :fnise:

Ikke sant. Men jeg har troa på at de slår Nigeria, men at de ryker mot Tyskland. Som jeg regner med slår Algerie…

Jeg er spent på USA da!

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan svare meg på hvem som er hvem i kampen mellom Hellas og CR? Hvem er de blå, og hvem er de hvite?

Anonymous poster hash: 0db00...50d
Gjest Nikee
Skrevet

Noen som kan svare meg på hvem som er hvem i kampen mellom Hellas og CR? Hvem er de blå, og hvem er de hvite?

Hellas er blå, Costa Rica er hvite :)

AnonymBruker
Skrevet

JAAAA! Kom igjen Hellas!!

AnonymBruker
Skrevet

FOR en TV-redning!!

Gjest Nikee
Skrevet

Er det mulig at dette skjer igjen?? I sluttminuttene?? :daane: Herregud for en kamp det blir nå.

Skrevet

Jammen herregud, jeg hadde planer om å legge meg! Jeg har egentlig ingen klar faviritt her, men likevel.

AnonymBruker
Skrevet

For en kamp! Det mest dramatiske som har skjedd siden OMO kurerte vond lukt!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det igjen av ekstraomgangen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...