Gå til innhold

Fotball VM


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Om Portugal skulle også gå ut da har tippingen min på tippekonkuransen på jobb vært helt katastrofalt dårlig :ler: Har vel bommet på maaaaange kamper så langt! Men utrolig gøy VM så langt og tror jeg har sett nesten alle kamper også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil at portugal skal vinne for at ghana skal ha mulighet :)

Gleder meg til imorgen! Da er det mexico og chile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neymar suger balle

Tenkte mer utseendemessig jeg nå da. Må ha noe deilig å se på mens man titter på fotball, det gjør det jo ekstra gøy :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball-vm går jo utover døgnrytmen min! Jeg er egentlig a-menneske, så må innrømme at jeg sliter med å holde meg våken nå, men det er jo bare en time til kampen mellom Usa og Portugal...., jeg tror det kan bli gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud jeg elsker det her! Når man virkelig tro rat USA går av med seieren, så klarer Portugal å utligne i siste minutt av ekstra minuttene. Overaskelser og spenning hel etiden. Jeg hadde ikke forventet 6 mpl i Sør- Korea-Algerie kampen heller.

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Æsj Nederland vant mot Chile :sur: Synes faktisk de var litt vel skitne i spillet idag Nederland, vanligvis er jeg glad i spillestilen deres men idag ble jeg ikke noe imponert.

Men men nå er begge videre uansett, blir spennende og se hvem de møter. Jeg tror Brasil får det lett mot Kamerun, noe som betyr at Chile må skjerpe seg veldig når de møter Brasil på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Er så ufattelig spent på Italia-Uruguay!! Håper på litt Cavani&Suarez magi :ball:

Jeg og!! Har SÅ lyst å ha Uruguay videre! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ha både Italia og Uruguay videre, så det er vanskelig å vite hva jeg skal håpe nå som det blir enten/eller. Nederland - Chile i dag var en skuffelse, satser på at det tar seg opp i kampene om en snau time.



Anonymous poster hash: c0b66...0ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det jeg trodde det skulle være en skikkelig kjedelig kamp igår fikk Mexico plutselig 3 mål rett etter hverandre! Nå må de slå Nederland!

Men jeg syntest nesten det var litt synd kroatia gikk ut alene av dne grunn at jeg syns trenern deres er så søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarer faktisk ikke helt å bestemme meg om hvem jeg vil skal gå videre av Uruguay og Italia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager er det der rødt kort? Greit nok at han kakker fotsålen borti leggen, men det er da aldri i verden rødt kort.



Anonymous poster hash: c0b66...0ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...