Gå til innhold

Fotball VM


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven

Italia blir neste ;) Tipper Uruguay knuser dem i neste kamp.

Håper på Costa Rica mot Chile i finalen, det hadde vært gøy! :P

ja det hadde vært gøy men det er helt urealistisk.men virker ganske åpent i forhold til tidligere nå, mange gode lag.

6 lag som er gode nok til å vinne i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

Håper alle de 7 store (et selvoppfunnet konstelasjon av Spania, Argentina, Brasil, Italia, Frankrike, Tyskland og Nederland) ryker ut og at Mexico vinner.

ta vekk spania, nederland og frankrike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi at Ghana klarte å holde 2-2 mot Tyskland hadde jeg ikke ventet!! Veldig bra gjort av dem!

Guri, jeg satt med hjertet i halsen hele siste omgang. Det er ennå sårt i halsen etter all brølingen, MEN imponert over Ghana! Hadde faktisk forventet at Tyskland skulle vinne, men så tidlig i kampen at Ghana var hissige og at det ville bli spennende. Likevel helt vanvittige sjanser, men defensen var bra på legge lag. Ble helt gira av kampen, klarer ikke roe meg ned kjenner jeg :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annen omgangen mellom Tyskland og Ghana er noe av det mest underholdende jeg har sett i et VM. Jeg fikk sansen for Ghana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta vekk spania, nederland og frankrike.

Hvorfor skal Frankrike tas vekk?

Anonymous poster hash: ebe23...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde håpet på at England skulle gå videre. Men de skuffer som vanlig.

Herlighet det var deilig å se Suarez score de to målene! (Og nå gjetter dere vel hvilket lag som er mitt lag) håper Uruguay slår Italia og går videre.

Jeg heier på Uruguay pga Suarez, som imponerte igjen til tross for langt skadeavbrekk. Jeg tror Uruguay slår Italia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Ghana! Har fortsatt høy puls jeg! Syns alle skulle danset som de når de fikk mål :laugh:

Og det er sånt som dette som gjør at jeg elsker fotball, spenningen og det uforutsette! Jeg var i forkant temmelig sikker på at Tyskland skulle slå Ghana.

Hvorfor Argentina er forhåndsfavoritt skjønner jeg ikke. Hva er de uten Messi?

Endret av pinar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Uruguay pga Suarez, som imponerte igjen til tross for langt skadeavbrekk. Jeg tror Uruguay slår Italia

Liverpoolsupporter? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

ta vekk spania, nederland og frankrike.

Så du mener topp 4 er Argentina, Brasil, Italia og Tyskland? Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der er Bosnia og Herzegovina ute av VM! Bosnia og Herzegovina skåret, men dommeren sier at det er ikke mål.

Da kommer Nigeria, springer frem, en av Nigeriske spillere, drar ned hardt Bosnisk spiller, uten at Bosnia og Herzegovina for stoppet spillet.

Litt rart av dommeren, hvorfor reagerte han på målet som Bosnia skåret, hvorfor reagerte han ikke på Nigeria, det dem har gjort med Bosnisk spiller.

For bare ikke lyst til å se på VM mer, alle sier at dommere har ikke noe med å gjøre. Jo, det er jo dem som holder å ødelegger. Dem er jo blinde som faen i hellvette!



Anonymous poster hash: 88527...7c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for stygge ord!

Er litt frustrert, og forbanna hva som skjer når det gjelder dommere.



Anonymous poster hash: 88527...7c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bosnia og Herzegovina kommer til å overaske tror jeg

Dem har ganske gode fotballspillere,

Du fikk rett, de overrasket negativt.

Anonymous poster hash: 8f892...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Hvorfor skal Frankrike tas vekk?

Anonymous poster hash: ebe23...e28

fordi de ikke er en av de store landene i vm sammenheng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Så du mener topp 4 er Argentina, Brasil, Italia og Tyskland? Merkelig.

i vm sammenheng er de best historisk sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er skuffet av dommere!

Det første målet til Edin Dzeko, dommeren sa at det var offside!

Hvis du ser litt, nøye på det spillet, hvordan Edin Dzeko kom, og fikk ballen, så er det ikke offside.

Så kommer Nigeria, springer i motsatt retning, så blir en av Bosnisk spillere ganske hardt dyttet ned. Men dommeren reagerer ingenting, det som er så rart med!

Jeg er ganske skuffet over dommere, t.o.m sa FIFA selv at dem skal skjerpe seg, når det gjelder dømming av alle kampene.

FIFA MAFIA

Du fikk rett, de overrasket negativt.

Anonymous poster hash: 8f892...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til kampen mellom Kamerun og Brasil i morgen :danse: Hellooo Neymar :rodmer::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg gleder meg til kampen mellom Kamerun og Brasil i morgen :danse: Hellooo Neymar :rodmer::lur:

Neymar suger balle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...