Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Synes Nadia og Natasha er så kjedelige nå jeg..

Hvorfor skal han gamlingen Klaus hjelpe de? Skjønner ikke helt hvorfor. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen dårlig tapere de er. Spesielt Danny og Kasper! Kasper var jo SÅ sikker på at han kom til å vinne :skratte: Eneste som tok det som en mann var jo Patrick.



Anonymous poster hash: 01b0d...c79
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

For noen dårlig tapere de er. Spesielt Danny og Kasper! Kasper var jo SÅ sikker på at han kom til å vinne :skratte: Eneste som tok det som en mann var jo Patrick.

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Patrick er herlig. Jeg blir nesten litt avstandsforelska! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dårlig tapere de er. Spesielt Danny og Kasper! Kasper var jo SÅ sikker på at han kom til å vinne :skratte: Eneste som tok det som en mann var jo Patrick.

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Enig. Kasper var jo nesten på gråten :fnise:

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å mislike Danny litt. Han er jo en player tydeligvis og vil bare bruke jentene. Får vondt av Amanda siden hun var så betatt av han.. Kanskje hun heller faller for Henrik som faktisk liker henne :)

Endelig får Patrick litt kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danny er hot, men ikke helt kjæreste type for meg da.

Jeg synes han Michael er litt pinglete. Han vil visst bare være venner med alle og ikke ta noen tøffe valg. Sånn typisk PH deltagere fra Norge er. Vil ikke ta tøffe valg og vil bare slappe av. Kjedelig.



Anonymous poster hash: 71987...b4d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh hvorfor kunne ikke Danny heller velge Natasha da? Pernille er jo så kjip! :dry:

Enig. Hun er kjedelig

Anonymous poster hash: 71987...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om de to nye da?

Jeg synes ikke hun Lisanette var så pen jeg. Simone virker jo helt grei.

Kasper kjenner jo alle de nye jentene som sjekker inn.



Anonymous poster hash: 01b0d...c79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om de to nye da?

Jeg synes ikke hun Lisanette var så pen jeg. Simone virker jo helt grei.

Kasper kjenner jo alle de nye jentene som sjekker inn.

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Skulle til å skrive at Danmark er et lite land, og det er det jo... Men er fortsatt ganske mange folk der da, så :P ja, det er litt merkelig at han kjenner alle jentene.

Er jeg rar om jeg syns at han Patrik er litt søt? Hmm..

Anonymous poster hash: eb26d...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også Patrik er søt :) jeg liker Patrik, Nadia, brødrene og har også fått sansen for Amanda. morsomt å se hvor fnisete hun blir når hun prater om Danny. liker også Kasper, men han virker som en liten player eller en som kjenner mange jenter i hvertfall. ikke at det må være negativt, men man begynner jo å lure litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at Amanda synes det er slitsomt med å hele tiden måtte ta hensyn til Henrik. Må jo være irriterende å måtte gjemme seg rundt med Danny så ikke han skal bli såret. Vet akkurat hvordan det er å ha en gutt som er helt betatt av deg, men du er ikke betatt av han. Slitsomt!

Lurer på hvordan Amanda reagerte da hun fikk vite at Danny bare playa henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan de orker å drikke og feste så mye? De gjør jo det hver dag. Hadde aldri jeg orket i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kasper er farlig pen!



Anonymous poster hash: ad8e2...a1c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som har lagt merke til at de er mer "uskyldige" i den danske versjonen enn i den norske? At de generelt er mer "knytta" til sin partner. De kan jo knapt prate med en annen uten å skjule det for partneren, og det må i alle fall ikke komme ut at de har kyssa noen andre enn partneren. I den norske er det jo kyssing hit og dit, og ingen som bryr seg om hvem som får vite hva...



Anonymous poster hash: eb26d...35f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som har lagt merke til at de er mer "uskyldige" i den danske versjonen enn i den norske? At de generelt er mer "knytta" til sin partner. De kan jo knapt prate med en annen uten å skjule det for partneren, og det må i alle fall ikke komme ut at de har kyssa noen andre enn partneren. I den norske er det jo kyssing hit og dit, og ingen som bryr seg om hvem som får vite hva...

Anonymous poster hash: eb26d...35f

Joda, men i dette tilfellet er jo Laura helt fullstendig hodestups forelsket i Kasper, og Amanda vet at Henrik har følelser for henne, så Amanda vil jo ikke såre ham.

Anonymous poster hash: 73b1f...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, men i dette tilfellet er jo Laura helt fullstendig hodestups forelsket i Kasper, og Amanda vet at Henrik har følelser for henne, så Amanda vil jo ikke såre ham.

Anonymous poster hash: 73b1f...142

Ja, det er sant da.

Jeg bare syns at det virker som at de tar mer hensyn til sin partner, generelt sett. På mange måter. :)

Anonymous poster hash: eb26d...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden kunne ikke bare Kimmie og Pernille ta stein saks papir siden de ikke kunne bli enige? :klo: Jeg hadde nok villet kjempe litt mer. Det er jo aldri bra å være på solo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes Henrik er teit mot Amanda? Greit nok han liker henne og sånn, men hun har da gitt klar beskjed om at hun IKKE har følelser for han og kun vil være venner.

Hun må da vel få lov til å kose seg med Danny uten at Henrik skal bli sur. Må være slitsomt å måtte liste seg rundt og gjemme seg. Hadde jeg ikke orket hvert fall!



Anonymous poster hash: f7c77...dcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes Henrik er teit mot Amanda? Greit nok han liker henne og sånn, men hun har da gitt klar beskjed om at hun IKKE har følelser for han og kun vil være venner.

Hun må da vel få lov til å kose seg med Danny uten at Henrik skal bli sur. Må være slitsomt å måtte liste seg rundt og gjemme seg. Hadde jeg ikke orket hvert fall!

Anonymous poster hash: f7c77...dcd

Er uenig. Amanda kunne sagt klart og tydelig i fra om at hun ikke er interessert i mer enn vennskap med Henrik og at han kan stole 100 % på henne, men at hun er tiltrukket av Danny. Ærlighet hadde hun kommet langt med i dette tilfellet. Ved å lyve og gå bak ryggen hans skjønner jeg godt hvorfor han freaker sånn ut og har problemer med å stole på henne. For at han vet planlegger de å spille sammen. Henrik har all grunn til å være sint og paranoid i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...