Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Jammen det går jo an å se episoder andre steder da. Viaplay ligger jo foran Tv3 play og Anonym over her ser jo på en annen plass siden AB er kommet til episode 35

Viaplay ligger heller ikke foran tv3 play norge. Episodene kommer samme dag som på tv3 play, bare at de kommer rundt kl 14.00 istedet for 22.

Anonymous poster hash: 73b1f...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

Vedkommende ser sikkert på tv3play sin danske side, og sånn sett så kan tittelen være misvisende for det er ikke presisert om det er den norske versjonen. (Dog, enig med den som sa at at AB som er på 35 kan pelle seg ut av tråden med spoilingen sin)

Anonymous poster hash: 57c62...6a6

Ja det kan godt være. Men trodde de fleste skjønte at det var TV3 play Norge vi så på her men men,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor? Jeg kommer bare til episode 10? Kan du sende meg link?

Anonymous poster hash: 2f63e...c09

http://www.tv3play.dk/

De har begynt å sende PH Norge nå, men bare søk etter Paradise Hotel i søkefeltet, så kommer det opp.

Anonymous poster hash: 1fa50...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet å se på tv3play Danmark idag :) Tenkte bare å fortelle dere at det er tekstet med dansk tekst i tillegg, og dansk er mye lettere å lese enn når de snakker :-)



Anonymous poster hash: 7d448...3bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet å se på tv3play Danmark idag :) Tenkte bare å fortelle dere at det er tekstet med dansk tekst i tillegg, og dansk er mye lettere å lese enn når de snakker :-)

Anonymous poster hash: 7d448...3bc

Ooog jeg tar det tilbake ;-) Var bare en episode. Beklager!

Anonymous poster hash: 7d448...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henrik er jammen meg sjarmerende i fylla må jeg si..

Ser ut som det blir drama i morgen dagens episode. I cant wait :danse: Helt utrolig hvor MYE bedre den danske sesongen er

Haha, jeg synes han er HILARIOUS!

Daniel er til å spy av.

Jeg liker guttene veldig godt, utenom Daniel, Danny og Yakub (?). Av jentene liker jeg Laura og Nadia. Natascha er ganske irriterende...

Anonymous poster hash: f100c...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt på jordet her? Jeg synes danske PH har mye penere og knullbare deltakere (kvinnlige & mannlige) enn i den norske PH.



Anonymous poster hash: d4504...cb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt på jordet her? Jeg synes danske PH har mye penere og knullbare deltakere (kvinnlige & mannlige) enn i den norske PH.

Anonymous poster hash: d4504...cb1

Enig.

Anonymous poster hash: f100c...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt på jordet her? Jeg synes danske PH har mye penere og knullbare deltakere (kvinnlige & mannlige) enn i den norske PH.

Anonymous poster hash: d4504...cb1

Helt enig. Virker som danskene har litt høyere standard om hvem som kan være med. Når Simone (som ikke en gang er pen) kan være med i den norske så kan vel hvem som helst være med

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt på jordet her? Jeg synes danske PH har mye penere og knullbare deltakere (kvinnlige & mannlige) enn i den norske PH.

Anonymous poster hash: d4504...cb1

Nei, så vidt jeg har sett er vel alle enige i at deltagerne i danske PH er mye penere og flottere enn de norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Anonymous poster hash: f100c...a71

Ok. Og har jeg rett i at Kasper (han mørkhåra) er den mest knullbare av guttene, og Amanda av jentene?

Anonymous poster hash: d4504...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Og har jeg rett i at Kasper (han mørkhåra) er den mest knullbare av guttene, og Amanda av jentene?

Anonymous poster hash: d4504...cb1

Nei.

Anonymous poster hash: f100c...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amanda er for oversminka og burde roe ned hårfargen et par hakk. Synes ikke det er så pent med skikkelig platinablondt hår.

Synes Nadia og Pernille er penest jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda er for oversminka og burde roe ned hårfargen et par hakk. Synes ikke det er så pent med skikkelig platinablondt hår.

Synes Nadia og Pernille er penest jeg :)

Ja. Jeg synes også hun hele tiden ser så overrasket ut på grunn av øyenbrynene.

Jeg synes Pernille egentlig er veldig pen, men hun er så kjedelig og virker litt gretten, så det gjør at hun blir litt mindre pen i mine øyne. Jeg synes Nadia og Laura er de flotteste jentene.

Anonymous poster hash: f100c...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Liker ikke de falske øyevippene Amanda alltid går med.

Enig i at nivået høyere i PH Danmark. Guttene er kjekkere og jentene er penere.

På reklamen for episoden som kommer i kveld ser vi Pernille kysse Kasper! :sjokkert: Det MÅ det jo bli drama og grining ut av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker ikke de falske øyevippene Amanda alltid går med.

Enig i at nivået høyere i PH Danmark. Guttene er kjekkere og jentene er penere.

På reklamen for episoden som kommer i kveld ser vi Pernille kysse Kasper! :sjokkert: Det MÅ det jo bli drama og grining ut av

De kysset jo i går også da?

Anonymous poster hash: f100c...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nadia er penest :) Synes ikke Amanda er pen i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 7d448...3bc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

De kysset jo i går også da?

Anonymous poster hash: f100c...a71

Ops meg som tuller. Trodde episode 10 ble lagt ut i dag." løpe inn på TV3 play for å se episoden" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel er så teit som tror han kan lure folk osv. Dust :roll:



Anonymous poster hash: e9523...70f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...