Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

That's right! Laura har faktisk i stor grad ligget seg til finaleuka. Nå er det jo ikke uvanlig at folk har sex inne på PH men Laura er virkelig et eksempel på å ligge seg til topps i PH. Hun hadde jo ikke bare sex, hun forespeilet jo guttene troskap og greier. Hadde det ikke vært for disse "PH-kjærestene" hennes hadde hun nok vært ute for lenge siden. Det komiske var at Christian & Co presterte å kalle Sandy for løs en gang på en fest og hun er jo faktisk en av jentene som har vært minst bortpå guttene og forsynt seg. Laura som hadde sex med tre karer der inne, klinte med omtrent alle og på toppen av det hele lovte to av guttene at de var i et forhold, nei hun var tydeligvis ikke løs i guttas øyne...

Sandy var en verdig vinner og jeg syntes oppriktig synd på henne da Martin slapp kula. Håper den dårlige samvittigheten brenner litt i ham hver gang han tenker på pengene.

Anonymous poster hash: 55c05...079

Men Laura er vel egentlig "bare" litt over gjennomsnittet om man tenker PH-standard. Om man for eksempel tenker på broren til Kasper, eller han Gleager (eller hvordan han nå skrev navnet sitt) så var vel de mange ganger verre om jeg ikke husker feil. (Nå tenker jeg på andre sesonger som har vært vist i DK av PH).

Jeg er for så vidt enig i det som står om Laura i det innlegget jeg har trukket frem her.

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men Laura er vel egentlig "bare" litt over gjennomsnittet om man tenker PH-standard. Om man for eksempel tenker på broren til Kasper, eller han Gleager (eller hvordan han nå skrev navnet sitt) så var vel de mange ganger verre om jeg ikke husker feil. (Nå tenker jeg på andre sesonger som har vært vist i DK av PH).

Jeg er for så vidt enig i det som står om Laura i det innlegget jeg har trukket frem her.

Nei egentlig ikke. Peter hadde sex med 3 stykker der inne og hadde kun 1 ph kjæreste. Gleager hadde sex med 2 i sesong 5 og sesong 4 hadde han vel sex med 2. Så synes ikke de er mye verre enn henne ;)

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Nei egentlig ikke. Peter hadde sex med 3 stykker der inne og hadde kun 1 ph kjæreste. Gleager hadde sex med 2 i sesong 5 og sesong 4 hadde han vel sex med 2. Så synes ikke de er mye verre enn henne ;)

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Å ja. :fnise: Ok. Kan hende jeg tok feil der. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig IKKE tro at Rikke er født i 86!! :sjokkert: Jeg ville tippet 33-35 ish. Wow wow wow.



Anonymous poster hash: 01b0d...c79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...