Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

I Danmark er premien på 500 000 kr :)

Jeg hadde blitt skikkelig forbanna om min partner slapp kula :kjefte: Noe så bittert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Go Sandy! Hadde vært så kult om hun hadde vunnet, så sitter Christian og Henrik der med lange masker. "Badeferie! bla bla.."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Av de som er igjen, så håper Sandy vinner. Utrolig dårlig med de som er igjen nå. Jeg går ikke med på at Balslev, Mille eller Blondie vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Blir ikke de som blir sendt ut sendt inn på samme hotell? Bor de på vært sitt eller? Det virket jo slik de alle de utstemte møttes i baren i kveldens episode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de som er igjen, så håper Sandy vinner. Utrolig dårlig med de som er igjen nå. Jeg går ikke med på at Balslev, Mille eller Blondie vinner!

Enig, kan ikke begripe at en så uverdig dust som Balslev er finalist, det er jo så på trynet at jeg kjenner det koker! ALLE andre fortjener det mer. Seriøst...også Mille som partner til og med. Jenta som gråt ved hver anledning hun ikke kunne flyte gjennom spillet i begynnelsen uten å løfte en finger, og som har klikket i vinkel på folk uten grunn i det siste. Er så latterlig at jeg finner ikke ord.

Martin er på ingen måte en av mine favoritten, men han og Sandy er i en helt annen liga enn dust nr 1 og dust nr 2 som de konkurrerer mot. For min del er det nå uaktuelt at Barbie og Ken ikke skal vinne. Jeg synes faktisk Sandy fortjener det. Hun har spilt bra og rettferdig og har stått ved sin gruppe hele veien. Skulle ønske hun sto med noen andre enn Martin, men sånn som det er nå er det de som er verdige vinnere.

Er litt rart at det ikke ble en mulighet for et jurymedlem å komme inn i siste liten som vanlig. Hadde håpet på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt rart at det ikke ble en mulighet for et jurymedlem å komme inn i siste liten som vanlig. Hadde håpet på det.

Er ikke det bare i Norge? Kan ikke huske at det var noen fra juryen som kom inn i paradise DK i fjor heller.

Angående finalistene, for noen drittpar!! Jeg liker Sandy, men Balslev og Mille er jo bare helt katastrofe.. Og Martin minner meg om han fyren i det paret som vant i fjor. Tilsynelatende veldig trofast mot sin partner, men er rimelig sikker på at Martin kaster kula hvis han får muligheten. For en pissefinale.. Det eneste kule er at de aller fleste i juryen er mennesker som har utmerket seg gjennom sesongen. Blir spennende å se de gå løs på finaleparene i morgen da :D

Anonymous poster hash: 0b359...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at ikke Malene fikk vite på festen at Christian har hatt sex med Rapunzel hele 2 ganger. Gud så bitter og sur Benji er på Rapunzel da! :sjokkert:



Anonymous poster hash: e9523...70f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det bare i Norge? Kan ikke huske at det var noen fra juryen som kom inn i paradise DK i fjor heller.

Angående finalistene, for noen drittpar!! Jeg liker Sandy, men Balslev og Mille er jo bare helt katastrofe.. Og Martin minner meg om han fyren i det paret som vant i fjor. Tilsynelatende veldig trofast mot sin partner, men er rimelig sikker på at Martin kaster kula hvis han får muligheten. For en pissefinale.. Det eneste kule er at de aller fleste i juryen er mennesker som har utmerket seg gjennom sesongen. Blir spennende å se de gå løs på finaleparene i morgen da :D

Anonymous poster hash: 0b359...89c

Det har skjedd i tidligere sesonger. I sesong 5 for eksempel fikk Line Sofie komme inn igjen og i sesong 6 kunne noen av finaleparene bytte ut sin partner mot en av jurymedlemene,

Anonymous poster hash: e9523...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd i tidligere sesonger. I sesong 5 for eksempel fikk Line Sofie komme inn igjen og i sesong 6 kunne noen av finaleparene bytte ut sin partner mot en av jurymedlemene,

Anonymous poster hash: e9523...70f

Okei :) men dersom det er noen sesonger siden sist det skjedde, så er det jo ikke så rart at det ikke skjedde i år!

Anonymous poster hash: 0b359...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet til Christian? Hadde ikke Mille fått tatt opp hånden før han så hadde han gjort det. Uten tvil!! Han er bare sur for at Mille kom før han ;)

Også er det så irriterende når Mille ikke ville diskutere med han under middagen, så kaller han henne for dum og at hun ikke har noen gode argumenter å komme med. Skjønner godt hun ikke gadd det.

Guuuud så deilig det skal bli ikke måtte irriterer meg over han mer :fnise:

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Malte har fått nok av Laura og bare dumper henne nå? Jeg hadde gjort det. Får da være måte på å mange sjanser hun skal få.

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go Sandy! Hadde vært så kult om hun hadde vunnet, så sitter Christian og Henrik der med lange masker. "Badeferie! bla bla.."

Beste hadde jo vært om hun vant med en av de to og slapp kula! Da hadde de nok blitt lange i maska da ;)

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er problemet til Christian? Hadde ikke Mille fått tatt opp hånden før han så hadde han gjort det. Uten tvil!! Han er bare sur for at Mille kom før han ;)

Også er det så irriterende når Mille ikke ville diskutere med han under middagen, så kaller han henne for dum og at hun ikke har noen gode argumenter å komme med. Skjønner godt hun ikke gadd det.

Guuuud så deilig det skal bli ikke måtte irriterer meg over han mer :fnise:

Jeg forsvarer på ingen måte Christian sin oppførsel da jeg synes den fyllakranglingen hans er helt bak mål. MEN Mille kan jo faktisk ikke argumentere for seg og har jo faktisk gått mot sine egne gang på gang for å redde sin egen ræv. Det er noe Sandy aldri har gjort hvis jeg husket rett, hun har hele tiden spilt rettferdig ved å være tro mot sin allianse. Jeg er ikke hennes største fan, men jeg mener fortsatt hun har spilt et bra spill.

Mille klikket jo også på Rapunzel når hun skulle ta valget sitt. Hvor lang tid hun ville bruke på valget sitt hadde ikke Mille noe med, hvis noen skulle gitt beskjed om å kjappe seg skulle det strengt tatt vært Rikke.

Tror ingen av jurymedlemmene respekterer og ser på Mille som en verdig vinner. Med god grunn, vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer på ingen måte Christian sin oppførsel da jeg synes den fyllakranglingen hans er helt bak mål. MEN Mille kan jo faktisk ikke argumentere for seg og har jo faktisk gått mot sine egne gang på gang for å redde sin egen ræv. Det er noe Sandy aldri har gjort hvis jeg husket rett, hun har hele tiden spilt rettferdig ved å være tro mot sin allianse. Jeg er ikke hennes største fan, men jeg mener fortsatt hun har spilt et bra spill.

Mille klikket jo også på Rapunzel når hun skulle ta valget sitt. Hvor lang tid hun ville bruke på valget sitt hadde ikke Mille noe med, hvis noen skulle gitt beskjed om å kjappe seg skulle det strengt tatt vært Rikke.

Tror ingen av jurymedlemmene respekterer og ser på Mille som en verdig vinner. Med god grunn, vil jeg si.

Jo enig der. Mille er ingen favoritt og har tatt rare valg, men synes ingen ting om å kalle andre for dumme. Christian var sur fordi Mille haďde dolket han ryggen. Hallo han hadde jo tenkt til å gjøre det samme. Hun var bare raskere. Samme med Benjamin som kalte Rapunzel for "snått dum" opp til flere ganger på festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste hadde jo vært om hun vant med en av de to og slapp kula! Da hadde de nok blitt lange i maska da ;)

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Ha ha, I like the way yo think!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange av de som har røket hadde vist seg som så mye bedre personer om de kom inn, gratulerte finalistene, og hadde det moro på siste festen. I stedet skal de sitte å hevde at deres egen måte var en bedre måte å spille på, og fordømme finalistenes. Newsflash- your game didn`t work! Sandy har da tatt mange valg hun, men ikke gjort så mye ut av det, og ikke brukt tiden sin på hotellet til å framheve seg selv og påstå at hun er hotellets sterkeste spiller. Christian, Henrik og flere med de falt for eget grep, hennes spill funket bedre enn deres. Faen så mye kulere de hadde vært om de ga henne creds i stedet.

Benjamin er jo bare latterlig. Hele tiden han var på hotelllet så snakket han jo kun om hvor begeistret han var for Nathali, før hun plutselig var en idiot. Billig at flere av guttene drar blondinekortet med en gang de er fornærma. Benjamin dreit seg også ut og falt for eget grep, når han skulle ha Nathali til å åpne det brevet. Klart hun mistet tilliten til han, da.

De eneste jeg faktisk syns synd på, er Kasper og Malte. Kasper var jo helt vonbråten, og det skjønner jeg godt. Der kunne Laura godt ha valgt Balslev i stedet, syns jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Helt tåpelig hvor sure og bitter flere av de er. Sandy har spilt et rettferdig og bra spill. Noe bra må hun da ha gjort siden hun er i en finale. Hun var bedre enn deg Henrik. Get over it! Synes Sandy har fått mye ufortjent pepper. Spesielt av Christian og Henrik.

Nei Martin og Sandy må vinne. Tror Malte,Henrik, Christian og malene stemmer på de.

Laura, Natasha, rapunzel og Benjamin stemmer på de andre. Kasper aner jeg ikke hvor går hen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Malte har fått nok av Laura og bare dumper henne nå? Jeg hadde gjort det. Får da være måte på å mange sjanser hun skal få.

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Malte har dumpet sluten Laura ja. Malte er blitt kjæreste med Nadia (hun lesbiske) etter paradise.

Laura er tidenes løse deltaker. Først dumper hun sitt eget kjøtt og blod, broren, til fordel for Kasper. Og når han må ut går hun over til Malte, som hun igjen er utro mot med en annen (husker ikke navnet hans).

Og det verste var når Laura på Pandoras kunne fortelle at Malte var mye bedre i senga enn Kasper. Sånt må svi jævlig for Kasper...

Anonymous poster hash: 495f7...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Malte har dumpet sluten Laura ja. Malte er blitt kjæreste med Nadia (hun lesbiske) etter paradise.

Laura er tidenes løse deltaker. Først dumper hun sitt eget kjøtt og blod, broren, til fordel for Kasper. Og når han må ut går hun over til Malte, som hun igjen er utro mot med en annen (husker ikke navnet hans).

Og det verste var når Laura på Pandoras kunne fortelle at Malte var mye bedre i senga enn Kasper. Sånt må svi jævlig for Kasper...

Anonymous poster hash: 495f7...c87

Huff ja. Fikk faktisk sykt vondt av Kasper da hun stemte han ut! Unnskyldningen om å redde Malte holdt ikke mål. Hun kunne jo bare ha valgt å sende ut Balslev.

Det med broren kan jeg litt forstå. Hun var vel redd for at de andre ville se på de som et sterkt par og en stor trussel siden de var søsken. Så hun var egoistisk og tenkte på seg selv. Må være helt jævlig for broren da. PH er jo også mye større i DK enn det er her i Norge.

Synd nå har Laura mistet både Kasper og Malte ;)

Jeg tror M og S vinner. Sånn alt i alt er de mye sterkere og mer verdig enn B og M. Håper folk tar det til betraktning når de stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...