Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Og kysser Kasper med en gang han kommer inn igjen!

Huff ja. Hun er jo helt elendig til å avvise og lar hvem som helst slippe til. Verste er at hun holder det skjult for Malte at hun kyssa Kasper på badet mens han ligger å sover!! Skank.

Kan godt skjønne Malte ikke gadd å være kjæreste med henne da de kom ut. Hun er jo ikke den trofaste typen akkurat ;)

Anonymous poster hash: f7c77...dcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Ivy.

Jeg syns det er fantastisk at Christian, Henrik, og Malene er ute! Verdig meg opp i ræva.. De var superfulle av seg selv, og bedrev mobbing, skapte dårlig stemning og hakket på folk hver dag. Da syns jeg ikke det gjør dde "verdige" at de har vært der lengre. Å komme inn tidlig er jo også bare flaks.

Signerer!

Kan ikke fatte og begripe at noen mener at C og H er verdige vinnere!! C har jo mobbet og trakassert Sandy i ukesvis og har vært stygg med andre å. H er litt bedre enn C, men han har jammen meg vært nedlatende og frekk han å. De to er så høye på seg selv at egoet til de hadde vel fyrt oppi været om de hadde vunnet. Mobbere fortjener ikke en plass i finaleuken! Super deilig å se trynene til C og megga hans da de røyk ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Huff ja. Hun er jo helt elendig til å avvise og lar hvem som helst slippe til. Verste er at hun holder det skjult for Malte at hun kyssa Kasper på badet mens han ligger å sover!! Skank.

Kan godt skjønne Malte ikke gadd å være kjæreste med henne da de kom ut. Hun er jo ikke den trofaste typen akkurat ;)

Anonymous poster hash: f7c77...dcd

Ble ikke Malte sammen med Nadia? Som liksom skal være lesbisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av de som er igjen håper dere vinner?

Jeg heier ikke på noen, men hvis jeg skal si noen som jeg håper vinner må det bli Laura og Malte.

Håper inderlig det kommer frem at Chris hadde sex med Rapunzel etter Malene røyk ut. Lurer på hvordan Malene kommer til å ta det.



Anonymous poster hash: e9523...70f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan enda ikke fatte og forstå at en så kjedelig person som han derre Balslev (eller hva enn han heter. Seriøst, for et stygt og rart navn!). Det er så ufortjent som man får det. Fyren har ingenting på en tv-skjerm å gjøre, og i hvert fall ikke i et underholdene reality drama. Har aldri sett noen med så lite karisma på Paradise før.

ÅH, for et irritasjonsmoment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe jeg ikke skjønner. Kasper sa i snakkeboksen at han faktisk ble sendt hjem til DK igjen etter han ble sendt ut. Jeg trodde de som skulle inn igjen ble værende der nede jeg? Høres utrolig slitsomt ut og tror ikke jeg hadde giddet å reist hele veien tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan enda ikke fatte og forstå at en så kjedelig person som han derre Balslev (eller hva enn han heter. Seriøst, for et stygt og rart navn!). Det er så ufortjent som man får det. Fyren har ingenting på en tv-skjerm å gjøre, og i hvert fall ikke i et underholdene reality drama. Har aldri sett noen med så lite karisma på Paradise før.

ÅH, for et irritasjonsmoment!

Det er etternavnet hans.

Anonymous poster hash: 3d36e...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mente Laura med at Mille hadde sviktet gruppen til Laura? Hvordan?



Anonymous poster hash: 23eed...862
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke Laura bare valgt Balslev, så kan Malte heller stå med Rapunzel?! Skjønner godt at Kasper ble sint på Laura. Hadde jeg å blitt!!



Anonymous poster hash: 23eed...862
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Det er noe jeg ikke skjønner. Kasper sa i snakkeboksen at han faktisk ble sendt hjem til DK igjen etter han ble sendt ut. Jeg trodde de som skulle inn igjen ble værende der nede jeg? Høres utrolig slitsomt ut og tror ikke jeg hadde giddet å reist hele veien tilbake igjen.

Kan godt hende at de ikke hadde tenkt å sende han inn igjen, men ombestemte seg.

Måtte felle en tåre da Kasper og Laura måtte ut :( Fikk veldig vondt av Kasper. Må være så surt og bittert å ryke så nærme en finale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvor mye bedre den danske sesongen er i forhold til den norske. De norske er jo bare på badeferie hele gjengen og gud forby om noen skulle spille og tenke taktisk. Hallo vi må jo tenke på gruppa liksom. :roll:



Anonymous poster hash: 23eed...862
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe jeg ikke skjønner. Kasper sa i snakkeboksen at han faktisk ble sendt hjem til DK igjen etter han ble sendt ut. Jeg trodde de som skulle inn igjen ble værende der nede jeg? Høres utrolig slitsomt ut og tror ikke jeg hadde giddet å reist hele veien tilbake igjen.

Han var jo hjemme i over en måned, og så kanskje ikke så mørkt på å ta turen en gang til for å kunne vinne masse penger.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var jo hjemme i over en måned, og så kanskje ikke så mørkt på å ta turen en gang til for å kunne vinne masse penger.

Masse penger? Jeg synes ikke 150 000 er så himla mye penger da.

Anonymous poster hash: f7c77...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse penger? Jeg synes ikke 150 000 er så himla mye penger da.

Anonymous poster hash: f7c77...dcd

Å, de kan da bli sittende igjen med mye mer enn det. Og hvis det ikke er noe hjemme som hindrer så er det vel sjansen verdt å ta en ekstra, gratis tur ned. Vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, gleder meg til episoden i morgen!! Masse drama.

Jeg fatter ikke at Rapunzel ikke sendte hjem Sandy, hvor stokk dum går det an å bli?! Uff. Ikke for det, jeg synes godt Sandy kan vinne, men synes Martin er en dritkjedelig spiller, så vil ikke at han skal vinne. Ville egentlig at Rapunzel og Malte skulle stå i finalen, men nå er jeg nesten likeglad. Balslev må hvertfall på huet og ræva ut i morgen!



Anonymous poster hash: 0b359...89c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, de kan da bli sittende igjen med mye mer enn det. Og hvis det ikke er noe hjemme som hindrer så er det vel sjansen verdt å ta en ekstra, gratis tur ned. Vil jeg tro.

Hvis de slipper kula for de 300 000 ellers deler de 300 000 kr,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Ikke at jeg vil Sandy skal ut, men hva er det Rapunzel tenker med?! Veldig lite taktisk smart. Bra Malte sa at de to hadde en avtale ;)

De verdige bare ryker en etter en. Det er kun Sandy jeg vil skal vinne nå. Martin virker bare så utrolig sleip. At han lett kan slippe kulen.

Oioioi gleder meg til juryen kommer tilbake. DRAMA!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...