Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Jeg håper Martin og Sandy vinner selv om jeg tror Martin kan finne på å slippe kula. :unsure: Håper ikke det for han hadde aldri kommet så langt uten Sandy.

Herregud å patetisk Benji er da. Han har jo sagt hele tiden at han kun vil stå med Rapunzel og de skal vinne blabla. Blir for dumt at han synker så lavt ved å kalle henne for en dum blondine foran alle og si at hun kun var et brikke i hans spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja. Fikk faktisk sykt vondt av Kasper da hun stemte han ut! Unnskyldningen om å redde Malte holdt ikke mål. Hun kunne jo bare ha valgt å sende ut Balslev.

Det med broren kan jeg litt forstå. Hun var vel redd for at de andre ville se på de som et sterkt par og en stor trussel siden de var søsken. Så hun var egoistisk og tenkte på seg selv. Må være helt jævlig for broren da. PH er jo også mye større i DK enn det er her i Norge.

Synd nå har Laura mistet både Kasper og Malte ;)

Jeg tror M og S vinner. Sånn alt i alt er de mye sterkere og mer verdig enn B og M. Håper folk tar det til betraktning når de stemmer.

Hun har visst fått seg kjæreste etter innspillingen.

10626458_10202746421723485_1996368799425

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har visst fått seg kjæreste etter innspillingen.

10626458_10202746421723485_1996368799425

wow, han var ganske annerledes enn Kasper og Malte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Benjamin Ricardo Fernando Gomez Houlind er hele navnet til Benji. :ler:

Haha lol :fnise: Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MARTIN!!!!!!!!!! :sjokkert:

Jeg hadde på magefølelsen at han ville slippe kulen. Dårlig gjort Martin! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt irriterende at Belslev skal få så mye pes for at han har vært der så liten tid. Det er jo ikke noe han kan noe for og skal heller ikke få kjeft fordi han kom inn 4 uker før finalen!

Gratulerer til Martin med alle pengene da :)



Anonymous poster hash: 23eed...862
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal man begynne..? Nå visste jeg dessverre at Martin og Sandy kom til å vinne etter en viss idiot av en annonymbruker drev å spoiler her i tråden for en til tilbake. Men det var fortsatt nervepirrende å se når alle skulle stemme. Jeg hadde faktisk trodd at flere kom til å stemme på M og S. Hva i all verden tenke Henrik med?? Balslev og Mille gjorde det jo på ingen måte noe bedre under angrepssermonien. Mille innrømmet at hun har blitt båret og det gjorde henne aldri til noe verdig vinner!

Synes også det var sykt komisk når Mille satt å flørtet vilt med øyenkontakt og den fjortis knisingen hennes når alle kom gående mot dem for å velge, for så å lage den stygge og latterlige grimasen når noen valgte de andre. Spesielt når hun ført pratet fint om dem i snakkeboksen og med en gang de valgte M og S pratet hun stygt om dem. FOR en dårlig taper. Humret også når hun ble så sur over at Kasper ikke kunne unne henne å vinne. Hallo din kjerring, hvorfor skal han unne deg noe som helst??

Syntes også det var veldig komisk når Laura snakket om Mille i snakkeboksen, om hvor naiv og uvitende hun er og at hun ikke har tatt noen valg selv... Hva med og ta en titt i speilet, kjære deg?

Så må jeg bare si at det var veldig vondt å se reaksjonen til Sandy når Martin slapp kulen. Nå har jeg riktig nok ikke sett alle Paradise sesonger, men jeg tror faktisk ikke jeg kan huske og ha sett noen bli så såret over at motspilleren slipper kulen. Kunne se at hun var på gråten. Tror det handlet om mye mer enn pengene. Martin og Sandy var en av de sterkere parene i og med at de hadde et så sterkt vennskap og bånd til hverandre, og var partnere så lenge. At hun kunne bety så lite etter det de hadde bygget opp sammen. Det var faktisk hjerteskjærende å se på. Greit nok at det er mer underholdene med drama og svik, men jeg skulle virkelig ønske at de kunne dele pengene og ta seieren sammen.

Sandy var grunnen til at jeg så på dem som så verdige, og etter finalen har jeg ingenting positivt å tenke om Martin. For en drittsekk! Jeg håper ikke de ble venner hjemme i Danmark.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt irriterende at Belslev skal få så mye pes for at han har vært der så liten tid. Det er jo ikke noe han kan noe for og skal heller ikke få kjeft fordi han kom inn 4 uker før finalen!

Gratulerer til Martin med alle pengene da :)

Anonymous poster hash: 23eed...862

Enig, men det enda mer irriterende at alle mener Sandy bare er på Badeferie! Hun var det i starten, men etter det så folk kjørt på at hun bare er på latsiden og ikke gjør en dritt hele tiden. Sandy er bare søt og snill og er virkelig en undervurdert spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jævla Martin! Synes det var utrooolig dårlig gjort, men Sandy tok det virkelig med verdighet. Synd, for hun var den verdige i det paret i mine øyne.

Er det noen som vet om noen side ala KG i Danmark, hvor de diskuterer PH? Prøvde å google litt, for å finne ut hvordan Martin og Sandy f.eks har det etter paradise, men umulig å finne synes jeg!



Anonymous poster hash: 0b359...89c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Da har jeg sett finalen.

Kan ikke annet enn å synes fryktelig synd på Sandy :( Må være helt jævlig når han du har stått med i 10 uker og som du har gått igjennom mye med gjør sånt. Jeg hadde blitt så rasende! Sandy tok det på en god måte. Kunne se hvor lei seg hun ble. Martin hadde aldri stått i den finalen uten Sandy! Stakkars!

Så var det Mille da. For en dårlig taper. Bare fordi du var partner en liten stund med Kasper, så betyr ikke det at han må stemme på deg. Alle skal få lov til å stemme på de man vil. Å hun svarte skikkelig dårlig for seg under grillingen.

Benji: " hva har du bidratt med av taktikk her inne?"

Mille "ehm"

En veldig bra sesong. Gleder meg allerede til neste :)

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting å slippe kulen med en du akkurat har blitt partner eller ikke har stått så lenge med men det Martin gjorde var kjempe råttent gjort!! Sandy var helt på gråten og må ha vært så skuffet over Martin.

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor skal man begynne..? Nå visste jeg dessverre at Martin og Sandy kom til å vinne etter en viss idiot av en annonymbruker drev å spoiler her i tråden for en til tilbake. Men det var fortsatt nervepirrende å se når alle skulle stemme. Jeg hadde faktisk trodd at flere kom til å stemme på M og S. Hva i all verden tenke Henrik med?? Balslev og Mille gjorde det jo på ingen måte noe bedre under angrepssermonien. Mille innrømmet at hun har blitt båret og det gjorde henne aldri til noe verdig vinner!

Synes også det var sykt komisk når Mille satt å flørtet vilt med øyenkontakt og den fjortis knisingen hennes når alle kom gående mot dem for å velge, for så å lage den stygge og latterlige grimasen når noen valgte de andre. Spesielt når hun ført pratet fint om dem i snakkeboksen og med en gang de valgte M og S pratet hun stygt om dem. FOR en dårlig taper. Humret også når hun ble så sur over at Kasper ikke kunne unne henne å vinne. Hallo din kjerring, hvorfor skal han unne deg noe som helst??

Syntes også det var veldig komisk når Laura snakket om Mille i snakkeboksen, om hvor naiv og uvitende hun er og at hun ikke har tatt noen valg selv... Hva med og ta en titt i speilet, kjære deg?

Så må jeg bare si at det var veldig vondt å se reaksjonen til Sandy når Martin slapp kulen. Nå har jeg riktig nok ikke sett alle Paradise sesonger, men jeg tror faktisk ikke jeg kan huske og ha sett noen bli så såret over at motspilleren slipper kulen. Kunne se at hun var på gråten. Tror det handlet om mye mer enn pengene. Martin og Sandy var en av de sterkere parene i og med at de hadde et så sterkt vennskap og bånd til hverandre, og var partnere så lenge. At hun kunne bety så lite etter det de hadde bygget opp sammen. Det var faktisk hjerteskjærende å se på. Greit nok at det er mer underholdene med drama og svik, men jeg skulle virkelig ønske at de kunne dele pengene og ta seieren sammen.

Sandy var grunnen til at jeg så på dem som så verdige, og etter finalen har jeg ingenting positivt å tenke om Martin. For en drittsekk! Jeg håper ikke de ble venner hjemme i Danmark.

Signerer alt dette. Er veldig enig med deg!

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckings Martin, argh!!

Hvem er Laura til å snakke om at Sandy har vært på bedeferie?! Det er det jo hun selv som har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuckings Martin, argh!!

Hvem er Laura til å snakke om at Sandy har vært på bedeferie?! Det er det jo hun selv som har!

Laura har ikke vært på badeferie, hun har vært på knulleferie..

Forøvrig ikke ta det så tungt at Sandy måtte se Martin svike henne. PH er mye mer populært i Danmark enn i Norge og Sandy er uten tvil den suverent mest ettertraktede. Superkjendis og får masse oppdrag pga dette. Så de pengene tjener hun fort inn. I motsetning til mange av de andre deltakerne som oppførte seg som noen drittunger. Sandy er så populær i Danmark at hun har problemer med å bli nedrent av fans når hun går ut døra.

Anonymous poster hash: 495f7...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Laura har ikke vært på badeferie, hun har vært på knulleferie..

Forøvrig ikke ta det så tungt at Sandy måtte se Martin svike henne. PH er mye mer populært i Danmark enn i Norge og Sandy er uten tvil den suverent mest ettertraktede. Superkjendis og får masse oppdrag pga dette. Så de pengene tjener hun fort inn. I motsetning til mange av de andre deltakerne som oppførte seg som noen drittunger. Sandy er så populær i Danmark at hun har problemer med å bli nedrent av fans når hun går ut døra.

Anonymous poster hash: 495f7...c87

Jo, forsåvidt, he he. Takk, det letter mitt hjerte å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sier Sandy. Oversatte det til norsk i tilfelle det noen som ikke klarer å lese på dansk.

Jeg er veldig skuffet over Martin. Jeg hadde ikke trodd at han ville slippe kulen, så jeg stolte 100% på han. Jeg hadde ingen planer om å slippe kulen. Jeg ville vi skulle dele pengene likt. Det er jo det mest rettferdige. Finalen var tøff å se og alle følelsene kom strømmende tilbake. Jeg er glad det hele er over og vil legge det bak meg nå.

Dette sier Martin

Jeg slapp kulen for jeg var sikkert på at hun ville slippe den. Jeg vet hun er veldig skuffet og det skjønner jeg. Vi er ikke bestevenner for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura har ikke vært på badeferie, hun har vært på knulleferie..

Forøvrig ikke ta det så tungt at Sandy måtte se Martin svike henne. PH er mye mer populært i Danmark enn i Norge og Sandy er uten tvil den suverent mest ettertraktede. Superkjendis og får masse oppdrag pga dette. Så de pengene tjener hun fort inn. I motsetning til mange av de andre deltakerne som oppførte seg som noen drittunger. Sandy er så populær i Danmark at hun har problemer med å bli nedrent av fans når hun går ut døra.

Anonymous poster hash: 495f7...c87

Hvor har du lest at hun blir overfalt av fans når hun går ut døra? jeg vet at PH er stort i DK, men dette var heftig saker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...