Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Ivy.

Fikk se finalen i dag morges før jeg gikk på jobb :fnise:

Jeg fikk også vondt av Sandy. Tror ikke det bare handlet om pengene. Det må være kjipt når han du har stått med i så lang tid svikter deg på den måten. Han var jo hennes partner in crime og de har bygget et sterkt bånd. Jeg hadde å blitt skuffet, men all creds til Sandy som tar dette på en så voksen og bra måte. Eneste man kan gjøre er bare å heve seg over det og gå videre. Nok sant det Christian sa i snakkeboksen at Martin har kun brukt Sandy som en brikke hele tiden. Den unnskyldningen han kom med at han liksom trodde hun ville spille kula tror jeg ingen ting på! Han hadde sikkert planlagt hele tiden å slippe kula med Sandy! Douch!!

Mille må være den verste taperen ever! På lik linje med Mats fra den norske i fjor. Lager grimaser og snakker stygt om de som stemte på M og S. Ærlig talt.

"Christian gidder ikke å unne meg en seier en gang, Åh jeg ville bare klippe av henne det lange blonde håret, Irriterende at jeg måtte stå med en dverg i finalen som bare ødelegger for meg" Tenkt å si noe sånt?

Nå synes jeg hvert fall ikke hun fortjente å vinne etter måten hun oppførte seg på. Vedder på at hun ikke kom på finalefesten. Hun satt vel bare hjemme å sutret over hvor urettferdig det var at hun ikke vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du lest at hun blir overfalt av fans når hun går ut døra? jeg vet at PH er stort i DK, men dette var heftig saker

Leste det i bloggen hennes. Hun skrev hun ble litt skremt over hvor mange som vil ha en bit av henne. Folk som vil ha autograf, ta bilde, snur seg etter på gata. Slike ting. Hun blir også hele tiden invitert til diverse events (mot betaling selvfølgelig).

Danskene liker hennes fremtreden. Silikonbabe, bleket hår og plastic fantastic ja. Men fremstår veldig modent, jordnær og folk liker hennes ærlige og hyggelige fremtreden.

Martin fikk sine 300 K, men vil ikke få inn noe mer penger etter PH. I motsetning til Sandy, som er populær og kan smi mens jernet er varmt.

Anonymous poster hash: 495f7...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste det i bloggen hennes. Hun skrev hun ble litt skremt over hvor mange som vil ha en bit av henne. Folk som vil ha autograf, ta bilde, snur seg etter på gata. Slike ting. Hun blir også hele tiden invitert til diverse events (mot betaling selvfølgelig).

Danskene liker hennes fremtreden. Silikonbabe, bleket hår og plastic fantastic ja. Men fremstår veldig modent, jordnær og folk liker hennes ærlige og hyggelige fremtreden.

Martin fikk sine 300 K, men vil ikke få inn noe mer penger etter PH. I motsetning til Sandy, som er populær og kan smi mens jernet er varmt.

Anonymous poster hash: 495f7...c87

Veldig bra at hun er blitt så populær :) Det er helt klart hun sitter med verdigheten i behold og trenger ikke å ha dårlig samvittighet for noe som helst. Synes Sandy virker som en snill og hyggelig person :)

Vinneren her er Sandy og ikke Martin ;)

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Sandy er tidenes mest undervurderte spiller i PH historie!

Jeg var ikke noe fan i starten. Synes hun var en tafatt og dum blondine på badeferie. Men hun innrømmet jo senere at det var en del av hennes spill. Å la alle tro hun bare var på badeferie. Etterhvert begynte folk å se på henne som en uverdig spiller og hun fikk mye pes for det. Det var dessverre ikke lett for henne å bli kvitt det blondine stemplet. Henrik og Christian har virkelig kjørt hardt på henne i lang tid. Spesielt Christian.

Sandy er verdig fordi hun har spilt et fair og ærlig spill. Hun har aldri blitt sett på som en farlig spiller og tror ingen hadde sett for seg Sandy i en finale. Hun vært snill mot alle.

Sandy har vært min store favoritt i flere uker og hun fortjente å vinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Skal noen begynne å se på Paradise Hotel Sverige? Jeg ser første episode nå.

Jeg må ha en liten PH pause nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg liker det innlegget på bloggen til Sandy som heter "jeg har gått opp 10 kg og hva så?"

Sandy er min nye favoritt blogger. Yaai :)

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det innlegget på bloggen til Sandy som heter "jeg har gått opp 10 kg og hva så?"

Sandy er min nye favoritt blogger. Yaai :)

Hva er bloggen hennes? :)

Anonymous poster hash: 0b359...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noe på at Martin slapp kula fordi han var redd for at Sandy skulle gjøre det. Tror han kun tenkte på pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Tror ikke noe på at Martin slapp kula fordi han var redd for at Sandy skulle gjøre det. Tror han kun tenkte på pengene.

Garantert!

Skal til kjøbenhavn om 2 uker og hadde Vært kult å sett noen fra PH. Jeg hadde nok blitt litt starstruck :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laura har ikke vært på badeferie, hun har vært på knulleferie...

Anonymous poster hash: 495f7...c87

That's right! Laura har faktisk i stor grad ligget seg til finaleuka. Nå er det jo ikke uvanlig at folk har sex inne på PH men Laura er virkelig et eksempel på å ligge seg til topps i PH. Hun hadde jo ikke bare sex, hun forespeilet jo guttene troskap og greier. Hadde det ikke vært for disse "PH-kjærestene" hennes hadde hun nok vært ute for lenge siden. Det komiske var at Christian & Co presterte å kalle Sandy for løs en gang på en fest og hun er jo faktisk en av jentene som har vært minst bortpå guttene og forsynt seg. Laura som hadde sex med tre karer der inne, klinte med omtrent alle og på toppen av det hele lovte to av guttene at de var i et forhold, nei hun var tydeligvis ikke løs i guttas øyne...

Sandy var en verdig vinner og jeg syntes oppriktig synd på henne da Martin slapp kula. Håper den dårlige samvittigheten brenner litt i ham hver gang han tenker på pengene.

Anonymous poster hash: 55c05...079

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var han typen hennes, så hadde ikke jeg latt henne dra på byen uten meg. Hell no!! Så fort hun får litt alkohol i blodet, så blir hun helt guttegal og lar alle slippe til. Fikk vondt av både Malte og Kasper. Spesielt Kasper som hadde gledet seg til å se Laura igjen men så får han vite hun har pult 2 stykker og blitt pH kjæreste med Malte! Huff :(

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et pluss til Kasper som tør å vise følelser og begynner å gråte. Viser at players og kjekkaser kan bli skikkelig såret av jenter. Mens Laura står igjen som bitchen som leker med andre folks følelser..



Anonymous poster hash: 495f7...c87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende hun ikke er så slutty her hjemme.

Lurer på om Christian er like ufordragelig og fæl til vanlig å? Man kan jo sikkert bli litt koko når man blir sperret inne på et hotell i flere uker :fnise:



Anonymous poster hash: 23eed...862
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et pluss til Kasper som tør å vise følelser og begynner å gråte. Viser at players og kjekkaser kan bli skikkelig såret av jenter. Mens Laura står igjen som bitchen som leker med andre folks følelser..

Anonymous poster hash: 495f7...c87

Er Kasper en player?

Anonymous poster hash: 23eed...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Kasper var ingen player. (synes jeg) og han var trofast mot Laura så lenge de holdt på. Eller han kysset Kimmie en gang, men ingen big deal mtp alt det Laura har gjort. Å siden han ble så lei seg, så viser det jo bare at han faktisk hadde følelser for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...