Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Lurer på hva mange må tenke da de ser på dette her og finner ut hvem som løy osv. Kasper sa jo til Daniel at han ville spille med han, men lyver på Pandoras. Patrick må føle seg litt dum når han fikk vite at Daniel snakket sant.

Lurer forresten på om Kasper bytter ut Laura hvis det kommer inn en skikkelig babe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hva mange må tenke da de ser på dette her og finner ut hvem som løy osv. Kasper sa jo til Daniel at han ville spille med han, men lyver på Pandoras. Patrick må føle seg litt dum når han fikk vite at Daniel snakket sant.

Lurer forresten på om Kasper bytter ut Laura hvis det kommer inn en skikkelig babe :fnise:

Kasper sa vel aldri at han ville ha ut Patrick? Han sa vel bare at han kunne tenke seg å spille med Daniel og at Patrick sto svakt siden Niktia røyk ut. Tror Daniel tolket det feil og trodde Kasper ville ha ut Patrick..

Anonymous poster hash: 71987...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte legges det ut nye episoder egentlig?

Er det ikke hver paradise-dag, altså mandag-torsdag? :klo:

Forøvrig. Danskene har klart det igjen :bolledeig: Underholdning som Norges PH burde fått hjelp til :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikke er så pen! Triana er litt Barbie i forskjell. Blir forresten litt medspiller nesten, istedet for en programleder.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det legges ut hver dag. Også i helgene :)



Anonymous poster hash: e9523...70f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det legges ut hver dag. Også i helgene :)

Anonymous poster hash: e9523...70f

I helgene og? !!!!!!!!!!!!!!!! :sjokkert::bolledeig::bolledeig:

Anonymous poster hash: 0634c...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjorde i alle fall det forrige helg :)



Anonymous poster hash: e9523...70f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjorde i alle fall det forrige helg :)

Anonymous poster hash: e9523...70f

Ja, det har du rett i, det må det jo nesten ha gjort, hvis det legges ut èn episode om dagen. Det ligger jo ute 8 episoder nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Paradise Hotel Danmark er så bra :) Elsker det. Hvem av guttene synes dere er kjekkest? Jeg synes Kasper, men Michael er jo ganske søt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det legges ut hver dag. Også i helgene :)

Anonymous poster hash: e9523...70f

Ikke lagt ut noe episode i dag. Faen heller, nå har Viaplay startet marerittet allerede!! :frustrert::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise Hotel Danmark er så bra :) Elsker det. Hvem av guttene synes dere er kjekkest? Jeg synes Kasper, men Michael er jo ganske søt da :)

Kasper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det ikke komt på viaplay?!?!? :(



Anonymous poster hash: 0b553...aa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emera

Rikke er så pen! Triana er litt Barbie i forskjell. Blir forresten litt medspiller nesten, istedet for en programleder.....

Rikke er dyktig og flott, ja. Hun var deltaker i sesong 3, og ble faktisk den aller første som røk ut. Men hun vant visst danske Robinson samme år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod ikke Batman-spøken. Gjorde dere?

Skjønte den ikke jeg heller... Noen som kan forklare?

Lurer på hva mange må tenke da de ser på dette her og finner ut hvem som løy osv. Kasper sa jo til Daniel at han ville spille med han, men lyver på Pandoras. Patrick må føle seg litt dum når han fikk vite at Daniel snakket sant.

Lurer forresten på om Kasper bytter ut Laura hvis det kommer inn en skikkelig babe :fnise:

Helt feil. Har du ikke fulgt med på episodene? Alt det Kasper sa var riktig. Det var Daniel som overtolket alt og dro det i så lange baner på grunn av at han ville skape splid mellom Kasper og Patrik. Det var jo til og med flere tilbakeblikk. Fikk du ikke med deg dette da? Det er jo Daniel som bør føle seg helt idiot når han ser at han snakket bare tull. Kasper sa jo også at det var etter Pandoras at han var bestemt på at han ville ha ut Daniel....

Noen ganger så lurer jeg på om enkelte ser på den samme serien som oss andre...

Anonymous poster hash: f100c...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte den ikke jeg heller... Noen som kan forklare?

Helt feil. Har du ikke fulgt med på episodene? Alt det Kasper sa var riktig. Det var Daniel som overtolket alt og dro det i så lange baner på grunn av at han ville skape splid mellom Kasper og Patrik. Det var jo til og med flere tilbakeblikk. Fikk du ikke med deg dette da? Det er jo Daniel som bør føle seg helt idiot når han ser at han snakket bare tull. Kasper sa jo også at det var etter Pandoras at han var bestemt på at han ville ha ut Daniel....

Noen ganger så lurer jeg på om enkelte ser på den samme serien som oss andre...

Anonymous poster hash: f100c...a71

Det går vel an å misforstå her da. Trenger ikke å være frekk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...