Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Gjest Blue Ivy.

H*n har jo ikke spoilet en dritt da, med tanke på hva som skjer i SPILLET. Det er jo hva vi er her for å diskutere, ikke privatlivet til deltagerne.

Anonymous poster hash: 3249a...ed0

Jo dette er spoiling når man skriver at de og de blir sammen osv. For da skjønner man jo at Amanda ikke vil ha Danny og KANSKJE blir sammen med Henrik på PARADISE HOTEL: Kan godt hende de blir ph kjærester der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emera

H*n har jo ikke spoilet en dritt da, med tanke på hva som skjer i SPILLET. Det er jo hva vi er her for å diskutere, ikke privatlivet til deltagerne.

Anonymous poster hash: 3249a...ed0

Men hvorfor er det så vanskelig å respektere at folk i slike tråder som denne ikke ønsker å vite noe som helst om hva som skjer utover viste nettepisoder? Dette har vært presisert gang på gang, og det bør ikke være noen tvil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er det så vanskelig å respektere at folk i slike tråder som denne ikke ønsker å vite noe som helst om hva som skjer utover viste nettepisoder? Dette har vært presisert gang på gang, og det bør ikke være noen tvil om det.

Det er bare noen som MÅÅÅ spoile vet du :dry:

Anonymous poster hash: 71987...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger at Nadia og de lurte Amanda og de trill rundt ;) Jeg heier på Nadia..

Synes det er bra de hadde en twist om at de ikke kunne stille seg med sine partnere til sermonien. Da blir det mer taktikk og spill ut av det. I love it :) PH DK er så mye bedre enn den norske. Mye bedre å.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at Amanda ENDELIG har skjønt at Danny er en dritsekk og har brukt henne som en brikke i spillet. Begynner å heie mer og mer på Henrik og Amanda :)



Anonymous poster hash: 71987...b4d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut til å bli masse drama i kveldens episode!! :danse:

Danny sa jo i snakkeboksen at han aldri hadde hatt en så heftig diskusjon før i hele sitt liv. DRAMA!!! :biggrin::biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo dette er spoiling når man skriver at de og de blir sammen osv. For da skjønner man jo at Amanda ikke vil ha Danny og KANSKJE blir sammen med Henrik på PARADISE HOTEL: Kan godt hende de blir ph kjærester der inne.

Nå har dere jo allerede sett at Amanda ikke ville ha Danny likevel, det har jo gått over ca 2 episoder, om jeg ikke tar feil? Ja, det er sant det du sier. Tenkte meg ikke ordentlig om, beklager.

Men hvorfor er det så vanskelig å respektere at folk i slike tråder som denne ikke ønsker å vite noe som helst om hva som skjer utover viste nettepisoder? Dette har vært presisert gang på gang, og det bør ikke være noen tvil om det.

Nå var det jo ikke jeg som skrev det, men jeg tenkte ikke så langt, slik som Blue Ivy så på det, så jeg beklager meg :)

Anonymous poster hash: 3249a...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg å til kveldens episode :popcorn:



Anonymous poster hash: 01b0d...c79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting :finse:



Anonymous poster hash: 73b1f...142
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting :finse:

Anonymous poster hash: 73b1f...142

Hva skjønner du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Jeg virkelig elsker PH DK. Mer spilling og mer drama :) Alt er bedre. I den norske får man jo kjeft hvis man vil spille litt. Helt idiotisk :roll:

Helt enig. Jeg likte ikke han i det hele tatt. For en ekkel dust!!

Håper Nadia overlever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virkelig elsker PH DK. Mer spilling og mer drama :) Alt er bedre. I den norske får man jo kjeft hvis man vil spille litt. Helt idiotisk :roll:

Helt enig. Jeg likte ikke han i det hele tatt. For en ekkel dust!!

Håper Nadia overlever.

Skulle tro Simone kom rett ut fra PH Norge, den bitchen klikket jo helt mongo fordi at de andre fra motsatt allianse ikke satt å sørget over at hun var borte, og drev helt hysteri med hvordan de våget å utsette henne i fare.. For det første vet hun ingenting om hvem som sendte henne vekk, for det andre er det et spill hvor man skal spille ut konkurrente sine. Det vrælet hun kom med at de skulle ha respekt for Nadia var så latterlig at jeg ble forbanna. Drittkjerring, hun må ut snarest!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro Simone kom rett ut fra PH Norge, den bitchen klikket jo helt mongo fordi at de andre fra motsatt allianse ikke satt å sørget over at hun var borte, og drev helt hysteri med hvordan de våget å utsette henne i fare.. For det første vet hun ingenting om hvem som sendte henne vekk, for det andre er det et spill hvor man skal spille ut konkurrente sine. Det vrælet hun kom med at de skulle ha respekt for Nadia var så latterlig at jeg ble forbanna. Drittkjerring, hun må ut snarest!

Hun ble sur fordi han nye satt å sa "ingen kommer til å savne Nadia. Hvem bryr seg om at hun er borte?" Så jeg skjønner Simone godt ble irritert på han nye. Hadde jeg å blitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det var lavmål av Amanda å si til alle hva Danny hadde sagt til henne om hans mor og på toppen av det hele le av han pga det han sa. Jeg skjønner hun er sur på han, men hun hadde ingen rett til si dett høyt foran alle. Akkurat er støtter jeg Danny fult ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble sur fordi han nye satt å sa "ingen kommer til å savne Nadia. Hvem bryr seg om at hun er borte?" Så jeg skjønner Simone godt ble irritert på han nye. Hadde jeg å blitt.

Se episoden på nytt, simone hørte feil, han sa med et lurt smil "jeg kommer til å savne Nadia". Uansett gikk Nadia i mot sin egen gruppe for litt siden når hun plutselig ble best bud med Danny og ville sende ut Amanda. Skjønner godt at Henrik sin gruppe er forbanna på henne da, hun har mistet all respekt hos meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se episoden på nytt, simone hørte feil, han sa med et lurt smil "jeg kommer til å savne Nadia". Uansett gikk Nadia i mot sin egen gruppe for litt siden når hun plutselig ble best bud med Danny og ville sende ut Amanda. Skjønner godt at Henrik sin gruppe er forbanna på henne da, hun har mistet all respekt hos meg.

Da har vi helt forskjellig mening for jeg heier på Nadia og håper Amanda ryker asp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi helt forskjellig mening for jeg heier på Nadia og håper Amanda ryker asp

Jeg henger meg på den. Fikk faktisk veldig vondt av Danny i går når Amanda var nesten oppi annsiktet hans og koste seg skikkelig over at han ble lei seg. Hadde jeg vært Danny hadde jeg ikke klart å holdt meg der. Endret av embla1807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...