Spinat Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #41 Skrevet 8. juni 2014 men greit som yrke hvis alt du gjør ellers i livet er å sove, vanlig jobb, og... ingenting..? har sendt meldt interesse for Ukjent Kunde,men er usikker på om jeg har denne Frilandsavtalen. hvis man ikke ggreier å laidback oppholde en ekspeditør i 15 min, så kan man jo skrive at han ikkke ville hjelpe? hvordan fåregår å skrive rapporter? har hørt at noen har avkrysningskjema, mens andre har masse annet. er det bare SeeYou som har sånn intervju og prøveoppdrag liksom? Det må vel holde å skrive klesbutikk eller staten, eller privat virksomhet? hva er det værste som kan skje hvis dem har fødselsnummeret ditt? nummeret i seg seelv gir jo ike mye info? er det lurt å skrive adresse, selvv om noen ikke krever at det skal med?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #42 Skrevet 8. juni 2014 Frilansavtale er det samme som en vanlig arbeidskontrakt - bortsett fra at du jobber med prosjekter og mottar lønn pr. prosjekt. Du trenger ikke å oppholde ekspeditøren i 15 minutter... du spør om varen helt naturlig, sånn som du ville ha gjort om du var en vanlig kunde. Mine samtaler tok vel ca 5 minutter og mindre enn det. Det er ikke noen vits i å stå og jatte med den ansatte noe mer enn hva som er naturlig. Anonymous poster hash: 2962a...d76
Spinat Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #43 Skrevet 8. juni 2014 og den arbeidsavtalen den får man når man får jobben?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #44 Skrevet 8. juni 2014 og den arbeidsavtalen den får man når man får jobben? Ja Anonymous poster hash: 2962a...d76
Spinat Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #45 Skrevet 8. juni 2014 men greit som yrke hvis alt du gjør ellers i livet er å sove, vanlig jobb, og... ingenting..? har sendt meldt interesse for Ukjent Kunde,men er usikker på om jeg har denne Frilandsavtalen. hvis man ikke ggreier å laidback oppholde en ekspeditør i 15 min, så kan man jo skrive at han ikkke ville hjelpe? hvordan fåregår å skrive rapporter? har hørt at noen har avkrysningskjema, mens andre har masse annet. er det bare SeeYou som har sånn intervju og prøveoppdrag liksom? Det må vel holde å skrive klesbutikk eller staten, eller privat virksomhet? hva er det værste som kan skje hvis dem har fødselsnummeret ditt? nummeret i seg seelv gir jo ike mye info? er det lurt å skrive adresse, selvv om noen ikke krever at det skal med?
The Kitten Skrevet 8. juni 2014 #46 Skrevet 8. juni 2014 Disse trådene dine begynner å bli slitsomme. Kan du ikke kontakte de utallige selskapene som driver med dette for å få info om alt du lurer på? 5
Spinat Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #47 Skrevet 9. juni 2014 kan kke ddere svare. jeg forstår ingenting
The Kitten Skrevet 9. juni 2014 #48 Skrevet 9. juni 2014 Du har fått mange svar. Noe må du da forstå? Hvis ikke får du spørre vergen din. 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #49 Skrevet 9. juni 2014 Og i de aller fleste tilfeller så må du betale for varen selv om du ender opp med å kjøpe noe. Du får ikke penger til å handle deg nye klær altså, om det er det du tror. Anonymous poster hash: cf793...e4f
Spinat Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #50 Skrevet 9. juni 2014 hæ? det står jo på alles sider at de betaler deg tilbake hv vis du må legge ut oO har ikke verge
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #51 Skrevet 9. juni 2014 hæ? det står jo på alles sider at de betaler deg tilbake hv vis du må legge ut oO har ikke verge Hvis du må legge ut ja. For eksempel på kafe hvor du kjøper noe å spise. Du burde få deg verge snarest. Anonymous poster hash: cf793...e4f 2
Spinat Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #54 Skrevet 9. juni 2014 fordi jeg ikke vil bli frastjålet identitet min ved å gi personnr?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #56 Skrevet 9. juni 2014 Hvorfor søker du ikke heller på en annen type jobb? Det er faktisk noen mennesker som har fobi mot skjemaer, og da passer ikke mystery shopping så godt. Anonymous poster hash: 2962a...d76
Ellevill Skrevet 9. juni 2014 #57 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skjønner ikke alt du spør om, tror du misforstår hva Mystery Shopper er. Dette er noe som f.eks. blir brukt i en butikkjede for å sjekke egne medarbeidere. Jeg skal neste uke ha et oppdrag. Jeg skal bestille time pr telefon, ha en undersøkelse/ behandling og spørre/se på varer etterpå. Jeg sender så inn et skjema det jeg forklarer hva som skjedde pr telefon, på undersøkelsen/behandlingen og da jeg så på produktene. Jeg skal IKKE kjøpe noe, i så fall må jeg betale det selv. Det er veldig dårlig betalt i honorar, men de betaler for undersøkelsen/behandlingen for meg + kilometergodtgjørelse. Jeg hadde ikke giddet hadde det vært et oppdrag dom ikke hadde vært interessant for meg personlig for du får bare småpenger for selve jobben. Men undersøkelsen/behandlingen tar jeg gjerne og da er det et greit oppdrag. Jeg får beskjed om hvilken butikk/firma jeg skal kontakte. Skattekort ligger på nettet nå. Du leverer ikke dette. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #58 Skrevet 9. juni 2014 Og nei, det er ikke en jobb som er egnet som eneste inntektskilde. Mystery shopping er alt for dårlig betalt til det. Den egner seg bedre som en liten ekstra inntektskilde på siden av studier eller en liten deltidsjobb. Du må også like å spille litt skuespill da du skal være en troverdig kunde. Dessuten: hvis du er så redd for å bli frastjålet identiteten at du vegrer deg for å gi fra deg fødselsnummeret til potensielle arbeidsgivere, da tror jeg det er best du kontakter NAV og får hjelp til å søke jobb. Anonymous poster hash: 7753b...808
Spinat Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #59 Skrevet 9. juni 2014 men de spanderer jo mat på deg? erfaring med de forskjellige mysteryshoppersfirmaer skjemapraksis?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #60 Skrevet 9. juni 2014 fordi jeg ikke vil bli frastjålet identitet min ved å gi personnr? Du vet tydeligvis ikke at fødselsnummeret står på skattekortet. Anonymous poster hash: c877e...e35 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå